Zostałem wywołany do tablicy, to trzeba sie "wyświetlić", żeby nie mówili ze się wysprzęgliłem
Zacznę od świeżego zakupu jakim jest R500, odebrane w polowie Lipca.
Po 3 latach użytkowania Scanii R450 Stramline przyszedł czas zastąpić ją nowym pojazdem. Nie było jasnego nastawienia, że będzie to Scania, choc tak to się ostatecznie skończyło. Były rozmowy z MB oraz Volvo. Lecz przetarty już szlak w Scanii sprawił, że wystarczyła konkretna rozmowa do rozwiązania kilku prozaicznych problemów i uprościło to podjęcie decyzji o dalszej współpracy. Auto powędrowało do systemu 2/1.
Marka: Scania
Model: R500 Highline
Rok produkcji: 07.2020
Przebieg: 1000km
Wyposażenie:
- duże zegary
- pomiar obciążenia obu osi
- klimatronic
- klimatyzacja postojowa
- poduszki przód
- „nightlocki”
- lampy przednie led
- automatyczna skrzynia biegów
- 5-stopniowy retarder Scania R4100
- tempomat PCC + ACC
- asystent pasa ruchu
- centralny zamek z pilotem
- multifunkcyjna skórzana kierownica ścięta u dołu
- rozkładany stolik przed fotelem pasażera
- rozsuwana dolna leżanka
- dwie lodówki
- elektryczne podwójne szyby i lustra
- fotel kierowcy typu Premium z układem wentylacji, pasażera składany
- Zbiorniki 700+500 ON, 105 l adblue
- radio Scania Premium z nawigacją i podwójna końcówka mocy
- ekspres do kawy
- 1500w przetwornica napięcia
- trąby Hadley „metrówki”
- kamera Orlaco
- CB Stobo XM3003
Kilka zdjęć:
Tutaj trochę mniej świeży temat, czyli wymiana bialej R450 na S580 w grudniu ubiegłego roku. Auto powędrowało do najstarszego stażem w firmie Piotrka.
Marka: Scania
Model: S580Highline
Rok produkcji: 12.2019
Przebieg: 100000km
Wyposażenie:
- duże zegary
- pomiar obciążenia tylnej osi
- klimatronic
- klimatyzacja postojowa
- „nightlocki”
- lampy przednie led
- automatyczna skrzynia biegów
- 5-stopniowy retarder Scania R4100
- tempomat PCC + ACC
- asystent pasa ruchu
- centralny zamek z pilotem
- multifunkcyjna skórzana kierownica ścięta u dołu
- rozkładany stolik przed fotelem pasażera
- rozsuwana dolna leżanka
- dwie lodówki
- elektryczne podwójne szyby i lustra
- fotel kierowcy typu Premium z układem wentylacji, pasażera składany
- Zbiorniki 700+500 ON, 105 l adblue
- radio Scania Premium z nawigacją i podwójna końcówka mocy
- ekspres do kawy
- 1500w przetwornica napięcia
- trąby Hadley „metrówki”
- kamera Orlaco
- CB Stobo XM3003
Zdjęcia:
Tutaj zamieszczam wiele luźno wybranych zdjęć, które powstały w czasie od ostatniej aktualizacji.
Większość zdjęć jest mojego autorstawa, nie mniej jednak
DAF: Zbigniew Łozyk
Streamline: Sidzej, Konrad Kaminski
Zdjecia z drogi w NL: Stijn Nieuwenhuijse
DAF i Scania S580: Piotr Latański
,
,