Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 gru 2022, 15:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lis 2022, 21:49
Posty: 21
Samochód: Man fe460

Nie wiem skąd jesteś ale u nas na Śląsku o takich stawkach można tylko pomarzyć


Post Wysłano: 28 gru 2022, 15:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Nie wiem skąd jesteś ale u nas na Śląsku o takich stawkach można tylko pomarzyć
To 50% przewoźników powinno zmienić zawód i będą - taka stawka wychodzi sama w dzisiejszych czasach ... Paliwo, 20% stawki amortyzacja szeroko pojęta, kierowca 35zł/h i żeby Tobie coś zostało - chociaż nie mniej niż kierowcy. Albo nowy kalkulator powinien być pod choinką. A i przy takiej stawce możesz uczciwie pracować co dla zleceniodawcy suma summarum będzie też plusem.

4 kursy robisz na godzinę - na paliwo potrzebujesz 100zł - kierowca 35 - chociaż pewnie na śląsku więcej, amortyzacja przy takich kilometrach dziennie z 1zł do kilometra to mało także weźmy z 1,50 to masz 37 - dolicz podatek jakiś - same koszty wychodzą pod 200zł ... I jak to na budowie - ryzyko uszkodzeń sprzętu, opon - to jest nie policzalne.
Nowe auto jakim jeździsz dziś to ok 750tyś zł - kiedy na taki zarobisz ? Daje do myślenia, co ?

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 28 gru 2022, 19:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lis 2022, 21:49
Posty: 21
Samochód: Man fe460

Doskonale rozumiem Twój punkt widzenia. Jednak teoria a rzeczywistość to zupełnie inne kwestie i niestety z tym się nie wygra. Ja sam mam dwudziestoletniego mana i dwie niewiele młodsze koparki na których muszę polegać bo na nic lepszego mnie zwyczajnie nie stać. A wracając do tematu to dopiero dzisiaj się dowiedziałem, że ten fe 360 ma 5 cylindrów :shock: temu taki oszczędny


Post Wysłano: 28 gru 2022, 19:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Jak ma pięć cylindrów to 360 ma chyba tylko na znaczku na drzwiach 5 cylindrów to raczej 280 lub 330 KM.


Post Wysłano: 28 gru 2022, 20:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

fe360 to ten sam 12 litrowy silnik, 5 cylindrówki były chyba tylko w serii2 lub starszych.

Teoria niestety idzie w parze z praktyką/rzeczywistością - matematyki się nie oszuka.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 28 gru 2022, 20:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lis 2022, 21:49
Posty: 21
Samochód: Man fe460

To może ma tylko znaczki fe sam już nie wiem.


Post Wysłano: 28 gru 2022, 23:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2691
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
To może ma tylko znaczki fe sam już nie wiem.
W dowodzie rejestracyjnym masz podana moc KW, ile tam widnieje ? :)
Model FE jest jak najbardziej realny, to koncowka seri F2000 z silnikami z nowszego TG-A

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 28 gru 2022, 23:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

5 cylindrowe miały pojemność 10 litrów, ale do kiedy takie szły nie pamiętam, napewno były jeszcze jako XX.343


Post Wysłano: 29 gru 2022, 7:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Dokładnie to nigdy nie było pięcio cylindrowego silnika o mocy 360 km.
Inna sprawa że były to silniki nie udane pięcio cylindrowe.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 gru 2022, 8:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lis 2022, 21:49
Posty: 21
Samochód: Man fe460

Nie zagladalem gościowi do dowodu to nie wiem ile tam ma koni. Wywnioskowałem ze znaczka że 360. Możliwe, że tylko taki znaczek sobie dali bo z tego co ja pamiętam to many najmocniejszy 5cio cylindrowy miały 340. W każdym razie ten kierowca twierdzi, że 5 cylindrów dobrze Sobie radzi z 3 oska w co ciężko mi było kiedyś uwierzyć.


Post Wysłano: 29 gru 2022, 22:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lis 2022, 21:49
Posty: 21
Samochód: Man fe460

No dobra wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania i filtr powietrza bo jeździmy tu po wysypisku śmieci i pyłu z popiołu jest masa. Zobaczymy jutro czy coś to da :>


Post Wysłano: 08 cze 2023, 11:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

wiem że stary temat ale f2000 to były z trójką na końcu oznaczenia mocy. D28 z silnikiem z 2 zaworami na cylinder, potem było z 4 na końcu z silnikiem takim jak w TGA z 4zaworami na cylinder .sam Man w instrukcji pisał że z 4 zaworami jest wyraźnie oszczędniejszy . Ogólnie z doświadczenia te MAN y były paliwożerne słabe i awaryjne. Co gorsza trudne w serwisowaniu.ogolnie 100 razy wolał bym jak już o takiej samej mocy Volvo z silnikiem 13 litrowym tylko wyłuskać takiego z euro 3 (bez Adblue) jest ciężko albo premium 11 litrowe bazujące na silniku Volvo . Ale jak bym miał taką szansę to puścił bym tego mana na sprzedaż (Afryka?) zmienił bo może się okazać że obracamy się w podobnych pieniądzach co ottrzymamy za mana


Post Wysłano: 08 cze 2023, 22:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
wiem że stary temat ale f2000 to były z trójką na końcu oznaczenia mocy. D28 z silnikiem z 2 zaworami na cylinder, potem było z 4 na końcu z silnikiem takim jak w TGA z 4zaworami na cylinder .sam Man w instrukcji pisał że z 4 zaworami jest wyraźnie oszczędniejszy . Ogólnie z doświadczenia te MAN y były paliwożerne słabe i awaryjne. Co gorsza trudne w serwisowaniu.ogolnie 100 razy wolał bym jak już o takiej samej mocy Volvo z silnikiem 13 litrowym tylko wyłuskać takiego z euro 3 (bez Adblue) jest ciężko albo premium 11 litrowe bazujące na silniku Volvo . Ale jak bym miał taką szansę to puścił bym tego mana na sprzedaż (Afryka?) zmienił bo może się okazać że obracamy się w podobnych pieniądzach co ottrzymamy za mana
Piłeś coś ? Wątek stary a post ni w pip* ni w oko w temacie. Sam znam przypadek 3ki lub 2ki co miała blisko grubo ponad 2mln bez tykania silnika ... dziadostwo ... Silniki wywodzące się z lat 80tych porównanie ich do e3 Volvo - no fajnie. FE to nie F2000.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: