Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 17 cze 2006, 18:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Jak Levuss oceniasz tą jednostkę wzgledem wcześniej poznanych?A co do traski to fajne autka,widoki i wogóle wszystko ok...
ja z tatą byłem w trasie to auto miało troche ponad 12 tys. km przejechane więc to jescze nie to co powinno być ale moje sugestie są następujące:

-silnik ładnie ciągnie ale czasami miałem wrażenie że nasza stara 460 lepiej sobie radzi ale wiadomo auto ma dopiero ok 15 tys(na dzień dzisiejszy) a starsze Vovlo miało niecałe 800tys!!! więc juz dawno było ułozone a nowe FH będzie sie dopiero docierało :P
-spalanie z ładunkiem w jedną strone 24 tony u spowrotem do kraju z 18 tonami wyszło 29 litrów więc jak na nówke to nie jest dużo

ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z nowego FH

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 18 cze 2006, 15:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

No to faktycznie jest nowe auto i dopiero sie ''układa'' tam silnik,i coś można będzie o nim powiedzieć conajmniej powyżej 100000km...A co do wrażeń to bardziej mi chodziło o odgłos wydobywany przez silnik,hałaśliwość,kulturę prac-bo innych parametrów to narazie jeszcze nie można subiektywnie ocenić bo silnik jest jeszcze w ''zbyt świeżym stanie''... :D

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 19 cze 2006, 7:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

odgłos silnika jest bardzo przyjemny aczkolwiek trochę się rózni od D12 w którym słychać było te piękne brzdąkanie tutaj jest ono prawie nie słyszalne ale muszę przyznać ze odgłos tego silnika jest oryginalny i bardzo bardzo przyjemny dla ucha szczególnie jak się turbo załączy silnik jest naprawdę cichy przy zapalonym aucie można spokojnie rozmawiać bez obawy ze jego odgłos zakłuci ton wypowiadanych słów :P

po prostu kulkura pracy motoru D13A jest na bardzo wysokim poziomie

[ Dodano: Pią, 11.08.2006, 20:41 ]
w poniedziałek lecę w kolejną trase.Z rana lecimy do Lublina ładować sie akumulatorami a z tamtąd do Belgii.Tym razem biorę moją karte 512mb i napykam duzu duzo fotek i nakręce parę filmów z jazdy

więc cierpliwości a zawita nowy opis i nowe fotki

ps.przyszły nowe Scanie R 420 Topline na razie 2 z kilku(lub kilkunastu)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
tu druga Erka wpada na baze
Obrazek
i kolejno nowe FH zakupione przez firmę(ten nie obklejony)
Obrazek
sorka za jakośc ale foty były robione fonem

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Ostatnio zmieniony 10 wrz 2007, 17:19 przez Levuss, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 11 sie 2006, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Europtir przyzwyczail nas ze ma Volvo a tu nagle skakanki. Mysle ze wybor nie jest zly bo w sumie to i to szwedzkie i dobre. Levuss mam nadzieje ze przekarzesz nam spostrzezenia konfrontacji Volva i Scani w waszej firmie a konkretnie ktore sprzety lepiej sie spisuja. Mysle ze szwedzkie rodzenstwo to ten sam poziom i wielkich roznic nie bedzie.

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 11 sie 2006, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Oby się dobrze spisywały zresztą Scania to Scania Volvo to Volvo oba Szwedy

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 11 sie 2006, 22:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Levuss jeszcze jedno pytanko. Scanie zapewno spiete z naczepami Schmitza czy szef zakupil "ogony" innej firmy????

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 11 sie 2006, 22:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

wszytkie teściowe sa spod znaku Schmitza

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 12 sie 2006, 12:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

A Scanie miały byc 470?


Tytuł:
Post Wysłano: 12 sie 2006, 13:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 kwie 2005, 9:29
Posty: 23
Lokalizacja: lodz dabrowa

widzialem te skanie w okolicach oldenzalu :)) a FH stary typ widzialem dzisaj na parkgu na autostracie A2

_________________
Miejsce na Twoja Reklame ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 12 sie 2006, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2005, 17:45
Posty: 65
GG: 0
Samochód: Scania

Ogolnie szanuje Europtir-a za to jakie ta smigaja furki.Jak dla mnie najlepsza trojca -Scania-Volvo-Daf i wszystko w najwyzszych budach.Widac ze szef stara sie dbac o kierowce.

_________________
Scandynawian Express


Tytuł:
Post Wysłano: 12 sie 2006, 14:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Widac ze szef stara sie dbac o kierowce.
Dokładnie kolego dokładnie.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 13 sie 2006, 16:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2006, 21:25
Posty: 71
Lokalizacja: Śląsk (Tarnowskie Góry)

Cytuj:
A co do wrażeń to bardziej mi chodziło o odgłos wydobywany przez silnik,hałaśliwość,kulturę prac
Kiedys bylem z tata w serwisie chinczykiem D12 i koles z serwisu powiedział "volvo to taki klekot nie to co scania"i trzeba przyzna ze te ze starszymi silnikami troche inaczej chodzily.Ale kolega Levuss moze potwierdzic ze te nowe silniki calkiem inaczej chodzą.

[ Dodano: Nie, 13.08.2006, 16:11 ]
Silnik tak nieklekocze i jest ciszej w kabinie

_________________
http://www.weglostal.com.pl
http://www.kemipol.com.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 13 sie 2006, 16:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Kiedys bylem z tata w serwisie chinczykiem D12 i koles z serwisu powiedział "volvo to taki klekot nie to co scania"i trzeba przyzna ze te ze starszymi silnikami troche inaczej chodzily.
i niestety stare motory D12 miały taki dzwiek którego nie miała żadna inna cięzarówka moze chodził on głośno ale był to tak oryginalny dzwięk ze nie w sposób było go pomylic a że silnik na zewnatrz głośno chodzi to nie oznacze ze jego uciązliwe decybele dobiegają do kabiny w kabinach FH12 z silnikeiem D12 byla bardzo cicha a z nowym D13A jest jeszcze ciszej

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 13 sie 2006, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2006, 21:25
Posty: 71
Lokalizacja: Śląsk (Tarnowskie Góry)

Zgadza sie.Mnie osobiscie to nierobi wielkiej różnicyktory chodzi ciszej a ktory glosniej.Wkoncu to jest samochod do pracy a nie na pokazy.A wiadomo jest ze im przyjemniej w miejscu pracy tym lepiej sie pracuje.

_________________
http://www.weglostal.com.pl
http://www.kemipol.com.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 13 sie 2006, 23:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ja bardzo lubię odgłos VOLVO, a jego hałas w sumie mi nie przeszkadza bo go zakłóca pracująca chłodnia... :mrgreen: A co do nowego D13A to słyszałem jak pracuje i podobny to dzwiek,ale startuje trochę inaczej...Stałem obok,gdy nowe FH520 robiło z nami pazue i jak wstałem to już kolo sie szykował do startu-więc dobrze słyszałem dzwiek...Ale w środku to nie wiem jakie on odgłosy wydaje... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 14 sie 2006, 9:58

Witam wszystkich po baaaaardzo długiej przerwie.
Na wstępie odrazu ustosunkuję się do wypowiedzi kolegi Levuss-a w sprawie Volvo z dilnikiem D13A.
Nie ma się co wiele zastanawiać, rozpisywać, albowiem jest to silnik przygotowany pod Euro-4.
Rozpisałem się trochę nie na temat, ale w następnym poście opiszę jedną z ciekawszych tras.


Ostatnio zmieniony 03 lut 2008, 0:07 przez użytkownik usunięty, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 14 sie 2006, 10:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Hehe podobne historie słyszałem o modelu z silnikiem D12D,gdy wchodził do produkcji w 2002r-każdy odradzał zakup modelu własnie z 2002r...U nas w firmie są 2 auta z 2002r i są trochę mułowate-a jest taki sam model z 2003 i dużo lepszy,ale biegi ciężej wchodzą...Każde auto w rzeczywistości różni się od siebie i niby mają taką samą moc,takie same przełożenie mostu-a nie muszą wcale ''iść'' tk samo bo dokładnie już to sprawdziłem na kilku autach... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 14 sie 2006, 10:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2006, 21:25
Posty: 71
Lokalizacja: Śląsk (Tarnowskie Góry)

U nas w W.S bylo dokladnie to samo.Jak przyszedl do firmy pierwszy chinczyk był to czas kiedy te modele volvo byly nowoscia (2002) byl troche slabawy a jak w 2003 przyszly kolejne 2 fakt ze 420 to byly juz calkiem inne wozy.Tamte byly juz jakby bardziej dopracowane

_________________
http://www.weglostal.com.pl
http://www.kemipol.com.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 14 sie 2006, 10:16

Jednak fakt jest faktem i jak do tej pory nie mogę powiedzieć złego słowa na D13A. W puszce też jest ciszej no i to wyposażenie też już trochę "lepciejsze". Siadając za kółko modlę się - boże, żeby przy kolejnej modyfikacji nie zmienili wyglądu deski rozdzielczej. Wszak ta już jest zmieniona (np. "połówki" powędrowały pod obrotomierz, a nie jak wcześniej pod wskaźnik poziomu paliwa).


Tytuł:
Post Wysłano: 14 sie 2006, 10:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2006, 21:25
Posty: 71
Lokalizacja: Śląsk (Tarnowskie Góry)

My tez co do swojego FH niemozemy narazie nic zlego powiedziec.chodzi jak ma chodzic;)

_________________
http://www.weglostal.com.pl
http://www.kemipol.com.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: