Jeśli można to dołożę coś od siebie.Luka podrzucił temat gdzie jest kółko opisane.Napędy(kręcąc w prawo)umiejętnie jadąc można włączyć nawet w czasie jazdy,wyłączyć również.Ale nigdy w życiu nie próbuj w czasie toczenia się kół zapinać żółwia(w lewo).
Co do wyjeżdżania na blokadach to staram się również nie skręcać, jednak są sytuacje kiedy siedzisz po mosty i trzeba uciekać w bok.Jak miękki teren to nie brać do głowy tylko atakować.Co innego kolego jakiś asfalt czy zarąbiście utwardzona droga.
kiedyś pędziłem wyciągnąć wywrotkę co przybrała rowu i stała tak że lewa strona ( koła)były w powietrzu.nawierzchnia droga polna -ale dobrze zagęszczona jakimś dziadostwem.na żółwiu i blokadach nawet nie udało mi się minimalnie skręcić przód się ślizgał a tył całyczas równo szedł.
pamiętaj ciąganie liny kształtuje charakter.