Online
Użytkownik
Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH
Te filtry to sobie możesz i co tydzień zmieniać, choć np ja nie przepadam za wymianą dobrych części na nowe. To tak jak byś zwalił koła, zobaczył klocki 80% i cyk, prewencyjnie zapodałeś nowe. Sądzisz że coś poprawiłeś, polepszyłeś, lepiej hamuje? No nie, działa dokładnie tak samo jak wcześniej. Na tej samej zasadzie bez sensu wymieniasz filtry.
To jest tylko Scania, silnik raz pracuje równo i cicho, za chwilę porympoli jak by coś miało się urwać, za chwilę coś popiszczy 15 sekund, potem włączy się kompresor za 5884zł netto, coś strzeli, czasem puknie, potem zatrzęsie kabiną, i wracamy do równej pracy przez całe 60sek, I tak w kółko. Im bardziej będziesz się wsłuchiwał, tym więcej usterek będziesz szukał.
Jak jeździłem Volvem, to słuchałem silnika bo miało to sens. Teraz jeżdżę Kanio, już nie słucham, po co psuć sobie rozum.
Jak stanie, lub coś odpadnie to będzie wiadomo co się zepsuło.
_________________
Naczelny Prywaciarz WC
.
Kania to ch uuu j!!!