Mała aktualizacja.
DAF E6 powoli dobija do 700tkm przebiegu. No i powoli zaczynają wychodzić usterki. Niedawno wymieniliśmy pompę wody, aktualnie dość znacząco wzrosło spalanie adblue i paliwa, także czeka go kolejna wizyta w serwisie. W międzyczasie auto dostało nowe, wąskie koła na przód.
DAF 105 przekroczył 750tkm. Aktualnie jeździ po kraju, a po Nowym Roku chyba na stałe przejdzie na kraj. Po wymianie czujników NOx i akumulatorów sprawuje się generalnie bez zarzutów.
FH przy przebiegu 1225tkm trzyma się nad wyraz dobrze. Gdzieniegdzie pojawiają się ogniska korozji, gdzieś z przodu silnika pojawiło się zapocenie olejem, wymieniliśmy dmuchawę nawiewu, ale poza tym to twardy wóz. Trochę nie wiem co mam z nim dalej robić, ale prawdopodobnie zostanie w firmie jako auto zapasowe.
Co do Scanii to Streamline przekroczył 300tkm przebiegu. W międzyczasie zrobiony został uszczelniacz między retarderem a skrzynią i auto zmieniło kierunek jazd- aktualnie jeździ na Skandynawię.
NextGen ogólnie zachwyca spalaniem (realnie 3l mniej niż Streamline) i nabija kilometry w kółkach na Niemcy. Ostatnio serwis wymienił poduszkę tylnego zawieszenia, bo nie trzymała ciśnienia.
Ogólnie to by było na tyle, póki co
Ps. Można dodać R450 NG do nazwy tematu.