Cytuj:
Zgadza się za Tobą jechały jeszcze dwa wasze auta. Macie jako firma porównanie mocy i spalania Twojej v8 i nowej scanii?
Firma owszem ma porównanie całej floty ponieważ korzystają z usługi scanii pod tym względem. Ja jako kierowca również mam do tego dostęp. Ogólnie na tle reszty scanii czasem odstaję ze spalaniem, ale są takie trasy i ładunki, że w raportach na spokojnie bije kilku kierowców. Jest u nas kilku agentów, którzy ostro cisną gaz. Średnio różnica między fałką a rzędówką waha się między 1,5 do 3 L na setkę
Wiadomo motor większy to i na starcie już więcej pije. Uśredniając z raportów wychodzę między 28.5 do 31, z tankowań około 1.5L więcej niż komputer, ale ze względu na sita ciężko tankować non stop do takiego samego poziomu. Do tego dochodzi około 4.5L oleju na 10.000 km
Przy naszej robocie jest to najcięższy zestaw pod wywrotką, moja tara z pełnymi kotłami to 15160, gdzie highline 450 z taką samą naczepą tylko zbiornikami 1300 L waży 14560, ja mam zbiorniki 1500
Co do mocy to jest różnica mimo tego, że 450tki to też mocne motory. Pod większe wzniesienia zostawiam kolegów w tyle dlatego w konwoju zawsze jade ostatni, a pod koniec i tak dojeżdżam do celu pierwszy
Pali więcej i nie ma co ukrywać, pan na szkoleniu scanii powiedział wprost abym nie porównywał się do reszty stawki bo to bez sensu
Walczę o następczynię z kolejnym motorem V8, ale za mało argumentów za aby to wyszło. Mamy dwie nowe generacje R500 i powiem szczerze, że są bardzo dobrym wyborem. W połączeniu z dobrym kierowcą pod naszą robotą i trasami wychodzą średnio 25-27 na setkę, a pod górki idą czasem nawet lepiej niż ja
Aleee kto wie może uda się wyszarpać w przyszłości chociaż R520
Cytuj:
Właśnie się mijaliśmy tylko mi radio nie ogarnia
Zgadza się, słyszałem, ale nie widziałem
Przy okazji wrzucę kilka fajnych pstryków z ciekawej sesji u nas na firmie. W dni otwarte wpadł do nas Tomasz znany jako Brayoo i zrobił niezłą robotę