Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 lip 2006, 13:53

Witam!!! wiecie może jaki jest schemat biegów w iveco turbostarze i ile ich jest????!!!!proszę o odpowiedz :!: :wink: :wink: 8)


Tytuł:
Post Wysłano: 31 lip 2006, 13:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lip 2006, 14:29
Posty: 2

mnie sie wydaje ze raczej 16 (8 + 1/2 na kazdym biegu no i mała i duża skrzynia )

_________________
...:::TrUcKeR:::...


Tytuł:
Post Wysłano: 31 lip 2006, 14:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

1 3 5 7
2 4 6 8 o ile się nie myle :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 31 lip 2006, 14:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

klasyczna manualna ZF, chociaż zdarza się skrzynia Eaton'a.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 31 lip 2006, 17:47

dzięki za pomoc :wink: :wink: :wink: 8)


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2006, 12:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Turbostar miał dwa rodzaje skrzyń biegów ZF częściej stosowana i FULLER rzadziej każda z nich ma podobny układ biegów.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2006, 14:00

no dobra ale jaki jest ten układ tych biegów??? 8) :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2006, 14:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Taki jak jak w zwykłej skrzyni ZF :idea: Czyli skrzynia mała (1-4) i duża (4-8 ), albo skrzynia FULLER (jeżeli jest taka jak w Euro-Techach (starach), to dwunastostopniowa (po 3 biegi na każdo przełożenie [wajchą])


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2006, 14:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

inaczej mówiąc ZF to podwójne H, na każdym połozeniu bieg i półbieg, natomist to drugie to jedno H i na każdym położeniu trzy coś w rodzaju podbiegów z tym, że pomiędzy głównymi przełożeniami przełącza się jak skrzynię niesynchronizowaną, natomiast na jednym biegów tylko operując pedałem gazu i przełącznikiem na lewarki.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 wrz 2007, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2007, 22:33
Posty: 8

Cytuj:
1 3 5 7
2 4 6 8 o ile się nie myle :wink:
Hmmm, a gdzie tu miejsce ma R <wsteczny> ? :)


Tytuł:
Post Wysłano: 16 wrz 2007, 10:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

W ZF w lewo i do tyłu jeśli się nie mylę.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: