1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Rejestracja:13 sie 2016, 14:18 Posty: 249
Lokalizacja: PZ
Marka: MAN Model: TGX Rok produkcji: 2012 Przebieg: ~715k Wyposażenie: standard+duże radio z nawi Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: DOLL Obsługiwane kierunki: Cała EU, czasem jakieś kwiatki poza EU
A tutaj jeszcze poprzednik którym przyszło mi jeździć jakieś 1.5 roku
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7209
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Na resorach czy poduszkach.
Bo zawsze mnie zastanawiało jak takim cztero osiowym ciagnikiem jeździ się po dziurach.
Tak samo sztywne zawieszenie jak trzy osiowy czy podobnie lub lepiej wybiera dziury niż zwykły ciągnik dwu osiowy.
No i jakie masz maksymalne dmc w tym ciągniku według tabliczki z vinem
Rejestracja:13 sie 2016, 14:18 Posty: 249
Lokalizacja: PZ
Pierwsza oś resor reszta poduszki. W porównaniu do poprzednika co jeździłem dużo lepiej wybiera dziury ale volvo było starsze i już bardziej wybite. W porównaniu do 4ro osiowego fh4 co mamy to samym koniem wygodniej sie manem jedzie i nie telepie tak jak przy koniu dwu osiowym. W zeszłym tygodniu miałem "przyjemność" pogonić samym koniem z Radomska co Austrii to nawet w klasie sie jechało.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7209
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
160 ton to jest co już ciągnąć.
To przy tych 540 koniach z ciężkimi ładunkami to mniej więcej z jakimi prędkościami te auto jedzie pod większe górki .
Bo tak patrząc na swojego jak bym miał mieć te 60 ton dmc to cienko to widzę pod większą górkę to może by było tak 50-60 km/h
Rejestracja:13 sie 2016, 14:18 Posty: 249
Lokalizacja: PZ
No przy 160t to miałoby co robić ale od cięższej roboty są u nas inne auta. Te 65t całkowitej to i na 72 u niemca do 40km/h zejdzie. Pomału pomału ale wjedzie gorzej gdzieś we Francji jak masz te ponad 60t przebijesz sie przez miasteczko a na wyjściu jaki dupny podjazd to czasem i na małej skrzynki biegów w dół braknie
Rejestracja:13 sie 2016, 14:18 Posty: 249
Lokalizacja: PZ
Zależy, robota bez systemu więc to różnie bywa co w sumie można uznać za minus. Chociaż wyjeżdżasz w poniedziałek szybkie kółku na jakieś Bremerhaven niby 3/4 dni i w domu a tu wyrastają jakieś kwiatki po drodze typu remont autostrady gdzie czasem tracisz dzień dwa i już lipa z weekendu. Czy czasem masz pilotaż policji a oni ci mówią, że dzisiaj nie bo czasu nie mają i znowu czekasz ciul wiy ile.
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę