Schmitz ma Speed curtain owszem ale trochę to inna konstrukcja. Widziałem u niemca taką zabudowę jak produkuje Schmitz i to raczej nie to o co mi chodzi. Tam plandeka jest zabezpieczona na środku klamrami a tutaj (na filmie) nie ma czegoś takiego.
Cytuj:
To z filmiku wygląda na zabudowę Libnera, gdzieś widziałem nawet ogłoszenie z naczepą tego typu.
Zgadza się oni produkują coś bardzo podobnego. Jednak to nie jest polska firma a francuska
Dzięki za info.
zzx: Nie rozumiem dlaczego twierdzisz, że kogoś nie stać. Pomijając opcję z elektrycznym sterowaniem do podnoszenia dachu to cała reszta jest dość prostym rozwiązaniem. Wiadomo pomysł i patent kosztują ale bez przesady żeby kosztowała krocie. Druga sprawa to do "napojówek"? Jesteś pewien? Bo z tego co ja pamiętam to palety z napojami raczej wozi się na kontenerach bo ściana twarda i lepiej trzyma dość ciężkie palety z napojami co sprawia, że trudniej aby towar wypadł z samochodu. W niektórych pojazdach jak np zestawy z browarów Tyskich boki są otwierane tzn dach i górna część boku idzie w górę a dół chowa się pod zabudową (czy coś w ten deseń).
Jak sam Schmitz podaje ich produkt Speed Curtain jest raczej do transportu automotive bo tam załadunki i rozładunki często realizowane są z boku (taki też transport wykonywał polak w niemieckiej firmie u którego widziałem podobną zabudowę).
Co do producenta na filmie to wiem, że firma współpracowała (lub dalej to robi) z Gniotpolem ale nie widziałem nigdy takiej zabudowy od nich. W takim razie nie pozostaje nic innego jak napisać do samego Gniotpola i się dowiedzieć czy jest opcja wyprodukowania tego w naszym kraju i ile taka przyjemność będzie kosztować. Jak tylko czegoś się dowiem to dam znać.