Strona 3453 z 3512 [ Posty: 70237 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13451 3452 3453 3454 34553512 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 sty 2024, 15:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1363
Lokalizacja: BIA

bart poszło PW.

Sprawa wypadku ciągnie się, już pół roku... Małymi krokami do przodu. Myślę, że niedługo temat będzie zamknięty, wtedy opiszę wszystko.

_________________
Hello boss! Majkel...
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 11 sty 2024, 17:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 maja 2014, 17:45
Posty: 219
Samochód: Fiat Skoda
Lokalizacja: SRS

https://40ton.net/iveco-eurostar-520-na ... -splitter/
Widzieli panowie rodzynka. Michu szukałeś chyba turbostara ,może jednak euro stara?.

_________________
Kierowca z Biedronki , inni kierowcy patrzą na mnie z politowaniem :?


Post Wysłano: 11 sty 2024, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
Chyba nic mnie w przypadku nowego Volvo nie zdziwi. W firmie jest 35 sztuk. Przynajmniej jeden w tyg.jedzie na serwis z powodu usterki układu oczyszczania spalin (nox przed / za katem, pływak, wtrysk adblue). 4 jednostki, jedna po drugiej miały wymieniana wiązkę lub antenę DSCR. W 6 był wymieniany panel sterowania klimatyzacją i ogrzewaniem postojowym. W 2 pękł szklany szyberdach.
Niby te problemy to nic poważnego, poza turbiną. Jednak skala problemów na tle Scanii R500 i Super R500 jest dużo wyższa.
Ja mam jedno i drugie i dalej uważam ze awaryjnością dalej wygrywa Mercedes.


Post Wysłano: 11 sty 2024, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 879
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

Cytuj:
Cytuj:
Chyba nic mnie w przypadku nowego Volvo nie zdziwi. W firmie jest 35 sztuk. Przynajmniej jeden w tyg.jedzie na serwis z powodu usterki układu oczyszczania spalin (nox przed / za katem, pływak, wtrysk adblue). 4 jednostki, jedna po drugiej miały wymieniana wiązkę lub antenę DSCR. W 6 był wymieniany panel sterowania klimatyzacją i ogrzewaniem postojowym. W 2 pękł szklany szyberdach.
Niby te problemy to nic poważnego, poza turbiną. Jednak skala problemów na tle Scanii R500 i Super R500 jest dużo wyższa.
Ja mam jedno i drugie i dalej uważam ze awaryjnością dalej wygrywa Mercedes.
W sensie że Mercedesy są bardziej awaryjne od Volvo i Scanii? Ja aktualnie rozglądam się za autem i myślałem o Mercedesie, ale sam fakt że w rocznikach w jakich szukam auta są tańsze nawet od Renault coś chyba mówi.

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 12 sty 2024, 0:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
https://40ton.net/iveco-eurostar-520-na ... -splitter/
Widzieli panowie rodzynka. Michu szukałeś chyba turbostara ,może jednak euro stara?.
Zamiast tego kupiłem czwórkę w medze :) Ale ten EuroStar to faktycznie świetny materiał na klasyka.

Odnośnie Volvo. Dziś jedno z moich, przy przebiegu 103kkm puściło płyn chłodzący do oleju. Holownik ściągnął go do ASO w Dreźnie. Jutro okaże się jaka była przyczyna.


Post Wysłano: 12 sty 2024, 0:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

andy the driver. Mercedes w mojej ocenie do 750.000 km jest najmniej awaryjny. Nie próbuje nimi jeździć więcej (w zasadzie większością już się nie da ) ale do tego przebiegu w stosunku do Volvo, Scanii i DAFa XG to jest bardziej niż dobrze. Specyficzne auto, idiotoodporne, w miarę proste do diagnozy z tym, ze to w mojej ocenie auto na międzynarodówkę. Regional albo dystrybucja odpada ze względu na spalanie i komfort. Actros to typowa autostradowe auto. Nie znam budżetu ale MP5 spalanie ma spoko, Actros L jeszcze lepsze. No i oczywiscie bez Retardera przed 2021 rokiem :)


Post Wysłano: 12 sty 2024, 0:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5991

A co jest nie tak ze spalanie w MP4? Raczej chwalą pod tym względem. Czy jest dobrze jedynie gdy jest lekko i płasko?
Cytuj:
Odnośnie Volvo. Dziś jedno z moich, przy przebiegu 103kkm puściło płyn chłodzący do oleju. Holownik ściągnął go do ASO w Dreźnie. Jutro okaże się jaka była przyczyna.
FH3 na dzielonej lampie w Afryce się przewraca.


Post Wysłano: 12 sty 2024, 11:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 879
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

Też właśnie raczej "gwiazdę" chwalą za spalanie, mi jeszcze nie pasuje że nie znam nikogo kto był mi w stanie to auto zdiagnozować w razie"w" i naprawić, gdzie mechaników i diagnostów od Scanii i Volvo dorwać to nie problem. I też w sumie to nie wiem czemu ale na moim terenie Mercedesy pod wywrotką to dosłownie pojedyńcze sztuki.

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 12 sty 2024, 11:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5991

U nas jeździ tego dużo pod patelniami.
Pamiętaj, że na budowę tylko man albo mercedes. A pod patelnie, to już nie :D No i do drewna tylko volvo albo scania, inne to się nie nada.


Post Wysłano: 12 sty 2024, 12:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Cytuj:
https://40ton.net/iveco-eurostar-520-na ... -splitter/
Widzieli panowie rodzynka. Michu szukałeś chyba turbostara ,może jednak euro stara?.
Kto by pomyślał że teraz taki Eurostar może być tak poszukiwany…pamiętam jak w 2009 roku wystawiałem naszego na aledrogo za 27 tysi, generalnie to niebyło zainteresowania ale pierwsi oglądacze przyjechali i kupili.
Jak tym się fajnie jeździło o boższzzze…V8 + Fuller 6 lat nim śmigałem, jaki Traxon czy I-Shift dziś nieno może automaty są wygodne ale one są invalid drive przy Fullerze 8)


Post Wysłano: 12 sty 2024, 12:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2691
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

W ofercie tego handlarza za niewiele większe pieniądze jest hiway z 2016 roku :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 12 sty 2024, 13:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
Odnośnie Volvo. Dziś jedno z moich, przy przebiegu 103kkm puściło płyn chłodzący do oleju. Holownik ściągnął go do ASO w Dreźnie. Jutro okaże się jaka była przyczyna.
Wielomilionowe kontrakty poszły się j*b*ć!

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 12 sty 2024, 16:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 134
Samochód: actros mp3
Lokalizacja: ~WLKP~

Cytuj:
andy the driver. Mercedes w mojej ocenie do 750.000 km jest najmniej awaryjny. Nie próbuje nimi jeździć więcej (w zasadzie większością już się nie da ) ale do tego przebiegu w stosunku do Volvo, Scanii i DAFa XG to jest bardziej niż dobrze. Specyficzne auto, idiotoodporne, w miarę proste do diagnozy z tym, ze to w mojej ocenie auto na międzynarodówkę. Regional albo dystrybucja odpada ze względu na spalanie i komfort. Actros to typowa autostradowe auto. Nie znam budżetu ale MP5 spalanie ma spoko, Actros L jeszcze lepsze. No i oczywiscie bez Retardera przed 2021 rokiem :)
W MP4, z 13 rocznika, mamy blisko 1,6 mln. Jeździ dalej, więc nie wiem o czym mowa :mrgreen:

_________________
Giovane vagabondo.


Post Wysłano: 12 sty 2024, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
A co jest nie tak ze spalanie w MP4? Raczej chwalą pod tym względem. Czy jest dobrze jedynie gdy jest lekko i płasko?
MB jak ma ciężko i górzyscie to pali więcej niż Scania i Volvo.

Za to XG coraz bardziej zaskakuje spalaniem po wymianie wtrysków bardzo na plus.
Tylko kamera martwego pola się skończyła wczoraj przy 184 tys km :D


Post Wysłano: 12 sty 2024, 18:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 879
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

Cytuj:
U nas jeździ tego dużo pod patelniami.
Pamiętaj, że na budowę tylko man albo mercedes. A pod patelnie, to już nie :D No i do drewna tylko volvo albo scania, inne to się nie nada.
Jeżeli chodzi o 3 i 4 ośki to u mnie też królują MAN i Mercedes, reszty jest sporo mniej, a Scanie to na palcach jednej ręki policzy. Ale jeżeli chodzi o ciągniki pod patelniami to najwięcej jest Scanii i MANów, Mercedesa ciężko zobaczyć.
P.S. Ktoś mi powie jak to w końcu z tymi MANami E6 jest? 2017-2018 jakie są dobre, a jakie złe? Bo pogubić się w tym można.

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 12 sty 2024, 19:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 134
Samochód: actros mp3
Lokalizacja: ~WLKP~

Cytuj:
Cytuj:
A co jest nie tak ze spalanie w MP4? Raczej chwalą pod tym względem. Czy jest dobrze jedynie gdy jest lekko i płasko?
MB jak ma ciężko i górzyscie to pali więcej niż Scania i Volvo.

Za to XG coraz bardziej zaskakuje spalaniem po wymianie wtrysków bardzo na plus.
Tylko kamera martwego pola się skończyła wczoraj przy 184 tys km :D
Bzdura totalna, to że pod górki cienko idzie. Nie oznacza że spali więcej jak scania czy Volvo. Od 3 lat użytkujemy pod chłodnią. Różne roboty, różne tonaże. I o spalaniu nie będę pisał, bo zaraz ktoś napisze, że pali mniej jak elektryczna Tesla :lol:

_________________
Giovane vagabondo.


Post Wysłano: 12 sty 2024, 19:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 651
GG: 1
Lokalizacja: Elbląg

Cytuj:
Cytuj:
U nas jeździ tego dużo pod patelniami.
Pamiętaj, że na budowę tylko man albo mercedes. A pod patelnie, to już nie :D No i do drewna tylko volvo albo scania, inne to się nie nada.
Jeżeli chodzi o 3 i 4 ośki to u mnie też królują MAN i Mercedes, reszty jest sporo mniej, a Scanie to na palcach jednej ręki policzy. Ale jeżeli chodzi o ciągniki pod patelniami to najwięcej jest Scanii i MANów, Mercedesa ciężko zobaczyć.
P.S. Ktoś mi powie jak to w końcu z tymi MANami E6 jest? 2017-2018 jakie są dobre, a jakie złe? Bo pogubić się w tym można.
U nas są 3 sztuki cs ,dwie 500 i jedna 460 .
Pięcsetki przebieg około 500 tys.. Egr na gwarancji wymieniany i niedawno nox w obydwu. Tak bez zarzutu, spalanie w okolicach 26 L . Wozimy lekko. Ale za to 460 nadrabia za całą trójkę. Problemy z ekologią raz na kwartał ,zapchany katalizator skrystalizowanym adblue, niedawno wkład kata wymieniany i noxy wymienione.


Post Wysłano: 12 sty 2024, 20:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

Ciekawe jaką historie ma ten Eurostar 520?
W 2:41 min. filmu z prezentacji auta jest widoczna tablica rej. z UA.
Więc musi mieć to auto pochodzenie ukraińskie.


Post Wysłano: 12 sty 2024, 20:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 134
Samochód: actros mp3
Lokalizacja: ~WLKP~

Ale ogólnie uwielbiam kierowców którzy narzekają. Mercedes cienias, premimka nie do życia, daf w prowadzeniu ale mam gdzie się napić wody i zatańczyć. Na swoim, wziąłby jelona z przyczepą, i nim by wyjechał, już zaliczki by były pobrane. Faktura pisana na kolanie :mrgreen:

_________________
Giovane vagabondo.


Post Wysłano: 12 sty 2024, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5991

Cytuj:
P.S. Ktoś mi powie jak to w końcu z tymi MANami E6 jest? 2017-2018 jakie są dobre, a jakie złe? Bo pogubić się w tym można.
Od 2019. Jak moc podskoczyła o 10 km, z 500 na 510, niżej nie pamiętam czy było 440 czy 460, ale też +10.
Z E6 to ja bym unikał mana i dafa, reszta ma podobne opinie. Iveco chyba od 2016 albo 2017 (sorry Ociu, pamiętam, że trzeba patrzyć na plastik, ale nie pamiętam od którego roku :D), scania 450 od bodaj 09/15 szła bez egr, albo od razu brać 410, volvo też gdzieś czytałem, że poprawili w 2017, ale nie znam szczegółów. Actrosy bez retardera i te mocniejsze 480/510 zdaje się, że miały lepsze skrzynie.
To tak w skrócie, dużo zależy od egzemplarza.

PS: Nie bałbym się "egzotycznych" marek w twoim regionie, jak wywrotki na mercedesie naprawiają, to i ciągnik tym bardziej.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 3453 z 3512 [ Posty: 70237 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13451 3452 3453 3454 34553512 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: