Kurde ale eev to silnik na młotkowtrysku a e6 już jednak commonrail, Niewiem jak inne rzeczy ale w e6 '17r jest wszystko inne każdy detal jest inny względem np e5.
Fakt patrząc na kraj to ekonomicznie e6 nic nieda ale wszystko jest nowszej generacji...
Pamiętam jak jeździłem moim e5 na Kokoty na samym początku, wszyscy mieli jeszcze e2/3 i się dziwili ze takim nowym autem to na EU jeździj gdzieś dalej. Minął rok, dwa i wszyscy co się śmiali posprzedawali stare auta bo Kokoty wprowadziły taryfy do e5 i starymi się przestało opłacać jeździć.
Także nie wiadomo co będzie u nas, teraz skarbówka przejmie variatol zrobi system na innych zasadach i być może taryfy zrobi aktualne, bo chyba jeszcze nie załapali ze są auta nowsze od e5
Trza to przemyśleć przyszłościowo, ja też nie wiedziałem że będę jeździł ponad 11 lat tym autem, każdy gadał że poco to takie euro 5 kupione, abdlue, tacho Digital, że kosmos
Jednak z perspektywy czasu to był strzał w dychę tyle auto służy i nie było potrzeby wymiany....
Nie wiem co wymyslą w PL ale w CZ silnik eev jest w tej samej grupie co e6. Więc opłaty nizsze niz za e5. A co do polski raczej nie spodziewam sie nizszych stawek za e6 co najwyzej podniosą obecne stawki.
Co do silnika e6 czy e5 to problem nie w silniku tylko w tym osprzęcie co robi to e6 czyli jakies zapychające się filtry katalizatory i czujniki