Cytuj:
Nie mam ani jednej Ski, ale mam Rki z końca produkcji.
I tak, w tym aucie z poziomu kompa pokładowego można sprawdzić bardzo wiele rzeczy. Od procentowego zużycia klocków, tarczy sprzęgła, 3 liczników zużycia paliwa, 3 niezależnych liczników odległości, możliwości sprawdzenia błędów/usterek, o mega rozbudowanym menu z czasami kierowcy, wskazującym kiedy można 10h jazdy, kiedy 9h pauzy, czas tygodniowy, dwutygodniowy, godziny kiedy trzeba zakończyć tydzień pracy, kiedy jest się po pauzie itp, po najprostsze wskazania typu napięcia ładowania lub ciśnienie powietrza i zakres kiedy odcina...
Żaden z moich byłych lub obecnych kierowców nie ogarnia choć w części tych wskazań, a to w sumie młode chłopaki są. To wszystko para w gwizdek, bo choć by producent zrobił mega dostęp do parametrów, itp i tak 1/20 będzie umiał odczytać te wskazania.
Nie to żebym obrażał, ale z polskim menu, z polską instrukcją obsługi, i umiejętnością czytania w ojczystym języku, z 15 minutową rozmową gdzie tłumaczę co jest czym, to nie rozumienie prostych wskazań komputera pokładowego... No nie wiem jak to nazwać.
Aaa, cały ten wywód jest po to, że pewnie w Sce jest dostęp do ciśnienia oleju, tylko tak z 1 na 20 ogarnie jak to wyklikać i zrozumie wskazania.
Wracam do tematu bo znowu jadę tym autem i ciężko będzie ci to zrozumieć i przyjąć na klate fakt że można skonfigurować nowa Scanie bez tej opcji w menu.
Jak bedziszz dalej drążyc temat to porównasz z tym co wrzucił Mihu i znajdziesz różnice