Nie jeździłem od nowości, siadłem na auto jak miało 69 tysięcy, przy 150 zamienione koła stronami, tak wygląda ta opona co była od początku z prawej, przebieg 200 tysi …. Co z tego że na środku jest jeszcze 7mm, jeździło na 9 barach.
Auto wcześniej jeździło jako pomoc drogowa, opony z niego fabryczne nic nie było grzebane wszystko oryginał…przyjechało miało przebieg 69Tkm.
Przy 150 jeszcze te Michały wyglądały względnie ale przez 50 wyszedł podkład z tej gorszej.
Ale Davo, Ty chyba pokazujesz X Line, nie X Multi jak dobrze widzę?
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
To nawet nie jest Xline piszę ogólnie o Michelinie to jest dokładnie xfa2+ co ciekawe auto miało fabrycznie na przodzie xfa2+ a na tyle już było Xline więc niewiem czemu taki mix. Być może była zmiana w tym roczniku bo nowsze Stralisy XP już miały na przodzie Xline takie z trzema rowkami przy 385/55.
Być może to są jakieś ostatnie sztuki tych opon jakieś badziewne i dlatego zrobiły tylko dwie stówy, niemam pojęcia o co kaman….No ogólnie jest lipa żeby opona premium tylko na tyle starczyła… wcześniej jeździłem na Dunlopie /65 to wyglądała lepiej po 350 niż ten Michał .
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Tak z lekko ponad rok temu jak się zapytałem naszego handlowca o te opony, to powiedział, że mi nie sprzeda, bo za dużo mają reklamacji z tego powodu jak na powyższym zdjęciu.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Rejestracja:25 lis 2011, 17:15 Posty: 144
GG: 0
Samochód: man
Witam.Czy opony na oś prowadzącą w rozmiarze 385/65/22.5 Goodyear KmaxS gen.2 do kręcenia się w koło komina szambiarką będą ok czy szukać czegoś innego?Z góry dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam.
Szukam jakichś sensownych przodów 385/65, na to auto z ośką obciążoną do blisko 9t. Żeby nie pękało, ani tym bardziej nie wystrzeliło. Co godnego uwagi w tym rozmiarze?
Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Miałem tak samo na bardzo miękkich przodach 315/70 r22,5 ,ładowane cały czas wysoko do 40 RMC . Ile masz napompowane ? Po przejściu na 385/65 i pompowane 9 atm. więcej się nie powtórzyło .
Teraz wogóle te przody takie robią nie za bogate
We firmie gdzie pracuje mamy 20 Renówek na Goodyerach z przebiegami od 50 do 300tys i w każdej dzieje się to samo z przodami ,także to chyba nie amortyzatory
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę