Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 sty 2024, 18:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2024, 18:11
Posty: 4
Samochód: Volvo FH 13 460

Witam przyczyniam sie do kupna naczepy aluminiowej pod kruszywa i masę jaka firma jest godna uwagi? 😁


Post Wysłano: 28 sty 2024, 14:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Aluminiowa w sensie zabudowa czy również rama?

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 28 sty 2024, 21:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2024, 18:11
Posty: 4
Samochód: Volvo FH 13 460

Zabudowa


Post Wysłano: 28 sty 2024, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6009
Samochód: Volvo FH

Schmitz 26,5m3 - 36k euro, Fliegl 25m3 - 33k euro.
Fliegl zawsze był droższy, na tą chwilę jest trochę tańszy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 29 sty 2024, 12:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2024, 18:11
Posty: 4
Samochód: Volvo FH 13 460

A co myślicie panowie o Mega warte uwagi? Lepiej brać ogolnie panelową czy rynnę? W rynnie to przepali lakier jak bedzie wstawiana podłoga i do malowania. Panelowa raczej lepsza 🤔


Post Wysłano: 29 sty 2024, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

W Medze żwirówce rewelacyjne rozwiązanie klapy z sypem - co rozładunek czyszczenie.

Rynna lżejsza. Rynna alu z wkładką Hardox - nadal lżejsza. Do rynny się mniej przykleja (a dodatkowo jadąc pustą rynna sobie "pracuje" i przyklejone,a zwłaszcza przymarznięte pozostałości ładunku potrafią "odskoczyć" od powierzchni), "szybciej" się robi pusta. Wielton w rynnie zrobił jeszcze , że jest węższa z przodu i robi się szersza ku tyłowi "rozluźniając" wysypujący się ładunek co też zmniejsza szanse na przyklejanie się ładunku.
Szybciej się odśnieża panelówkę i jest łatwiejsza (szybciej) w wspawaniu podłogi. Nie widać wygnieceń.
Ja osobiście nie uważam, że panelówka jest "lepsza"...
Zwróć uwagę na Carnehla.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 30 sty 2024, 18:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2024, 18:11
Posty: 4
Samochód: Volvo FH 13 460

Mam wycenę Carnehla troche kusi ale nie ma miejsca na zapasowe koło. Tak jak mówisz rynna jest fajna ale ma minusy miałem Reisch uzgodnione ale zrezygnowałem cienka blacha po 2 latach robic blachę na nowej naczepie poprzepala lakier. Dziennie 7-8 kiprowan bazalt aluminium idzie szybko, a stalówka znowu ciężka bo Volvo swoje wazy 😁


Post Wysłano: 30 sty 2024, 22:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Bazalt nawet stal załatwi raz dwa. Dlatego jak wyżej pisałem i Carnehl też to robi fabrycznie w opcji (Schwarzmuller też) - wkładka hardox. Do samego kruszywa okulslide, ale gorzej z gorącą masą.
Reisch ma 5 i 7 mm ale można też dobrać wkładkę Hardox lub nakładkę z alu.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: