Rejestracja:10 lis 2018, 21:52 Posty: 5
Samochód: MAN
Witam wszystkich. Mam może trochę nietypowe pytanie, otóż czy do danego przelozenia mostu jest dopasowany tylko jeden rozmiar opon czy jest jakaś tolerancja, która nie wpłynie na obciążenie podzespołów. Szukałem w necie, ale nigdzie nie moglem znalesc takich informacji.
tendencja jest taka, że im młodsze auta tym szybsze mosty, co wynika głównie ze zwiększonej mocy/momentu silnika na niższych obrotach. Silnik, bo raczej nic innego nie dostanie po d.pie przy szybszym moście ale to głównie przy starszych silnikach które mogą źle znieść prędkość przelotową z 1100obr/min.
Rejestracja:10 lis 2018, 21:52 Posty: 5
Samochód: MAN
Orientuje się, że im młodsze auto tym szybsze przelozenie mostu. Jezdze MANem low deck w manualu na oponach 295/60 i chciałem się wlasnie zorientować jaka bylaby roznica jak by zalozyc 315/60, o ile spadly by obroty i czy wplynelo by to na szybsze zużycie ktoregos z podzespolow.
Rejestracja:10 lis 2018, 21:52 Posty: 5
Samochód: MAN
Tak tak, wiem na dzień dzisiejszy jeszcze jezdze na 295/60, ale chciałem się zorientować jakby nadszedł czas wymiany żeby w ciągniku na przodzie i bliźniakach był jednakowy rozmiar, nie mam miejsca na trzecie kolo zapasowe w naczepie Dziekuje i pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę