Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 wrz 2006, 6:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2006, 6:07
Posty: 2
Lokalizacja: śląskie

mam od jakiegos czasu problem z znikajaca woda w manie 460,na 120km gubi 5l wody,wymienili tuleje na 1szym-fakt kapalo ale nadal gubi wode ale niewiadomo gdzie,mowili ze moze z hlodnicy gazow wylotowych tzw z rureczek w kolektorze ale to kosztuje blisko 7tys zl i tak se to kupic na probe to ladny wydatek,moze ktos wie cos na ten temat
to jest tga z 2002r,ma juz 600tys km


Tytuł:
Post Wysłano: 23 wrz 2006, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

to kapanie spod tuleji czym bylo spowodowane ? Tak samo z siebie, czy moze silnik byl przegrzany ? Jezeli przegrzany to moze zaczac kapac z innych tuleji.
Nie siedze w Manie, ale czy nie da sie tej chlodnicy spalin jakos sprawdzic na szczelnosc - tak jak sie sprawdza normalne chlodnice ?
Ewentualnie, jezeli mozna i nic sie nie stanie, zablokowac ja i zobaczyc co sie dzieje - czy plyn ucieka nadal ?


Tytuł: woda?!
Post Wysłano: 24 wrz 2006, 5:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2006, 6:07
Posty: 2
Lokalizacja: śląskie

nie byl przegzany,dowiedzialem sie wlasnie od goscia ktory pracowal w manie ze zecza prawie jak normalna jest podwijanie sie uszczelniaczy pod tuleja na 1szym lub 2gim ,wlasnie mam wymieniony caly 1szy [tuleja],a i wspomnial o tej chlodnicy ze to jest wlasnie wada fabryczna w manach,wiec jeszcze to mnie czeka kazal sprawdzic ja pod cisnieniem[gdzies]bo na serwisie to jak wiemy bez sprawdzania je wymiana,zaslepic zabardzo sie nieda ale mamy to podejzenie ze robi se kap kap wlasnie tam i idzie w spaliny
robie kusik na bliskie niemcy w celu kontroli po wym tulei ale nienaleze do optymistow,bo z pod tulei moze ta byl przeciek ale nie na te litry co dolewam


Tytuł:
Post Wysłano: 24 wrz 2006, 8:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6326
Lokalizacja: Wrocław

podwajanie uszczelniaczy może skutkować tym, że tuleja będzie wyżej wystawać niż korpus (oczywiście jest to w ułamkach milimetrów, więc nie do określenia gołym okiem) i uszczelka pod głowicą będzie wydmuchiwana na pozostałych cylindrach.
akurat mieliśmy takiego jednego MAN-a F2000 w którym jakiś pomysłowy Dobromir wsadził taki wynalazek i trzeba było to wywalić.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 25 wrz 2006, 16:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

NIOM Chłodnice można sprawdzić tak jak sprawdza sie chłodnice WODY albo COOLERY. ALE "RURECZKI w kolektorze" nie powinny kapać bo są w całości jedynie na wejściu i wyjściu mogą być wypływy (łączenie jest bez uszczelek) ale korektor jest nagrzany i wysusza wode więc nie widać tego. I napewno nie kapie gdzieś koło łączeń,wężów, zacisków i nagrzewnicy???? Zawsze się zaczyna od najprostszych rzeczy!!!!!!!
:):):):) POZDRAWIAM

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: