1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Ostatnia jego trasa, niech mu złomowisko będzie lekkie.
Do roboty auto było idealne jeśli chodzi o trasy na wschód własnie takie było specjalnie kupione wtedy
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
No niestety tak low deck specjalnie na wschód gdyż auta na oponach 315/70 z wysokim kontenerem w życiu nie mieszczą się w wysokości 4 metrów
A poco się użerać z inspektorami czy innymi ludkami i płacić za przekroczoną wysokość.
Już nie raz widziałem bez ceny widok inspektora który biegł zmierzyć wysokość kontenera a tu dupa nie udało się kasy wyciągnąć za wysokość.
Co prawda następne auto nie będzie już low deck a zwykłe na 315/70 gdyż na wschód jest roboty jak na płakał a jak już tam jadę to z niską dwudziestką.
W eksploatacji low deck jest tragiczny jeśli chodzi o cenę przednich amortyzatorów około 5 tyś złoty jeden amortyzator oraz gorsze prowadzenie na drodze, miękkie zawieszenie. Z plusów to lepszy konfort jazdy.
Mam do wyboru w tym samym roczniku low decka oraz standard ale przy adblu low deck ma za małe zbiorniki paliwa
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To jak jeździsz w te kierunki to za pewne wiesz że w pewnych miejscach mają opanowane różne tematy
I jak widzą z daleka auto to już wiedzą gdzie szukać pieniędzy.
Nawet swego czasu czepiali się i kaleczyli kasę za to że tablica rejestracyjna w Dafie zamocowana jest na atrapie a nie na zderzaku.
Czy nawet do świateł przednich obrysowych w naczepach, są takie naczepy kontenerowe że nie mają świateł z przodu tylko dopiero montowane przed biarierką w naczepie przez fabrykę a Ruski czy tam Ukrainiec powie ci Pan to nie prawilne i płac sztraf za światełka.
To samo mają opanowane bialorusini na granicy czy u ruskich na trasie do Woronerza jak widzą kontener czy tamdem tu już wychodzi z miarką
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Podstawowym kryterium do kupna auta to automatyczna skrzynia biegów oraz retarder
Mam dwa auta na oku z 2007 roku euro 5, można powiedzieć że zaklepane tylko kwestia finansów.
Na razie muszę się bujać Scanią aby nadrobić kasę jaka poszła w związku z wypadkiem.
Jeszcze trzy kursy na Rosję i powinna się kasa na zbierać na kolejnego mana tga.
Z tego co mi powiedzieli to za kontener mają tylko obciążyć 300 euro jak dostanę rachunek to się okaże czy to prawda.
W Scanii co jeździłem miałem z 40HC przy podniesionej osi wspomagającej 4.05 na przednim słupku kontenera, a wtedy tył podnosił się delikatnie do góry. Przy naczepie miałem sworzeń królewski przesunięty bliżej przodu naczepy więc nie wiem ile by wyszło przy drugiej pozycji sworznia. Opony miałem 315/70 a w naczepie 385/65. Nie każda rama ma przesuwany sworzeń z tych z którymi miałem do czynienia. Po nowym roku będzie ciągnik 4x2 i też kontenery to w wolnej chwili zmierzę bo sam jestem ciekaw ile wyjdzie i przy jakich oponach.
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To jest proste aby nie przekroczyć 4 metrów płyta siodła musi być maksymalnie wysoko od ziemi 110 cm..
Przy ciagniku na standardowych oponach jest ciężko uzyskać te 110 centymetrów a żeby było dobrze to powinno być nie więcej niż 105 cm gdyż nawet tunel kontenera nie zrównuje się z płytą siodła tylko jest kilka cm wyżej od płyty siodła.
W low decku miałem wysokość 3,95 z przodu i z tyłu naczepy na oponach 385/55 w naczepie, tyle że miałem pod siodło zamontowaną dodatkowo płytę o grubości 5 cm aby naczepa stała prosto
To jak jeździsz w te kierunki to za pewne wiesz że w pewnych miejscach mają opanowane różne tematy
I jak widzą z daleka auto to już wiedzą gdzie szukać pieniędzy.
Nawet swego czasu czepiali się i kaleczyli kasę za to że tablica rejestracyjna w Dafie zamocowana jest na atrapie a nie na zderzaku.
Czy nawet do świateł przednich obrysowych w naczepach, są takie naczepy kontenerowe że nie mają świateł z przodu tylko dopiero montowane przed biarierką w naczepie przez fabrykę a Ruski czy tam Ukrainiec powie ci Pan to nie prawilne i płac sztraf za światełka.
To samo mają opanowane bialorusini na granicy czy u ruskich na trasie do Woronerza jak widzą kontener czy tamdem tu już wychodzi z miarką
To, że się czepiał to nie znaczy że może i mu coś dam. Wg mnie najgorzej to Wołożyn przejechać, reszta bajki.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Rocznik 2007, silnik 480 euro 4, skrzynia biegów automatyczna z retarderem, co do przebiegu to sam muszę zweryfikować czy się zgadza z tym co pakazuje licznik.
Tak to jest 6x2
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę