Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 62 z 85 [ Posty: 1687 ] Przejdź na stronę Poprzednia 160 61 62 63 6485 Następna
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Noo fajnie ze wreszcie napisales co tam słychać w sprzęcie :D
Powiedz jak te naczepy które kupiłeś nowe bo z tego co tam gdzieś sie przewinęło to szału nie ma
Będziesz kupował Swoje naczepy czy wygodniej ciągac tw spedycyjne, pytam tak z czystej ciekawości


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Fliegl to ogólnie delikatna naczepa. Ma kilka ciekawych, przemyślanych rozwiązań. Do ładunków na paletach, ładowanych lżejszymi wózkami- spoko. Do ładunków automotive, itp. zbyt delikatne. Najwiekszą ich wadą są podłogi. Możliwe, ze jakby po odbiorze nowej wprowadzić kilka swoich poprawek to by było ok. Co do samej jazdy są super. Bardzo lekko się ciągną, są stabilne. Wyniki spalania z tymi naczepami bardzo dobre.
Po wynajmie będę chciał utrzymać aktualny stan naczep swoich i spedycyjnych. Ale w przypadku swoich pojdę prawdopodobnie w stronę używanych promówek i zrobienia im kapitalnego remontu. Zwłaszcza, ze mam dostęp do takich naczep w dobrych cenach.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2007, 10:29
Posty: 878
GG: 5761457
Samochód: Actros 4141
Lokalizacja: Nysa

Po co montować dodatkowe halogeny do 105, skoro ma w globie? Wyposażyć kierowcę w lepsze okularki :mrgreen: Fajnie widzieć tak rozwiniętą flotę. Pamiętam jak zaczynałeś Volvem, a teraz bardzo ciekawa flota. Życzę powodzenia w biznesie oraz wytrwałości w tym wszystkim.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2016, 14:18
Posty: 249
Lokalizacja: PZ

Cytuj:
Po co montować dodatkowe halogeny do 105, skoro ma w globie? Wyposażyć kierowcę w lepsze okularki :mrgreen:
Kolego jak w etsie kupowałeś takie tiry to inne zdanie miałeś.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2007, 10:29
Posty: 878
GG: 5761457
Samochód: Actros 4141
Lokalizacja: Nysa

Kolego, życie to nie ets żeby rozdawać pieniądze na lewo i prawo. Pamiętaj kto był Twoim pracodawcą, buźka pa :lol: :lol:


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Ej pomyślcie ile teraz w Etsie jeździ ludzi pod Adarem :lol:
Tabor zadbany a Scania wygląda jak nowa aż miło popatrzeć :D


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

W tym Jelczu ten zderzak to w miarę wygląda. Druga rzecz to on jest matowy czy to jakieś tworzywo? Bo słyszałem, że można kupić z włókna szklanego odpowiednik oryginału. Z chęcią dowiem się jak się to Ate sprawuje z takim przebiegiem bo jakoś sceptycznie jestem nastawiony do Euro6. Osobiście wolałbym 105tkę z ostatnich wypustów bo podobno bardzo spoko gruzy po poprawkach.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Ale ATE to jest chyba właśnie ostatnie wypusty E5.


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Dokładnie. Stąd moje zdanie, że wolałbym taką 105tkę z ostatniego wypustu (czyli ATE) niż euro6.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
W tym Jelczu ten zderzak to w miarę wygląda. Druga rzecz to on jest matowy czy to jakieś tworzywo? Bo słyszałem, że można kupić z włókna szklanego odpowiednik oryginału. Z chęcią dowiem się jak się to Ate sprawuje z takim przebiegiem bo jakoś sceptycznie jestem nastawiony do Euro6. Osobiście wolałbym 105tkę z ostatnich wypustów bo podobno bardzo spoko gruzy po poprawkach.
Zderzak jest matowy, ale jest pomalowany czymś dziwnym. Niemniej jednak wybijają na nim ogniska korozji, więc i tak bedzie lakierowany w najblizszej przyszłości.

Co do Euro 6 to wiele osob mówi, że godne uwagi są dopiero egzemplarze wyprodukowane po kwietniu 2015 (tzw. Edycja 2015). Wprowadzili wówczas trochę zmian. Coś moze w tym być, bo ja ze swojego E6 jestem, jak dotychczas, bardzo zadowolony.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2008, 22:12
Posty: 69
GG: 0

Ładny dafik, ale......Na moje oko to on nie ma nic wspólnego z Ate :>


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

No, właśnie...chyba ATE mały tylko automaty bez możliwości manualnej zmiany biegu?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Jeździłem ATe z manualem.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Ate występował zarówno jako manual i automat (nie jestem pewny czy byla w nim dostępna 8 biegowa manualna skrzynia, 6 na pewno tak).

Nanek, jeżeli Twoje oko dostrzegło stary typ nadkoli tylnych (tylne lampy też są starego typu) i stary wzór tapicerki i foteli to wszystko jest ok- pierwsze Ate z 2012r tak właśnie wychodziły. Nawet na poniższym filmie jest przykład:

https://youtu.be/97x9daMPDs8


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Zaraz Ci zaczną tłumaczyć, że twój Daf, to nie jest Ate z 2015go :D .

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Wewnątrz aTE z '12 i te od '13 różnią się tylko kolorem tapicerki i fotelem kierowcy (w późniejszych zagłówek przechodził płynnie w fotel bez przewężenia, a tapicerka była jasna z ciemnymi wzorkami).

No i jak napisano wyżej - bez problemu można było zamówić auto z manuną skrzynią (6 przełożeń).


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2008, 22:12
Posty: 69
GG: 0

Być może tak jest , w daleszycach i okolicach każdy daf to ATe :mrgreen: jednak dla mnie prawdziwy Ate to szerokie nadkola i nowy typ foteli itp...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Spoko. Dla Dafa "prawdziwe" Ate (Advenced Transport Efficency) oznaczało optymalizację układu napędowego i osłon aerodynamicznych pod kątem niższego zużycia. Z pozniejszym o kilka miesięcy liftingiem wizualnym nie miało nic wspólnego :wink:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2008, 22:12
Posty: 69
GG: 0

Cytuj:
Spoko. Dla Dafa "prawdziwe" Ate (Advenced Transport Efficency) oznaczało optymalizację układu napędowego i osłon aerodynamicznych pod kątem niższego zużycia. Z pozniejszym o kilka miesięcy liftingiem wizualnym nie miało nic wspólnego :wink:
No właśnie osłon aerodynamicznych w których skład wchodziły aerodynamiczne nadkola tylnej osi. Skoro to był tylko lifting z ktorym ate nie ma nic wspolnego to dlaczego pierwsze euro6 nie mialy takich nadkoli? Cofnięcie sie w rozwoju?Ja nic tu nie próbuje udowadniać ale dlaczego dopiero w modelach z nowymi spoilerami , nadkolami i fotelami montowane są znaczki ATE? A w tym takiego oznaczenia brak. Więc po czym można poznać że to rzekome ate?


A to nie było tak, że w megach i tak szły stare błotniki?

Tu jest 13 rok, też niby ate i stare nadkola.

https://www.olx.pl/oferta/daf-ft-xf-105 ... wQrVP.html
https://www.otomoto.pl/oferta/daf-xf-10 ... AzxSt.html
Co do odróżnienia to przynajmniej w traihalogenium był po prostu znaczek ate na kabinie, tak jak i w tych z ogłoszeń, zaraz za klamką.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 62 z 85 [ Posty: 1687 ] Przejdź na stronę Poprzednia 160 61 62 63 6485 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: