nie znam dokładnie tego zaczepu który masz obecnie, ale napisz kiedy następuje docisk siłownika czyli co nim steruje.
w/g mnie powinno to być jakoś sprzężone z miejsce w którym aktualnie znajduje się sworzeń.
u mnie zaczep kiepsko zaczyna sie rozpinać i zapinać jak jest zużyty ślizg - tam tez cos takiego masz może to jest przyczyną.
rozpinanie rurką nie załatwia sprawy bo to ma chodzić lekko.
co do techniki rozpinania spróbuj w takiej kolejności :
rozłóż podporę nogę
wypnij przewód żółty - wtedy masz odhamowaną przyczepę, która się ustawi tak że nie będzie na sprzęg napierać
wypnij przewód czerwony - wtedy przyczepa zostanie zahamowana
rozepnij sprzęg - powinien rozpiąć się lekko.
kolory przewodów pneumatycznych sprawdź bo nigdy nie pamiętałem który ( nie zwracałem uwagi na to robiłem to rzadko i odruchowo) teram mam euro złącze więc to i tak nie ma znaczenia.
w przyczepie powinien być jeszcze gdzieś zawór odhamowania możesz sie po odłączenie przewodów ty wspomóc.
ten sprzęg szwedzki prawie na pewno nie będzie pasować.
tam musi być taka końcówka :
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... Items.html
_________________
nie cytuję postów innych użytkowników