Rejestracja:07 lip 2006, 11:06 Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków
Ciężarówki Scania słyną ze swojej trwałości i niezawodności. Przejeżdżają ponad 1.000.000 kilometrów i wciąż zachowują pełną wartość użytkową. Są najlepszym dowodem solidności pojazdów marki Scania.
Powołany w 2004 roku przez Scania Polska elitarny Klub Milionerów Scania ma na celu budowanie trwałych więzi między użytkownikami naszych pojazdów a firmą Scania, kreowanie pozytywnego wizerunku firm używających naszych pojazdów, będących członkami klubu, stworzenie platformy wymiany doświadczeń dla kierowców pojazdów o dużym przebiegu.
Członkostwo w Klubie Milionerów Scania to okazja do integracji użytkowników pojazdów o dużym przebiegu, oraz płaszczyzna umożliwiająca wymianę doświadczeń.
Warunki członkostwa
Przyznanie członkostwa następuje w wyniku decyzji Komisji Klubu. Władze Klubu mogą przyznać członkostwo wystosowując imienne zaproszenie do uczestnictwa w Klubie Milionerów Scania oraz poprzez wyrażenie woli uczestnictwa w Klubie przez użytkownika i pozytywne rozpatrzenie zgłoszenia przesłanego do Organizatora Klubu przez kandydata na uczestnika.
Członkami Klubu mogą zostać zarówno osoby prawne jak i osoby fizyczne posiadające tytułu prawny do samochodów marki Scania, którzy łącznie:
a) użytkują samochód marki Scania, który zakupiono u autoryzowanego przedstawiciela firmy Scania w Polsce (weryfikacja na podstawie baz danych sprzedanych samochodów przez Scania Polska S.A.),
b) zadeklarują swoją wolę uczestnictwa w Klubie Milionerów, w sposób określony w Regulaminie Klubu,
c) samochód marki Scania zgłoszony do Klubu ma udokumentowany w sposób nie budzący wątpliwości co najmniej jeden milion (1.000.000) kilometrów przebiegu,
d) przedstawią wymagane dokumenty zaświadczające ich tytułu prawny do użytkowanego pojazdu oraz, że użytkują pojazd zgodnie z prawem.
W czasie wstąpienia do Klubu, użytkownik (właściciel) pojazdu otrzymuje pakiet startowy z naniesionymi danymi zarówno użytkownika jak i danymi pojazdu.
Osoby prawne ubiegające się o przyznanie członkostwa w Klubie powinny wskazać w pisemnym zgłoszeniu z imienia i nazwiska osoby fizyczne upoważnione do korzystania z karty członkowskiej. Osoba wskazana w zgłoszeniu zostaje upoważniona do czasu anulowania jej upoważnienia przez wnioskodawcę lub Komisję Klubu. Upoważnienie to wygasa automatycznie w przypadku ustania członkostwa osoby prawnej w Klubie z jakichkolwiek przyczyn.
Ustanie lub przerwanie członkostwa może nastąpić w wyniku:
a) rezygnacji członka, zgłoszonej na piśmie z jednomiesięcznym wypowiedzeniem,
b) zmiany użytkownika pojazdu zgłoszonego do Klubu,
c) wycofania pojazdu z eksploatacji z jakiegokolwiek powodu,
d) ogłoszenia upadłości, likwidacji albo zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej przez członka Klubu,
e) naruszenia przez członka Klubu dobrego imienia firmy Scania Polska S.A. w wyniku zachowania, które decyzją Komisji Klubu zostanie uznane za niegodne uczestnika Klubu,
f) naruszanie przez członka Klubu obowiązującego prawa lub regulaminu Klubu.
Członek Klubu ma obowiązek poinformować o rezygnacji lub przerwaniu członkostwa w Klubie z jednomiesięcznym wyprzedzeniem.
W przypadku przerwania lub ustania członkostwa, dotychczasowy użytkownik oznaczeń Klubu ma obowiązek zwrócić je do Organizatora bez odrębnego wezwania.
źródło Scania.pl
czy może ktoś z Was jest już w tym klubie i może coś powiedzieć.. o nim.
Mam taką małą ochotę wstąpić do tego klubu, za 170 tys. km. więc jeszcze chwilke.
Wypowiedzcie się co sądzicie o tym.
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem jest ten klub-ale to też duża reklama dla firmy...Pamiętam,że jednymi z pierwszych aut tam zapisanych były cztery SCANIE z Trans Expresu,w których była jedna ładna 144 530 Topline...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Obawiam się ScaniaIrizar że nie dane Ci będzie wstąpić do tego elitarego klubu. Powodów jest kilka ale podam Ci trzy najważniejsze. Po pierwsze musisz kupić auto w Scania Polska. Po drugie musisz udowodnić że od momentu zakupu przejechałeś co najmniej 1000000 kilometrów. A po trzecie przez cały ten czas musisz autko regularnie SERWISOWAĆ.
Rejestracja:07 lip 2006, 11:06 Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Po pierwsze musisz kupić auto w Scania Polska. Po drugie musisz udowodnić że od momentu zakupu przejechałeś co najmniej 1000000 kilometrów. A po trzecie przez cały ten czas musisz autko regularnie SERWISOWAĆ.
hmmm.. autko mam kupione w scania polska - nadal jest w leasingu, udowodnione jest w książce technicznej i mam każdy papier z przeglądu technicznego.
Cytuj:
adonnay napisał:
A po trzecie przez cały ten czas musisz autko regularnie SERWISOWAĆ
Akurat auta serwisowane nie muszą być. To wiem na 100% Wink
Odpowiem wam Panowie tak:. Ponieważ pracuję w serwisie Scanii to znam tę organizację a także ten Klub oraz warunki przystąpienia do tego klubu. Jeżeli przeczytacie regulamin Klubu a w szczególności paragraf 6 punkt c to zrozumiecie. Pozwólcie że go zacytuję: "samochód marki Scania zgłoszony do klubu ma UDOKUMENTOWANY w sposób nie budzący wątpliwości Scania co najmniej (1.000.000) kilometrów przebiegu;" Sorki ale dla firmy Scania słowo "UDOKUMENTOWANY" oznacza to samo co "REGULARNIE SERWISOWANY" czyli robiący w terminie przewidzianym w książce serwisowej przeglądy w stacjach serwisowych Scania. I tyle. Śmiało możecie mnie sprawdzić. Firmy które się zgłoszą a nie udokumentują tego przebiegu nie będą po prostu do tego Klubu zaproszone.[/u]
hmm.. wydaje mi sie ze nie jest mozliwością serwisowac auto w aso przez 1.000.000. km.
A dlaczego nie??? Kolego nawet najlepsze auto można zrujnować (czytaj zapuścić) poprzez brak należytej obsługi czy też brak zainteresowania właściciela względnie kierowcy. I nie tylko chodzi o wygląd ale przede wszystkim o walory techniczne. Znam z autopsjii auta serii "3" regularnie serwisowane do 1.500.000 kilometrów i więcej. Tak zadbane pod względem technicznym że niejednej "4" nie dobiegającej do połowy tego dystansu daleko było do stanu technicznego i wizualnego do tej "3-ki". Oczywiście nie jest to tylko zasługa serwisu ale przede wszystkim dbałością o stan pojazdu przez właściciela. Bez urazy. Osobiście nie uważam że Ci którzy nie przyjeżdżają do serwisów nie dbają o swoje auta. Zdaję sobie sprawę że wiele osób krytycznie patrzy na serwis że ceny usług i części są drogie nie na naszą kieszeń. Częściowo i ja się z tym zgadzam ale... ma to swoje szersze podłoże i myślę że może kiedyś kto wie czy na tym forum nie będzie dyskusji jakie są przyczyny różnic cen w serwisach a w innych warsztatach, sklepach itd...Ale... wracając do tematu postu niestety bycie członkiem Klubu Milionerów jest pewnym wyróżnieniem które oprócz przywilejów niesie pewne zobowiązania. W końcu naczelną formą istnienia tego Klubu ma być " budowanie TRWAŁYCH więzi między użytkownikiem a firmą Scania". Dlatego też aby być w Klubie niestety trzeba się poświęcić i wykazać powiązanie z firmą Scania. Bo samo posiadanie pojazdu nie wystarczy. Pozdrawiam.
Rejestracja:20 wrz 2005, 20:59 Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
adonnay mam pytanie Off Topicowe a w serwisie macie jakieś zamienniki części czy tylko orginalne "wkładacie" ? bo jeśli tylko orginały to fakt będzie to drogie serwisowanie ale jakby nie było Scania ponosi za to odpowiedzialność i można mieć pewnośc że sie dostaje sprawdzony produkt. Ale i tak teraz z tymi częsciami to są akcje niekiedy.
_________________ http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?
Od jesieni 2004 roku istnieje możliwość montażu w serwisach (dotyczy to wszystkich serwisów nie tylko Scanii) części z tak zwanego rynku wtórnego czyli podzespołów nie posiadających cech ( numerów, nazwy ) producenta auta czyli oryginalnych. Oczywiście jest to robione tylko i wyłącznie na wyraźne życzenie klienta. Jasnym jest że kwestia gwarancji nie spoczywa na serwisie tylko pozostaje ona w gestii klienta. To on podejmuje decyzję o montażu części nie pochodzących od producenta i on bierze na siebie odpowiedzialność za decyzję montażu części nie oryginalnej. Jeżeli zaś chodzi o posiadanie części nie oryginalnych to muszę powiedzieć że naturalną koleją rzeczy jest że serwisy nie mają części zamiennych innych niż oryginalne. Naszym obowiązkiem jest przekonać klienta do produktu który jest właściwy i został skonstruowany z myślą o konkretnym modelu auta.
Jak mój Ojciec pracował w Logpol-u to tam jedna Scania trafiła właśnie do tego klubu.Była to chyba 124L 360 ze skrzynią bez połówek i jeździła tylko po Polsce...Zreszta tak jak każdy samochód z tej firmy. Był nawet kiedyś o niej artykuł w gazetce Scanii, z tym że to było już dosyć dawno temu. Pozdro
_________________ A,B,C - są. E-jeszcze w tym roku.
Marzenie, pasja, to nas w jedność połączyło.
Naturalna segregacja, to nas wyłoniło.!
Mam ten magazyn Scani nr 3-4/ 2002 pozwole sobie zacytowac " ,, Milionerka,, - przebieg 1,035,000 km, Scania P114 z silnikiem 11 l, 340 KM, agregat. " Byla to juz trzecia Scania pracujaca w barwach firmy Logpol, ktora przekroczyla miloin
Rejestracja:29 mar 2006, 17:13 Posty: 15
Lokalizacja: Zakopane
chlopaki a jak mam Scania 113 i 142 ktore maja juz ponad milion ale nie byly przez nas kupione w servisie tlyko z 2/3 reki zakupione w kraju tez moge sie ubiegac o czlonkostwo w klubie?? prosze o odp
_________________ 6446721 GG mario813@op.pl
Scania The King http://www.udaniela.pl
warsztat:
Scania P 50%
Cementonaczepa
zbie. doku. i czesci
Scania ..::special::.. 10%
Mam ten magazyn Scani nr 3-4/ 2002 pozwole sobie zacytowac " ,, Milionerka,, - przebieg 1,035,000 km, Scania P114 z silnikiem 11 l, 340 KM, agregat. " Byla to juz trzecia Scania pracujaca w barwach firmy Logpol, ktora przekroczyla miloin
Dokładnie, mogła to być 340tka bo 360tki przychodziły troche później. Noi napewno przez ten czas do tych "Milionerek" dołączyła jeszcze jakaś Scania z tej firmy... Ale tego juz nie wiem co i jak pzdr
Jakiś czas temu zrobiłem zdjęcie na którym w powiększeniu widać tabliczkę z napisem: Klub milionerów 1000000..
czy to jest ich znak charakterystyczny?
Tak. Firma dostaje jeszcze 'certyfikat' do powieszenia na ścianie ;d
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 78 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę