Strona 25 z 25 [ Posty: 491 ] Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 25
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 kwie 2015, 23:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Tak więc i ja jestem już po pierwszym kontakcie z produktem made in France... :) Ogólnie co do wyglądu to już się dość to wszystko opatrzyło i powiem nawet,że zaczyna mi się podobać.Przejechałem co prawda mało,bo około 100km(tylko na rozładunek i nazad),ale juz jakąś tam swoją opinię mam.Pierwszy kontakt z T440 i odrazu załamka-moje buty robocze nie za bardzo chciały zmieścić się na stopniach i trzeba domykać drzwi na siłę bo miejsca to tam jest dużo ale chyba na buty chińczyków... :? Odrazu dodam,że przy takiej sposobności nie wróżę zbyt długiej świeżości plastikowi pomalowanemu pod kolor wokoło tychże stopni.Po zajęciu miejsca wewnątrz,stwierdziłem że pozycja za kierownicą to jeszcze sporo brakuje do Volvo,ale zdecydowanie lepiej pod tym względem niż w Magnum 12r.Fotel kierowcy dość wygodny-znów do Volvo sporo...,ale lepszy niż w Magnum.Ogólnie po oglądaniu trylionów zdjęć,filmików itd to stwierdzam że odczucia za kierownicą odnośnie umiejscownia całego kokpitu jaki przełączników itd,są jak najbardziej na plus.Moja wersja to była specyfikacja chyba sporo okrojona-zauważyłem brak LED-ów do jazdy dziennej(zwykłe żarówki),brak regulacji intensywności podświetlenia wnętrza,klasyczne górne i dolne łóżko bez żadnych bajerów,panel ogrzewania to pilot od poduszek z Volvo!,pokrywa tylko górnego środkowego schowka,po bokach siatka,plastikowa kierownica itd.Ogólnie po tym co się widzi na prostektach itd to nie wiedziałem że aż tyle rzeczy jest za dopłatą,a i tak pewnie nie była to najtańsza specyfikacja.Na bardzo duży plus,chyba największy ze wszystkich zasługuje wyświetlacz przy zegarach.Nie dość,że ma fajną trzcionkę,duża i przyjemną dla oka grafikę to jeszcze podaje naprawdę sporo pożytecznych informacji ale nie wszystko jest takie fajne bo jednak nie mogłem się doszukać np:zasięgu na pozostalym w zbiorniku paliwie,może to wina tej wersji wyposażenia.Bardzo fajny jest grafik z tacho,jest na nim przedstawiony chyba cały tydzień,górna strefa pokazuje czas jazdy a ta pod spodem czas odpoczynku.Wszystko fajnie wyliczone,jeśli wchodzi się na 10h jazdy to jest to zaznaczone na pomarańczowo,jeśli w danym dniu w międzyczasie wyszło 3h pauzy to też to jest wyszczególnione.Bardzo pożyteczna ta funkcja i to bym z chęcią widział w każdym aucie z wielkiej ''7''.Komfort jazdy ogólnie ok,ale mało przejechanych km i ładunek raptem 5t nie pozwalają zbytnio wydać rzetelnej oceny.Dolne łóżko jest dosyć szerokie i twarde,szkoda że górne nie było tą składaną półką,przez co straciło sporo na użyteczności.Ale to auto było brane pod dystrybucję,kierowca raczej w większości jest codziennie w domu,więc to taka jakby ''krajówka'' i takie rzeczy przy tej specyfikacji pracy specjalnie nie będą przeszkadzać.Pod łożkiem miejsca trochę jest,ogólnie to ta średnia kabina bez problemu pozwoli dość swobodnie ''pomieszkać'' jednej osobie.Lusterka są dość duże,ale nie powiedziałbym,że super w nich widać.To lewe to wogóle miałem wrażenie,że jest tak blisko bocznej szyby jakby jej dotykało.Autem dobrze sie kieruje,skrzynia z silnikiem dobrze sie porozumiewają-ogólnie pozytywnie.Widoczność przy dojazdach do rond jest trochę gorsza niż najnowsze FH,ale lepiej niż w FH poprzedniej generacji.Ogólnie po takiej chwili spedzonej ''razem'' trochę inaczej patrze na to auto i nie jest tak zle jakby się mogło wydawać... :>

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 27 kwie 2015, 10:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Komfort jazdy ogólnie ok,ale mało przejechanych km i ładunek raptem 5t nie pozwalają zbytnio wydać rzetelnej oceny
Po pół roku eksploatacji Range wywnioskowałem, że nowa gama Renault jest najbardziej komfortowa na pusto lub z ładunkiem >15t, bo przy ładunkach rzędu 8-12t. ciągnik dość nienaturalnie "skacze", czego bardzo nie lubię i czego nie ma w Premium DXI/EEV.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 15 mar 2016, 12:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Ciekawa sprawa, jeszcze takiej opinii nie słyszałem - a może u nas po prostu nie kupuje się takich kabin?
http://40ton.net/kabina-renault-trucks- ... -siodemki/


Post Wysłano: 17 lip 2016, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ciekawa prezentacja limitowanej wersji Range T High Edition:



https://www.youtube.com/watch?v=Cfc5m2fVkwY

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 11 lip 2017, 14:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2013, 10:41
Posty: 75
Samochód: scania

czy Renault serii T ma taki sam problem z prądem (szybko rozładowujące się akumulatory) jak Volvo FH4 ??


Post Wysłano: 11 lip 2017, 15:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

nie

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 04 maja 2020, 16:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Tetka jest na comonrailu czy pompowtrysku?
Ostatnio mnie dziwne słuchy doszły...

_________________
" Home is where the heart is "


Post Wysłano: 15 maja 2020, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Początkowo wprowadzona gama T była oferowana z 11i 13l silnikami na zasilaniu pompowtryskiwaczami.Zmienili to zarówno w Renault i w VOLVO w 2016r, przechodząc na common rail,przy okazji przejścia na Euro-6c.

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 02 cze 2020, 14:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Cytuj:
Początkowo wprowadzona gama T była oferowana z 11i 13l silnikami na zasilaniu pompowtryskiwaczami.Zmienili to zarówno w Renault i w VOLVO w 2016r, przechodząc na common rail,przy okazji przejścia na Euro-6c.
No i masz błędne informacje, bo na szynie CR w gamie T i nowym volvo masz 3xCR i 3 Pompowtryski.

_________________
" Home is where the heart is "


Post Wysłano: 20 cze 2021, 20:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Szczerze, pierwsze słyszę.Ale nie zaprzeczam,bo aż tak dokładnie zorientowany nie jestem.

Wrzucam dla aktualizacji zdjęcia po lifcie:


Obrazek


Obrazek

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 14 lis 2021, 18:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2020, 23:49
Posty: 52
Samochód: MAN Tgx

Nie wiem gdzie umieścić to pytanie wiec może tutaj będzie dobre miejsce. Czy ktoś się orientuje od jakiej kwoty startują ceny nowych Renat i jaki jest czas oczekiwania? Szukam t480 lub 520 w wysokiej kabinie. Ewentualnie zastanawiam się nad jakimś 2-3 latkiem ale z przebiegiem do max 250 tys - niestety ciężko znaleźć a jak się coś pojawi to ceny z kosmosu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 25 z 25 [ Posty: 491 ] Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 25


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: