Cytuj:
Tak, ale ta od ręcznego. Jej się nie wymienia, bo i tak tego nie złożysz, a jeszcze sprężyna coś Ci urwie. Do wymiany siłownik cały, ze 300zł.
Ale to chyba nie to. Tam wszystko jest dobrze. Ja jeździłem wieloma Volvami, wszystkie tak mają że wskazówki od powietrza dygną po spuszczeniu z ręcznego.
W tym najnowszym na 2 sekundy potrafi zapalić się ten wykrzyknik od za niskiego ciśnienia. Poprostu ten typ tak ma, z czasem przetajesz na to zwracać uwagę.
Jeżeli chodzi o regeneracje siłownika to coś o tym wiem bo w Renault Premium DCI z 2005roku, dwa razy przeprowadzałem regeneracje z wymianą membrany i sprężyny Meritor. Niezła pułapka tam była ukryta
Ok czyli wątek można zamknąć. Jeżeli ten typ tak ma:)
Dziękuje wszystkim za udzieloną pomoc i wiedzę.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk