Witam, mój temat pewnie już był wałkowany, ale chciałbym spytać się jak to jest z tymi pauzami. Chce zacząć pracę w firmie kurierskiej na kat.C. Praca zaczyna się o 6:00, zaladunek, później wyjazd z firmy mniej więcej 7:30-8:00. Punktów jest przeważnie 12-16. Prace z reguły kończę 15:00-16:00. Na załadunku ustawiam młotki i chodzi mi o to jeśli robię pauzy dzielone to po jakim czasie powinna być ta pierwsza 15min skoro załadunek trwa około 2h, a punkty są od siebie oddalone po kilka kilometrów. Nie chce się wpakować na mine przy pierwszej kontroli ITD. Na kursie było o tym w teorii, ale w praktyce jest mi ciężko to ogarnąć. Mógłby mi to ktoś opisać w prosty do zrozumienia sposób? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Może być po 1 min od jakiejkolwiek aktywności - jazdy, czy innej pracy.
Rano np. po załadunku zrób sobie 15 min przerwy - idziesz do kibelka, wypić kawę, czy zjeść kanapkę. Jeździsz i do 6h od rozpoczęcia czyli do 12:00 ogarnij sobie 30 min. Jak ci tam pasuje, np. o 10:00 czy 11:00 jak jesz drugie śniadanie. No i w zasadzie tyle.
Zrobienie 45 min pauzy kasuje ci "licznik". Od zakończenia pauzy możesz jeździć 4,5 h. W przypadku pauzy dzielonej (15+30) od zakończenia 30 min pauzy licznik się kasuje.
Nie jestem pewny, czy to wiesz, więc napiszę. Od zrobienia pauzy możesz mieć 4,5h JAZDY. W to się nie wlicza inna praca czy dyspozycja. Tylko to, co tacho zalicza do jazdy - ruch pojazdu. W praktyce podejrzewam, że 4,5h jazdy to będziesz miał za całą 8-10h dniówkę.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 38 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę