Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 sty 2022, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2014, 20:25
Posty: 37
Samochód: Volvo FH12

Witam. Po wymianie czujnika nox i wykasowaniu błędów interfejsem Delphi komunikat o ograniczeniu mocy nadal się wyświetla. Pytanie czy powinien zniknąć czy problem jest gdzie indziej? Nowych błędów nie ma, więc wszystko wydaje się w porządku.


Post Wysłano: 30 sty 2022, 19:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Delph częstoi nie daje rady, muszą Ci na serwisie ten błąd wykasować. No chyba, że wymieniłeś nie ten czujnik co trzeba, bo tam są dwa noxy.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 30 sty 2022, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Po skasowaniu błędu zachowałeś ten schemat ,wyłączenie programu delphi ,odłączenie interfejsu ,wyłączenie zapłonu i odczekanie 20-30 sekund przed ponownym włączeniem zapłonu .W niektórych samochodach to bardzo ważne.


Post Wysłano: 30 sty 2022, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Kiedyś jako pierwszy objezdzałem Volvo FM po wystrzale gdzie były pourywane czujniki na tłumiku, oczywiście tylko wymienione na nowe i nic nie kasowane. Przez pierwsze 50 km oczywiście ograniczenie mocy i dpf się nie wypalał. Po jakichś 2 godzinach jazdy nagle na postoju sam zaczął regeneracje więc go nie gasiłem, po zakończeniu wszystkie błędy zgasły same i auto odzyskało pełna moc, do dziś jest ok bez kasowania komputerem.

Być może samo się to u Ciebie również zaadoptuje...


Post Wysłano: 01 lut 2022, 12:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2014, 20:25
Posty: 37
Samochód: Volvo FH12

Cytuj:
Kiedyś jako pierwszy objezdzałem Volvo FM po wystrzale gdzie były pourywane czujniki na tłumiku, oczywiście tylko wymienione na nowe i nic nie kasowane. Przez pierwsze 50 km oczywiście ograniczenie mocy i dpf się nie wypalał. Po jakichś 2 godzinach jazdy nagle na postoju sam zaczął regeneracje więc go nie gasiłem, po zakończeniu wszystkie błędy zgasły same i auto odzyskało pełna moc, do dziś jest ok bez kasowania komputerem.

Być może samo się to u Ciebie również zaadoptuje...
Było tak jak mówiłeś. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów komunikat sam zniknął więc wydawało się że problem rozwiązany. Niestety dzisiaj po pauzie, komunikat wrócił, a z nim błędy których wcześniej nie było: U029D00 i U029E00 czyli brak komunikacji z czujnikiem A i z czujnikiem B. Macie jakieś podpowiedzi?


Post Wysłano: 02 lut 2022, 19:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Pewnie wiązka do czujników .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: