Rejestracja:02 mar 2006, 22:18 Posty: 8
Lokalizacja: śląsk
witam,
automat czy manual? co prawda nie cieżarówka a duzym osobowym przejechałem na automacie ponad trzysta tys. km i nie wyobrażam sobie innej skrzyni! prosze sie nie obrażać za moja opinie. w wiekszości przypadków automat ma wiecej inteligencji niz kierowca - w zakresie wykorzystnia mocy silnika itp. dlatego m.in silniki na automatach zyja dłużej!
pozdrawiam
slązak
to, ze zyja dluzej moze i jest prawda, ale jazda takim autem,ciezarowka staje sie mozliwa dla coraz mniej inteligetnych ludzi- nie obrazmy sie, wsiadasz i jedziesz ( mowiac dosadnie ), a zeby lewarkiem, polowkami operowac, przy hamowaniu czy ruszaniu- ogolnie, trzeba tego oleju w glowie jednak troche miec, mysle ze jak te automaty maja zapanowac to srednio inteligetna malpa wsiadze za kierownice i pojedzie...
również średnio inteligentna małpa obsłuży komputer pod warunkiem, że powiesz jej który klawisz ma nacisnąć.
podobnie z prowadzeniem pojazdu, tylko ktoś musi powiedzieć dokąd, co rozładować, jak to zrobić bezpiecznie, które dokumenty i gdzie podpisać.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2006, 7:42 przez Cyryl, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:02 mar 2006, 22:18 Posty: 8
Lokalizacja: śląsk
witam,
jednak obstaje i stawiam na człowieka mimo wielu udogodnien i automatów na każdym kroku. kierowca wcale nie musi byc konwojentem aby dostarczyc ładunek do wskazanego celu. w pewnym sensie kolej wiele uprościła. jednak człowiek zawsze jest tym najistotniejszym elementem w zadadnieniu. odbiegne nieco od tematu skupiając sie wyłacznie na automatach /nie skrzyniach/. w shippingu juz dawno wprowadzono automatyczne siłownie tzw. bezwachtowe. jednak mechanik czuwa nad przebiegiem jej eksploatacji. a na mostku mimo wprowadzenia nowoczesnych technik - radarowe systemy antykolizyjne, nawigacja satelitarna itp. dalej proces decyzyjny realizuje człowiek i to fachowiec coraz wyższej klasy. automaty, roboty itp tylko go w tym wspierają!! nie słyszałem aby gdziekolwiek w wyniku wprowadzenia nowoczesnych technologii zatrudniano w miejsce ludzi małpy.
pozdrawiawiqam
ślązak
JA jestem za Automatem świetnie to działa w MANie TGA tylko troszkę denerwuje jak trzeba gdzieś cofnąć na centy to jest bardzo czuły gaz i źle sie cofa a takto oki nawet na górkach sie sprawdza w razie potrzeby zawsze redukuje dźwigienką pod kierownicą a potem sam wchodzi na automat. Stawiam na automat ale i manualnym nie mam nic do zażucenia. :):):) POZDRAWIAM
_________________ Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
No w sumie to na niektórych rynkach-np.Anglia trzeba w niektórych modelach dopłacać za manual-przykład to Iveco Stralis,który ma w standardzie Euro Tronica 2 a za manuala trzeba dopłacić...Automaty w dzisiejszych czasach są tak zaawansowane,że mało która skrzynia manualna im dorównuje...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
ja wole automat a to dlatego ze ciezarowkom i tak jezdzi sie do 90km/h wiec jest to bez ruznicy czy bedzie to manual czy automat no i automat ma jedna bardzo wazna zalete ze jak sie kupi uzywanom ciezarowke z automatem to wiadomo ze nikt jej nie katowal itp no ale wiadomo ze auto wiecej pali wiec mysle ze pracodawca i tak wezmie manual ze wzgledow ekonomicznych auta
_________________ .....::::Wchodzę Po Schodkach I Wytaczam Na Drogę Moje 40 Ton::::.....
B:15-01-2010r.
C:12-04-2010r.
C+E:09.09.2010r.
A ja myśle ze lepsza jaest skrzynia manualna poniewaz jadac np 60km/h na niskich obrotach tak ekonomicznie i na wysokim biegu i naprzykład jedzie jakis ciągnk rolniczy i sie wlecze to zawsze mozna zredukowac i depnąc po gazie bo autko sie szypciej pozbiera to jest moja opinia o tym
_________________ RENAULT MAGNUM ....::::::::....
_____________________
"Grunt To Szybkie Ciężarówki, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi"
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę