Cytuj:
@MarekP kluczową sprawą jakie przełożenie miało testowane auto??
Coś kojarzę że miało 1150 przy odcięciu na 89 ale ręki nie dam sobie uciąć, bo to już dawno było i ja nie jeżdżę tylko monitoruje auta/kierowców zza biurka. Wiec jestem teoretykiem.
Cytuj:
Z ostatniego miesiąca jeżdżące, póki co, po kraju FH wyszło 22,7l. Dla porównania grafitowy R450 Next Gen 23,9l z analogicznego okresu. Obydwoma wozami jeżdżą naprawdę ligowi kierowcy
Na korzyść Volvo przemawia dodatkowo dwukrotnie niższe zużycie adblue. Tonaże zbliżone, raczej lekko.
To rewelacja, u nas na spedycji rządne auto na kraju nie przywiozło spalania niczego niż 26l (low deck + naczepa firanka), 22,7l to jest wartość z międzynarodówki, wiadomo pod warunkiem że lekko i po płaskim. W sumie nie dziwie się że jesteś zadowolony, my mamy sporo nowych TGX 18.470 i one są porównywalne z MP4 pod względem paliwa przy czym oferują lepszą dynamikę, a Volvo z tego co piszesz zostawia te auta daleko w tyle.