Muszę właśnie dopytać
Muszę też dopytać jaką oni biorą odpowiedzialność, że to g**** będzie działało, czy przyjdą jakieś komunikaty, że akurat przestało. Co do samego podłączenia, to inny dostawca przewiduje m.in podłączenie do zapalniczki, albo na stałe do zasilania. I ja to rozumiem, wpiąć gdzieś w szynę w skrzynce z bezpiecznikami i niech się uruchamia razem z samochodem, nikt mi nie zarzuci, że akurat wypiąłem wtyczkę, żeby oszukać system.
Problemów tu jest znacznie więcej. Teraz jak pudełko przestało działać (a mi w 2 padła bateria i pokazywało status jako ok, ale nie pobierało opłat
), to zaniosłem na stację i dostałem "nowe". Teraz, to będzie taka moja własność, że to będzie mój problem. Trzeba będzie odesłać i póki gwarancja to problem z bani. Ciekawe czy po gwarancji nadal będzie miał kto to serwisować, czy od razu śmietnik i kupić nowe. No i od momentu jak się zepsuje, na czas naprawy muszę znaleźć alternatywny sposób wnoszenia opłat - albo trzymać dodatkowe pudełko na zapas, albo używać aplikacji.
Co za burdel
ZZX, to prawda, chociaż to zjawisko doskonale znane w Polsce jako takiej i niekoniecznie zależne od akurat rządzącej partii (absolutnie ich nie bronię). Jak wprowadzali viotoll, to też był burdel, chociaż Austriacy sobie poradzili i z czasem dopracowali system, że dzisiaj działa całkiem przyjemnie. Problem był po polskiej stronie, konkretnie w prawie i jego interpretacji, bo nie dość, że nakładali kary na ludzi ciągnących lawety osobówkami, to jeszcze kasowali za każdą bramkę po 3000 zł. Dopiero później sądy ukróciły tą samowolkę i szemrane interpretacje.