Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 maja 2018, 12:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2018, 12:38
Posty: 2

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, wiec prosze o wyrozumiałość.

Pytanie a raczej dyskusje kieruje do ludzi którzy mieli doczynienia z jazda ze skrzyniami BDF. Jestem mlodym kierowca tzn mam 3 lata doswiadczenia na solówce, kilka razy w zyciu ciągłem przyczepe typu tandem. Ostatnio dostałem oferte pracy na BDFie z tandemem. Praca jest w Niemieckiej firmie Dachser (mieszkam w niemczech) z racji tego, ze mam zerowe doswiadczenie w tym temacie, prosiłbym o podzielenie się doświadczeniami związanymi z BDF. Zalezaloby mi na tym rodzaju pracy z racji dobrych godzin pracy. Pytanie czy swieżak sobie poradzi z podpieciem skrzynek i cofaniem. Moze ktos z was tez zaczynal tak.

Z gory dzieki za informacje


Post Wysłano: 01 maja 2018, 13:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Kolego pewnie że sobie poradzisz, to bardziej zależy od chęci.
Na "mojej trasie" wszystkie daszery i podobne jeżdżą z przyczepami centralnoosiowymi więc manewry stosunkowo proste być może cała flota jest taka.
Kilka lat temu jak na Rabena w Sosnowcu przyszły przyczepy na obrotnicy to chłopaki mieli gimnastykę ale i tak sobie radzili...choć chyba pudeł z przyczep nie podmieniali, niewiem czemu szybko te auta zniknęły.


Post Wysłano: 01 maja 2018, 13:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

A co sobie masz nie poradzić? Ja jeździłem i tandemem w BDF, jak i przyczepą na obrotnicy, z obrotnicą więcej zabawy, wprawdzie epizody były z zapinaniem ale filozofii nie ma. Jeśli masz poziom oleju w głowie na minimum to ogarniesz temat.


Post Wysłano: 01 maja 2018, 16:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:39
Posty: 360
GG: 1
Samochód: Coś tam zawsze jest
Lokalizacja: Konin, Wielkopolska i reszta świata

Jazda z BDF i podmiana pudeł to żadne pismo. Warunek, poprzednik musi być rozgarnięty, myśleć nie tylko o sobie, ale też o kolegach, którzy muszą to później zaczepić i zabrać.To cały mankament tej roboty.

_________________
Ganiam hulajnogą,bo lubię świat bez pedałów.


Post Wysłano: 02 maja 2018, 16:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2018, 12:38
Posty: 2

dzieki Panowie, za odpowiedź, jeszcze kwestia jak praca poukładana... wiem, ze rozladunek reczny, tzn towar na paletach, z tego co mi mówiono 150 km dziennie 3-4 punkty, ale coś wszystko za pieknie wyglada, albo mi sie tak wydaje, jak juz wspominalem jezdze solowka i dziennie mam nawet 20 punkty i 300 km:)


Post Wysłano: 05 maja 2018, 22:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Tu poczekasz tam poczekasz dzień się skończy i pewnie więcej nie zrobisz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: