Cytuj:
Volvo to prosty tir ale co parę dni na grupach kierowców zawodowych jest pytanie o jeden o ten sam komunikat na wyświetlaczu FH12-13
Ja z tych, co lubią przeczytać instrukcję. Dlaczego? Kiedyś miałem Lagune coupe, tam żeby wymienić pióra wycieraczek, muszą być ustawione w górnym położeniu, bo inaczej nie ma dostępu. Bez instrukcji - lub kogoś kto to już wiedział i by mi powiedział, włączałem wycieraczki i gasiłem zapłon, tak aby były w górnym położeniu. W instrukcji jest napisane jak to zrobić.
Teraz, żeby było się z czego pośmiać. Volvem jeżdżę od 3 lat i przypadkiem - całkiem niedawno, odkryłem, że gdy wajcha VEB jest załączona, to można ręcznie zmieniać biegi bez przestawiania na manual.
Nie chciałem śmiecić, to zapytałem w dziale Volvo, ale dobra. Mam wagę, która zaniża o jakieś 3 tony, czy to można jakąś procedurą wytarować samemu, czy serwis?. Druga sprawa, ma fabrycznego TT, jakoś się go aktualizuje?. Na wszelki wypadek, żeby się nademną nie pastwić, to wczoraj wrzucałem, przy padającym deszczu mandżur do auta, więc tylko pobieżnie przejrzałem auto; poza tym dochodzę do siebie po przyjęciu do świadomoścu, że mam obracany prawy fotel i TV