Cytuj:
Z portu z Gdańska planują pociągi do Sławkowa, a na miejscu mają jakąś firmę odpowiedzialną za rozdzielenie między auta i rozwózkę tego po okolicy.
Poczekaj, poczekaj - w Dębicy i Kolbuszowej też się mini-terminale otwierają. Coraz częściej widzę "KaLIfornię" i inne południowe tuzy transportu kombinowanego
na logistyce w Mokrzcu pod Pilznem. I nie powiem, bo rzadko można spotkać "czterdziestkę", w 9 na 10 przypadków przyjeżdżają z jedną "dwudziestką" Maersk-a, i parę godzin później widzę ich z następną puszką.
Widać, że kolej chyba jednak się "obudziła" i wkracza w rynek przewozu kontenerów. Zatem można spodziewać się spadku stawek, a co za tym idzie, robota będzie coraz mniej atrakcyjna finansowo...
Cytuj:
Spoko. Ja widziałem na Chińczyku delikwenta, który podjął 2x20 i na wyjeździe się zdziwił, że oba są drzwiami do środka :O
Ot jebnąłsa
Miałem kiedyś możliwość transportu nowych "dwudziestek" chłodniczych spod Poznania do Nowej Dęby. Klientem było Wojsko Polskie. Jak się pewien gość gorączkował, żebym odpowiednio te dwudziestki na ramie postawił, to głowa mała. No ale cóż, załadowca miał swoje widzi-mi-się i postawił tak, a nie inaczej (drzwi pierwszego były do agregatu drugiego). Co było gadania, że źle postawiłem, że co ja zrobię jak będzie trzeba te kontenery załadować jakimś towarem... No głowa mała. Do pewnego jegomościa nie przemawiał fakt, że kontenery były plombowane i nie można było w nich nic przewieźć, bo miały być dopiero zdjęte w N. Dębie. Eeeech, niektórzy nie umieją patrzeć z różnych perspektyw. Najlepiej obsobaczyć i tyle