Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 cze 2021, 16:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2020, 19:32
Posty: 9
Samochód: Volvo

Witam.
Ostatnio w Volvo FH 480 z 2006r wystąpił problem z odpalaniem, po postoju samochód się zapowietrzał i trzeba było długo kręcić lub wspomóc się pompką.
Z pompki ręcznej podczas pompowania wysączało się paliwo i słychać było syczenie.
Tak więc pompka czyli całe podstawy filtrów poszły do wymiany.
Po zamontowaniu nowych podstaw samochód dalej ciężko odpala A dodatkowo spadła moc.
Kierowca mówił że jakby miał za mało paliwa, brakuje gazu.

2 tygodnie temu był w serwisie Volvo na regulacji zaworów, dodatkowo regulowali wtryskiwacze.
Wymieniany był też olej i wszystkie filtry

Czy to może być coś związane z pobytem w serwisie czy raczej jakiś zaworek?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Powymieniac "pastylki" i "grzybki" w układzie paliwowym.


Post Wysłano: 23 cze 2021, 16:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2020, 19:32
Posty: 9
Samochód: Volvo

Jak to wygląda i gdzie jest?


Post Wysłano: 23 cze 2021, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Grzybek jest w pompie paliwa niskiego ciśnienia,jest pod zaślepka od dołu pompy można się dostać długa przedłużka od kanału lub położyć się pod autem byle tylko długa przedłużka weszła (ja chyba zakladalem dwie długie na siebie) .Pastylka ile pamiętam 1 w pompce paliwa ręcznej ,druga na powrocie z bloku.Najlepiej jedź do sklepu branżowego kup sobie pastylki i grzybki i niech ci wydrukuje schemat układu zasilania żeby były naniesione.O ile pamiętam były chyba dwa grzybki czarny i biały.Ale kurna nie pamiętam gdzie był 2 chyba też w pompie niskiego ciśnienia ale bodajże z gory .Kiedyś robiłem to często ale .....już mocno dawno na pewno przez 10 ostatnich lat już tego nie robiłem.Nie chciałbym też cię zmylic bo może Volvo też coś ppmienialo bo robiłem to w volvie z silnikiem D12c czy d.


Post Wysłano: 14 lip 2021, 20:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2020, 19:32
Posty: 9
Samochód: Volvo

Winowajcą okazał się zawór zwrotny który jest w bloku silnika, paliwo się cofało.
Odnośnie mocy, turbina nie załączała się jak trzeba ponieważ katalizator był już zużyty i blokował przepływ spalin.


Post Wysłano: 04 sie 2021, 14:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Czyli "pastylka" z bloku...... Turbina nie że się nie załączała tylko miałeś zapchany wydech i blokowalo


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: