Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 sie 2006, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2006, 15:38
Posty: 16
Lokalizacja: Działdowo

Mój tata jeździ teraz w tej firmie. Znajduje się ona w Północnej Irlandii, a kierowcy jeżdżą na Anglie. Firma posiada ok. 30 samochodów Scanie i Volva i magazyn przeładunkowy. Generalnie jest tam totalny zapieprz, trzeba kombinować z tarczkami,ale jest za to porządna kasa. Jeździ się ze spożywką a konkretnie z mięsem. Czasem zdarza się pojechać z olejem albo piwem :twisted: Szef ma płacone od palety więc niekiedy opłaca mu sie wysyłac samochód po jedną- dwie palety np.100KM Pracę dezorganizują niestety cholerne promy, bo po załadunku szef mówi: Wiktor musisz być na 05.00 w Strenraerze na promie. To nie jest fajne, ale jak już wspominałem są za to pieniązki. Dodam kilka fotek i Pozdrawiam was serdecznie, do zobaczenia na trasie.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 sie 2006, 22:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

To jakie pieniążki są w tej firmie?


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2006, 10:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2006, 15:38
Posty: 16
Lokalizacja: Działdowo

Dzięki pitra. Wszystkie Volva w tej firmie to automaty ze skrzynią I-shift, która świetnie się spisuje. Scanie to typowe wersje 4 z 12 litrowym motorem. Co do kasy to trzeba się z szefem umówić na stawki, bo inaczej płaci Polakowi, a inaczej Angolowi, to nie fair... Podam stronke internetową to mozna do nich napisać e-mail http://www.hughestransport.com
Pozdro

_________________
Pozdrawiam wszystkich!!
Volvo fann


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2006, 11:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Cytuj:
bo inaczej płaci Polakowi, a inaczej Angolowi, to nie fair...
oczywiście,że nie fair
tak sobie pozwoli Polacy i tak mają,a dlaczego się nie upominają o swoje??

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2006, 12:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2006, 15:38
Posty: 16
Lokalizacja: Działdowo

Jeśli jeździsz za kurs to masz zapłacone jak każdy, ale jak jeździsz na dniuwke to masz płacone 80 funtów, a irol czy angol 100. Jak idziesz do szefa i mówisz mu że jestesmy w unii i że chcesz zarabiać jak inni to on twierdzi że każdy ma płacone tyle samo. To dyskryminacja, ale chyba wszędzie tak jest.

_________________
Pozdrawiam wszystkich!!
Volvo fann


Tytuł:
Post Wysłano: 02 wrz 2006, 12:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

garfield_trelo w jakim systemie pracuje się u Hughesa ? (mam tu na myśli dłuość pobytu w pracy w stosunku do długości "wolnego" w domu). Kolejna sprawa jaka mnie interesuje to jak jest z dojazdem do frmy z Polski ? Czy jest to organizowane przez pracodawce czy na własną rękę przez pracownika ? Jeżeli to nie tajemnica wspomnij nam jakie firma ma wymagania co do rekrutowanych pracowników, i jak jest z systemem zatrudnienia (rodzaj umowy). Z góry dzięki za informacje :wink:

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Tytuł:
Post Wysłano: 02 wrz 2006, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Cytuj:
To dyskryminacja, ale chyba wszędzie tak jest.
Nie wszędzie :wink:

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Tytuł:
Post Wysłano: 03 wrz 2006, 21:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2006, 15:38
Posty: 16
Lokalizacja: Działdowo

Czcigodny Moderatorze, system jest prosty: pół roku pracy, trzy tygosnie urlopu płatnego. Jak mieszkasz na miejscu to masz więcej pojesynczych dni. Dojazd na wyspy organizujesz sobie sam, nie tak jak np w Vos Logistc. W Anglii raczej nie podpisujesz umowy, ale pracodawca cię rejestruje w tzw. homeoffice, no a wymagania nie sąwygórowane, bo nawet nie musisz mieć doświadczenia, ale musisz znać Angielski. Pozdrawiam!

_________________
Pozdrawiam wszystkich!!
Volvo fann


Tytuł:
Post Wysłano: 03 wrz 2006, 22:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Kuszące.Moze za 7 lat beda mieli wiecej aut i znajdzie sie jakies dla mnie xD


Tytuł:
Post Wysłano: 03 wrz 2006, 22:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

garfield_trelo
stawki które podałeś są netto czy brutto??
a jak wyglądają pieniadze za tzw kurs??
ile można wyciągnąć i jak wygląda sprawa z dniami wolnymi jak mieszkasz na miejscu??

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Tytuł:
Post Wysłano: 04 wrz 2006, 14:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2006, 15:38
Posty: 16
Lokalizacja: Działdowo

Bury
Stawki sa jak najbardziej netto. Za jeden kurs zarabiasz od 200 do 300 funtów, jak szef da ci zarobić to mozesz wyciągnąć nawet 800 za tydzień. Dni wolnych jest mało, a ja mieszkam w Polsce.
Elder
Oni mają już teraz auta i miejsca pracy bo to jest ciężka robota i mają dużą rotację kierowców. Jeśli chcesz zarobić dużo w krótkim czasie to jest to robota dla ciebie

_________________
Pozdrawiam wszystkich!!
Volvo fann


Tytuł:
Post Wysłano: 04 wrz 2006, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

najgorsze jest to,że trzeba kombinować z tacho
tutaj w razie W odpukac kosekwencje mogłyby być bolesne

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Tytuł:
Post Wysłano: 04 wrz 2006, 22:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2006, 15:38
Posty: 16
Lokalizacja: Działdowo

no niestety, ale przyznaj, że jest za to kasa.

_________________
Pozdrawiam wszystkich!!
Volvo fann


Tytuł:
Post Wysłano: 04 wrz 2006, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Cytuj:
no niestety, ale przyznaj, że jest za to kasa.
Jest to jest,ja nie twierdze,że nie
Taką kase można w UK też zarobić pracując osiem godzin dziennie,ale trzeba być dobrym specjalistą w jakiejś dziedzinie.
Ale kasa to nie wszystko,bo w razie czego uwież odechciewa się tej całej kasy i chce się cofnąc czas.
A z tego co wiem to tutaj się nie pierdzielą w tańcu.
Nawet jadąc osobówką,powodujesz wypadek rozmawiając przez tel,w którym ktomuś się coś stanie to idziesz od razu za kraty.

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Tytuł:
Post Wysłano: 05 wrz 2006, 17:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Nolan jest spoko i dużo płaci i ma fajne actrosiki. POzdro dla ciebie

Że się wtrącę - śmiech na sali. Rozmawialiśmy z takim kierowcą od Nolana. I pytamy się go jak z wynagrodzeniem. Odp. "Ty takich pieniędzy w zyciu nie widziałeś!". Koleś został wyśmiany. Skonczyły się dobre czasy i dobra kasa u Nolana. Kazdy liczy wypłate w obcej walucie, a niech sobie policzy również wydatki w obcej walucie.


Tytuł:
Post Wysłano: 06 wrz 2006, 9:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

I o tarczkach też u Nolana możesz zapomnieć...Na dodatek angole dostają więcej od polskich kierowców-to się nazywa równouprawnienie...? :!: :evil: :/ Też rozmawiałem z jednym polakiem co tam pracował

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 06 wrz 2006, 16:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Cytuj:
bo inaczej płaci Polakowi, a inaczej Angolowi, to nie fair...
Cytuj:
Na dodatek angole dostają więcej od polskich kierowców-to się nazywa równouprawnienie...?
Niestety na to nic nie poradzimy - tak to już jest, że zachodnie (nie tylko) firmy zatrudniają obcokrajowców (czyt. tańszą siłę roboczą :/ ) tylko po to, żeby zredukować swoje koszty utrzymania przedsiębiorstwa. Dlatego niestety logiczne jest, że np. wyżej wymieniony Nolan Transport mniej płaci zatrudnionym obcokrajowcom :/ Smutne ale prawdziwe ...

Co prawda np. źródła w Urzędach Pracy i pośrednicy mówią, że powodem zatrudniania obcokrajowców jest - brak fachowców i chętnych do różnych zawodów - "w praniu" później jednak wychodzi jak wychodzi :roll:

Wcalę nie uogólniam, bo być może są takie firmy ( :?: ), które faktycznie traktują równomiernie pracowników różnych narodowości (czyt. płacą im tyle samo), bynajmniej na dzień dzisiejszy ja takich nie znam :|


Tytuł:
Post Wysłano: 06 wrz 2006, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sie 2005, 10:41
Posty: 587
GG: 0
Samochód: MAN TGA XXL
Lokalizacja: Gliwice

Myśle że sytuacja się zmienia gdy ma się obywatelstwo danego kraju... ;)

Trc: też tak uważam, ale to już wtedy całkiem "inna para kaloszy" :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 06 wrz 2006, 20:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Tak ich ponauczali Polacy to tak teraz mają,moim zdaniem sami do siebie powinni mieć pretensje.
Mój stary pracował pare lat w malutkiej niemieckiej firmie,zarabiał tyle samo co szwaby,do tego miał zakwaterowanie,w domu u szefów,wyżywienie i wszystko co potrzeba.
Tylko się cenił,jak mu coś nie pasowało to krótka piłka była:
-Będzie tak jak ja chce,ale pier***e i wracam do domu,a wy z byle gównem będziecie jechać na serwis.

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Tytuł:
Post Wysłano: 06 wrz 2006, 21:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Powiem tak, wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Np. bedąc pracownikiem małej firmy na zachodznie, gdzie przykładowo byłbym jedynym Polakiem, to siedziałbym cicho i się nie chwalił. Ale z nami, Polakami jest tak, że czym nas więcej w jednej firmie, tym gorzej.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: