No dobra ok, ale to jest zjawisko, którego nie powinno być... To jest czysta oszczędność transportowców, którzy najwidoczniej nie liczą się z kierowcą!
Niestety ale scanie są jednymi z najdroższych i może to sprawia że firmy mało kupują z dobrym wyposażeniem A pozatym chyba niektórzy szefowie nie myślą że im lepszym autem jezdzi kierowca tzn ma bardziej konfortowe to mniej sie męczy i lepiej wykonuje swą prace
Rejestracja:26 mar 2005, 18:36 Posty: 181
Lokalizacja: SLU- Lubliniec
Tak jak na tych fotkach widać... Scanie P w kabinie Topline jeżdżą po Holandii ale także można spotkac je w Szwecjii. Osobiście spotkałem tylko raz w życiu taką Scanie (przejście Polsko-czeskie) niestety nie miałem czasu żeby robić fotki ani nie miałem czasu aby przyjżeć się bliżej rejestracją... Ale wiem, że takie Scanie chodzą gdzieś po świecie
[ Dodano: Nie, 06.08.2006, 9:12 ]
Masz Scanię to masz autko do upiększenia, tak jak i Volvo i Daf. Te trzy marki to odpowiednie marki do stylizacji (tuningu), Scania R to pojazd uznawany za najpiękniejszą królową szos. Nawet może być taka w kabinie P do upiększenia
Pitolicie Hipolicie-fruwa taka u nas w firmie z naczepą pod kamień!!! To koń a nie auto-zeby każda tak chodziła jak nasza, to nie chce słyszeć o innych.Normalne wygodne wnętrze, troszke niżej osadzona kabina i tyle.W zakretach boska- 0 bujania na boki. Ma 380-konną jednostke-wierzcie mi wystarczy.Wole ją niż swoją 114L.mówią na nią "kaczka"-nie ma owiewek i tak ją nazwaliśmy.Zrobie fotke to zapodam:)
Pozdrówka.
Scania Serii P i tak wcześniejsza przezentuje się lepiej niż Volvo FM. Nigdy nie miałem styczności z tym autem, ale to młodszy brat R i "4".Własnie zaraz ide pojeździć 124
Rejestracja:30 maja 2006, 21:36 Posty: 76
GG: 2997346
Lokalizacja: Giżycko
Kierowcy któży jeżdżą w międzynarodówce jakoś nie narzekają, bo nie mogą przeciez tzw.car transportery mają niskie kabiny. Litwinów często u siebie widuje w kabinach P, wię jakoś da się tak żyć
Ja widze dużo scań P,bo mieszkam koło żwirowni a tam maja mowe R z 9 sztuk, kabinami P trzy i cztero osiowe.
Uważam, że scanie typu P nadają się bardziej na krótkie dystanse, ale z tego co czytałem to koledzy mówią, że nawet w międzynarodowce lataja... Ciekawa sprawa!!! powodzonka
_________________ ~~ !! Ciężarówki - najlepszy wynalazek na świecie !! ~~
koledzy nie oszukujmy sie Scania wprowadzając tą serie miała na celu trasy krótkodystansowe ale nasza Polska rzeczywistość jest inna jest wiele ciężarówek jeżdżących po Europie nawet bez 1 leżanki
_________________ Obiekt mego pożądania -Renault Magnum Vega!!!
"Zamiast szukać winnych jak najdalej od siebie wystarczy spojrzeć w lustro i zacząć poprawę od najtrudniejszej osoby: samego siebie."-Cyryl
jak na transport krajowy samochodzik w sam raz mojego ojca kumpel ma taka SKANKE i nie narzeka ma ta z najwieksza kabina i ciagnie beczke z pasza niecale 400 koni i mowil ze tyle mu wystarczy
_________________ << VOLVO FH 16 & DAF XF 105, DAF XF 95 >>
THE BEST TRUCK
Zastanawiam się czy nie kupić takiej 124 l 420 z kabiną typu P z jedną leżanką pod wywrotkę? Mam tylko jeden problem auto jest na 70R oponach, a mi pasuje założyć opony 80R. Czy można sobie tak zmienić?? A może zależy to od przekładni jak jest w danym aucie? Z tego co wiem to są takie przekładnie:
- R780 3,4
- R780 3,27
- R 780 3,08
Być może są jesze jakieś inne.
Co sie stanie jeżeli założe większe koła, bedzie słabsza i więcej paliła.
Jaka powinna być przekładnia do opon o rozmiarze 80R?
Proszę o pomoc...
Rejestracja:20 wrz 2006, 15:16 Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!
TO zależy kolego na jakich dystansach i w jakich warunkach będzie jeździć ta wywrotka. Faktycznie na większych oponach auto gorzej przyspiesza. Co do spalania to jeśli autko będzie korzystać w większości z lepszych dróg gdzie można szybciej jechać to najlepsze będzie przełożenie 3,08. Jeśli autko będzie jeździć więcej po trudniejszym, górzytym terenie to lepszy będzie most 3,27.
Przełożenie 3,4 to jest stosowane już chyba tylko w pojazdach budowlanych to pracy w kopalniach itp.
Co do zmiany opon to nie jestem pewien ale wskazania prędkościomierza będą się różnić o 4% i ponoć jest to w granicach dopuszczalnych norm (dopuszczalna wartość= max 5%) więc chyba nie musisz nic robić(pisze chyba bo coś takiego powiedział znajomemu koleś od legalizacji tacho, gdy on zmienił 70 na 80, pewności nie mam)
_________________ ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!
Ja powiem tak kabina P to kabina na krajowe dystanse, ale jest także używana na trasach międzynarodowych w szczególności kabiny krótkie lub dzienne z miejscem do odpoczynku, ale i też często jest dostawiany kurnik do nich, to samochody do przewozu dużej kubaturze ładunku 120m3. samochody marki SCANIA są drogimi pojazdami wiec ich niema tyle, co tańszych marek.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 65 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę