Witam z komputera wynika że jest za duże cisnienie tzn na biegu jałowym 1200 barów podczas jazdy jest wszystko ok tylko na postoju jest ten problem,gdy zapali się błąd 03777-01 z silnika słychać metaliczny dzwięk tak jak by za duże ciśnienie było woziłem pompę do Iławy stwierdzili że pompa jest ok ale pompka zasilająca miała opiłki zawór dozujący zmieniałem problem nie ustępuję ręce opadają może ktoś miał z tym problem i jak to rozwiązać auto to MAN 12240 z góry dziękuję.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Czy założony został prawidłowy zawór dozujący mprop. Bo jest kilka rodzaji a różnią się tylko numerem na obudowie?
Kiedyś na prube założyłem zawór od innego silnika i waliło błędami. Po drugie czy zawór jest ori Boscha czy jakiś chiński zamiennik.
Jeszcze bym wymienił te zaworki co są w pompie
Witam wymieniłem komputer czyli sterownik silnika niestety bez zmian natomiast dobrałem się do powrotu paliwa czyli te dwa wężyki, które wychodzą z filtra i przed nimi jest zawór więc to wykręciłem i problem znikł ale problem jest taki że auto ciężko pali ponieważ paliwo spływa z układu co ty o tym myślisz czyżby znalazłem przyczynę
Mi się wydaje że to jest zawór podtrzymujący ciśnienie nie wiem może się mylę ale na pewno jest to na powrocie pompa jeśli ci to coś mówi to jest Bosch 0445 020 060 ale jaki model to nie wiem
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę