Offline
Użytkownik
Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Wygląda na zaklejenie starym olejem listwy w pompie ,ja to rozwiązałem w ten sposób ,na obudowie pompy poniżej czujnika temperatury masz korek wykręć go i wyciągnij strzykawką olej, dobrze jest podgrzać pompę przed tą operacją ,potem odkręć korek na imbus na nastawniku ten do ustawienia początku wtrysku i tamtędy nalej ropy do oporu i znów wyciągnij strzykawką przez pierwszy otwór .Powtórz ze trzy razy a potem zakręć ten na nastawniku i na maks nalej znowu ropy przez pierwszy ,wtedy próbuj zapalić , ja musiałem pokręcić z 10 razy po kilka minut i jeszcze podgrzewałem i obstukiwałem pompę .Jak odpalił to wypłukałem jeszcze kilka razy ropą zapalając silnik .Ja to miałem przy - 15 ,w pompie był klej ,na końcu wlałem do pompy świeży olej i tak jest dobrze ze 200 tysięcy.