Witojcie
Normalnie, kiedy do pracy przychodzi na stałą trasę nowy kierowca to z reguły jest ktoś kto wprowadza - najczęściej poprzedni driver. Dlatego jak jeździłem na wanienkach w poprzedniej robocie to mi koledzy podpowiedzieli takie skróty że w życiu bym na to nie wpadł (wiadukt kolejowy 3,0m pod którym 3,95m przechodzi...). Problem jednak wyszedł taki, że dwóch ostatnich z mojej nowej pracy po prostu uciekło, mnie ściągnęli niemal na siłę dwa dni przed planowanym rozpoczęciem pracy. No to jeżdżę na nawigacji, z drobnymi poprawkami, co nie jest niestety zbyt optymalne.
Więc tak - pierwszy odcinek Opole-Częstochowa. Tutaj się za dużo nie wymyśli jeśli chodzi o trasę (DK46), ale już sam dojazd na magazyn na Hantkego 8 to już kwestia otwarta. Dwa dni robiłem niepotrzebnie objazd przez Żużlową i Szpitalną, bo nawigacja widziała na Odlewników wiadukt 3,5m (Streetview też) i jakiś mostek zdezelowany na 18t. Wiadukt bez ograniczenia jest, ale mostku nie widziałem. Ale o tym wariancie to się dowiedziałem od magazyniera. Zastanawiam się teraz jak jeszcze by można było ten przejazd zoptymalizować - nie robić dużej pętli przez "zalecany objazd", tylko się pchać przez DK43? Do DK1 i w Legionów, czy Aleją Pokoju to da radę objechać?
Drugi odcinek Częstochowa, Hantkego 8 - Gliwice, Bojkowska 65. Tutaj nawigacja proponuje dwie trasy w zasadzie przez DK1 do Siewierza, tam na DK78 i dojazd do S1, po czym A1 i tam się prawie pod magazynem wylatuje, albo węzłem przy DW902, albo DK44. Sama nawi pcha w stronę centrum, aż pod zakaz tonażowy, ale skracam przez Okrężną i Płażyńskiego.
Wariant drugi, nietestowany to przez DK43 i DW908 (dalej DK11 i 78, oraz A1). Trochę się obawiam tej DW908 czy nie będzie tam niespodzianek i czy aby na pewno ten skrót się opłaci, bo rozkład jazdy jest napięty jak baranie jaja, a kaganiec mam na 85.
Ciekawostka: raz poleciałem na pałę przez Katowice S86/DW902, ale ten wariant jest raczej nieopłacalny czasowo.
Odcinek trzeci Gliwice-Opole. Tutaj raczej nie ma opcji żeby spierniczyć - z Bojkowskiej skrót Toruńską do DK78 i stamtąd prosto na A4 aż do węzła Opole-Południe. Niby można przez Strzelce Op. lecieć, ale to znowu jest (chyba?) parę minut w plecy.
W każdym razie będę "dźwięczny" za wszelkie wskazówki i podpowiedzi
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje