Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2017, 22:05
Posty: 2
Lokalizacja: Pęcice

Witam, mam pytanie.
Tak jak w temacie. Pacjent to Volvo FH 2007 E5 440 c.s. Czym może być spowodowane kopcenie auta na niebieski/błękitny kolor? Dzieję się tak tylko, gdy na dworze jest ciepło (pow 15-16 stopni) i tylko podczas mocnego, szybkiego przyspieszania, niezależnie czy to na pusto czy pełno, pod górkę, czy po prostym. Kopci jedynie na 9-10 biegu. Turbina po wymianie, głowica po remoncie, pompa adblue wymieniona i z tego co słyszałem, to były dwie tuleje robione. Przed wyżej wymienionymi częściami też był ten sam objaw, oraz zgadałem się z gościem, który również ma te same objawy, również po remoncie. Zimą to nie występuje w ogóle, natomiast w ciepłe dni zaczyna kopcić. Oleju auto bierze na 60 tyś km (co tyle wymieniamy olej) nie całe 4 litry. Pytam się tak z czystej ciekawości, czym może być to spowodowane? Zapchana odma (o ile taka jest)?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Jeśli jest uszkodzony/przewiercony tłumik scr, to adblue nie wchodzi w odpowiednią reakcję, i spaliny są wtedy niebieskie.
Wiem, dziwne, ale tak jest.

Jeśli nie odcina mocy, to wyjmij bezpiecznik od adblue tam przy akumulatorach, i sprawdź czy nadal będzie dymić.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Cytuj:
Jeśli jest uszkodzony/przewiercony tłumik scr, to adblue nie wchodzi w odpowiednią reakcję, i spaliny są wtedy niebieskie.
Wiem, dziwne, ale tak jest.

Jeśli nie odcina mocy, to wyjmij bezpiecznik od adblue tam przy akumulatorach, i sprawdź czy nadal będzie dymić.
Masz racje...ostatnio też to przerabiałem w magnumce a to volvo to 2007 więc pewnie brak nox i odcięcia...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2017, 22:05
Posty: 2
Lokalizacja: Pęcice

Cytuj:
Jeśli jest uszkodzony/przewiercony tłumik scr, to adblue nie wchodzi w odpowiednią reakcję, i spaliny są wtedy niebieskie.
Wiem, dziwne, ale tak jest.

Jeśli nie odcina mocy, to wyjmij bezpiecznik od adblue tam przy akumulatorach, i sprawdź czy nadal będzie dymić.
Ale to tylko w ciepłe dni się objawia?

A co do tego bezpiecznika, tam za akumulatorami są blaszki i coś jakaś kostka od adr (przystosowany do adr). Nie kojarzę, czy tam jest jeden bezpiecznik czy więcej, jeżeli więcej, to który z nich wyjąć?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

możne prościej będzie jak wypniesz wtyczkę z pompy adblue i się przejedziesz...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: