Co do NG Miha,to fajny wózek.Dobrze wyglądający,dobrze wyposażony i podejrzewam komfortowy-nie wiem,bo nigdy nie prowadziłem nic co by miało poduchy z przodu,sam jestem ciekawy czy to duża różnica...Co do NG,to jej największą wadą jest chyba jednak nadal cena,bo nie słychać by to auto jakoś więcej niż konkurencja zjeżdżało do serwisu.Ogólnie mi też siedzi NG w głowie,bo to auto podoba mi się i wewnątrz,jest przemyślane i sporo poprawione względem Streamline,jak również zewnętrznie wnosi powiew świeżości,a wtajemniczeni bez problemu rozpoznają w tym charakterystykę Scanii,nawet gdyby to auto było bez znaczka...
Co do Actrosa,widziałem gdzieś na forum,że i Mihu rozważa zakup MP4 z silnikiem 2 generacji i moim zdaniem to dobry trop,bo po 3latach dopracowali ten silnik,poprawili PPC i największe utraty wartości mają te auta już za sobą,a można znaleźć teraz sensowny egzemplarz.U nas najstarsze Actrosy mają już 1,5r,ale jeździmy sporo tras dziennych,które zamykają się w 100-200km w kółku.Do tego skrzynia ma co robić,bo ciągamy cysterny ADR,w których często jest 27t ładunku(całość 40t),i większość tras prowadzi w pagórkowatymi landówkami.I gdy kilka lat temu byłem sceptycznie nastawiony do Actrosa,jego skrzyni,mocy a w sumie bardziej zasłyszanych na ten temat przekonań,to teraz mimo gór,mimo ton i tylko 430km,nie odczuwam ani specjalnie braku mocy,ani że mi braknie górskiego na którejś górce,ani że skrzynia się pogubi-poprostu zawsze jeżdzę w trybie manualnym...
i chociaż dla mnie te problemy znikają
A jeśli chodzi o rozplanowanie przestrzeni,pozycję za kierownicą,to nie ma tu przepaści względem ''szwedów'' i bez cukrowania jest to serio całkiem przyjemny dupowóź...