Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 11 gru 2005, 15:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

No dobra ok, ale to jest zjawisko, którego nie powinno być... To jest czysta oszczędność transportowców, którzy najwidoczniej nie liczą się z kierowcą!


Tytuł:
Post Wysłano: 11 gru 2005, 21:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Niedość że SCANIA Pjest stosowana często w transporcie międzynarodowym to i jeszcze nieraz ciąga ogromne ładunki.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 11 gru 2005, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sie 2005, 10:41
Posty: 587
GG: 0
Samochód: MAN TGA XXL
Lokalizacja: Gliwice

O kurcze :shock: niezła jest ta z 3 foty, 5 osi, no ładnie, ładnie...:D


Tytuł:
Post Wysłano: 09 mar 2006, 16:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2006, 22:44
Posty: 26
Lokalizacja: Dobczyce

Niestety ale scanie są jednymi z najdroższych i może to sprawia że firmy mało kupują z dobrym wyposażeniem :D A pozatym chyba niektórzy szefowie nie myślą że im lepszym autem jezdzi kierowca tzn ma bardziej konfortowe to mniej sie męczy i lepiej wykonuje swą prace :D

_________________
Magnum rulezzz


Tytuł:
Post Wysłano: 09 mar 2006, 19:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Hmmm w końcu jaka to jest Scania bo aż sam sie pogubiłem...

Obrazek

Obrazek

Od zawsze myślałem, że to P Topline ;) 8)

(C) truckfotos.nl

_________________
International Haulage


Tytuł:
Post Wysłano: 10 mar 2006, 11:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

no Takie modele widze pierwszy raz.

[ Dodano: Pią, 10.03.2006, 10:37 ]
Ale wiem , że firma KUDA montuje do kabiny P topline


Tytuł:
Post Wysłano: 14 kwie 2006, 7:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2005, 18:36
Posty: 181
Lokalizacja: SLU- Lubliniec

Tak jak na tych fotkach widać... Scanie P w kabinie Topline jeżdżą po Holandii ale także można spotkac je w Szwecjii. Osobiście spotkałem tylko raz w życiu taką Scanie (przejście Polsko-czeskie) niestety nie miałem czasu żeby robić fotki ani nie miałem czasu aby przyjżeć się bliżej rejestracją... :| Ale wiem, że takie Scanie chodzą gdzieś po świecie :wink:

_________________
Don't underestimate the power of ours Scania \8/
JANIK POMOC DROGOWA & TRANSPORT PONADNORMATYWNY
http://www.janik-pomoc-drogowa.go.pl
http://www.janik-gabaryt.go.pl

http://aleks.picturepush.com


Tytuł:
Post Wysłano: 14 kwie 2006, 14:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Ok. czekamy z niecierpliwością.

[ Dodano: Wto, 18.04.2006, 15:18 ]
Ładnie na wystawach i na drodze wyglądają ciągniczki niebieskie z kabiną P.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
fotki z http://www.scaniafreak.nl/

[ Dodano: Nie, 06.08.2006, 9:12 ]
Masz Scanię to masz autko do upiększenia, tak jak i Volvo i Daf. Te trzy marki to odpowiednie marki do stylizacji (tuningu), Scania R to pojazd uznawany za najpiękniejszą królową szos. Nawet może być taka w kabinie P do upiększenia

Fotka z http://www.scaniafreak.nl

Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 24 wrz 2006, 21:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2006, 22:26
Posty: 1

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T157795

tu jeszcze jedna p,ale do drzewa to chyba na krótkie dystanse.


Tytuł:
Post Wysłano: 28 lis 2006, 21:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lis 2006, 19:41
Posty: 3

Pitolicie Hipolicie-fruwa taka u nas w firmie z naczepą pod kamień!!! To koń a nie auto-zeby każda tak chodziła jak nasza, to nie chce słyszeć o innych.Normalne wygodne wnętrze, troszke niżej osadzona kabina i tyle.W zakretach boska- 0 bujania na boki. Ma 380-konną jednostke-wierzcie mi wystarczy.Wole ją niż swoją 114L.mówią na nią "kaczka"-nie ma owiewek i tak ją nazwaliśmy.Zrobie fotke to zapodam:)
Pozdrówka.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lis 2006, 12:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:11
Posty: 713
GG: 41206084
Samochód: SCANIA R420
Lokalizacja: Augustów

Obrazek

(C) marcinp

Tu jet takie małe porównanie.

_________________
scania R-serie "Stronger than ever"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
International Transport

Augustów najpiękniejsze miasto Polski


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lis 2006, 16:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Scania Serii P i tak wcześniejsza przezentuje się lepiej niż Volvo FM. Nigdy nie miałem styczności z tym autem, ale to młodszy brat R i "4".Własnie zaraz ide pojeździć 124 ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lis 2006, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2006, 21:36
Posty: 76
GG: 2997346
Lokalizacja: Giżycko

Kierowcy któży jeżdżą w międzynarodówce jakoś nie narzekają, bo nie mogą przeciez tzw.car transportery mają niskie kabiny. Litwinów często u siebie widuje w kabinach P, wię jakoś da się tak żyć :D
Ja widze dużo scań P,bo mieszkam koło żwirowni a tam maja mowe R z 9 sztuk, kabinami P trzy i cztero osiowe.8)


Tytuł:
Post Wysłano: 06 gru 2006, 22:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 20:47
Posty: 38

Uważam, że scanie typu P nadają się bardziej na krótkie dystanse, ale z tego co czytałem to koledzy mówią, że nawet w międzynarodowce lataja... Ciekawa sprawa!!! powodzonka

_________________
~~ !! Ciężarówki - najlepszy wynalazek na świecie !! ~~

http://www.transportdrewna.fora.pl/


Tytuł:
Post Wysłano: 07 gru 2006, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2006, 17:52
Posty: 161
Lokalizacja: Knyszyn->(Podlasie)<-Poland

koledzy nie oszukujmy sie :wink: Scania wprowadzając tą serie miała na celu trasy krótkodystansowe ale nasza Polska rzeczywistość jest inna :? jest wiele ciężarówek jeżdżących po Europie nawet bez 1 leżanki :/

_________________
Obiekt mego pożądania -Renault Magnum Vega!!!


"Zamiast szukać winnych jak najdalej od siebie wystarczy spojrzeć w lustro i zacząć poprawę od najtrudniejszej osoby: samego siebie."-Cyryl


Tytuł:
Post Wysłano: 22 gru 2006, 22:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2006, 13:58
Posty: 22
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

jak na transport krajowy samochodzik w sam raz mojego ojca kumpel ma taka SKANKE i nie narzeka ma ta z najwieksza kabina i ciagnie beczke z pasza niecale 400 koni i mowil ze tyle mu wystarczy

_________________
<< VOLVO FH 16 & DAF XF 105, DAF XF 95 >>
THE BEST TRUCK


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2007, 11:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lis 2006, 14:52
Posty: 17

Zastanawiam się czy nie kupić takiej 124 l 420 z kabiną typu P z jedną leżanką pod wywrotkę? Mam tylko jeden problem auto jest na 70R oponach, a mi pasuje założyć opony 80R. Czy można sobie tak zmienić?? A może zależy to od przekładni jak jest w danym aucie? Z tego co wiem to są takie przekładnie:
- R780 3,4
- R780 3,27
- R 780 3,08
Być może są jesze jakieś inne.
Co sie stanie jeżeli założe większe koła, bedzie słabsza i więcej paliła.
Jaka powinna być przekładnia do opon o rozmiarze 80R?
Proszę o pomoc...


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2007, 12:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

TO zależy kolego na jakich dystansach i w jakich warunkach będzie jeździć ta wywrotka. Faktycznie na większych oponach auto gorzej przyspiesza. Co do spalania to jeśli autko będzie korzystać w większości z lepszych dróg gdzie można szybciej jechać to najlepsze będzie przełożenie 3,08. Jeśli autko będzie jeździć więcej po trudniejszym, górzytym terenie to lepszy będzie most 3,27.
Przełożenie 3,4 to jest stosowane już chyba tylko w pojazdach budowlanych to pracy w kopalniach itp.
Co do zmiany opon to nie jestem pewien ale wskazania prędkościomierza będą się różnić o 4% i ponoć jest to w granicach dopuszczalnych norm (dopuszczalna wartość= max 5%) więc chyba nie musisz nic robić(pisze chyba bo coś takiego powiedział znajomemu koleś od legalizacji tacho, gdy on zmienił 70 na 80, pewności nie mam)

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Tytuł:
Post Wysłano: 19 lut 2007, 16:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2007, 17:46
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław

Tytuł:
Post Wysłano: 21 lut 2007, 10:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Ja powiem tak kabina P to kabina na krajowe dystanse, ale jest także używana na trasach międzynarodowych w szczególności kabiny krótkie lub dzienne z miejscem do odpoczynku, ale i też często jest dostawiany kurnik do nich, to samochody do przewozu dużej kubaturze ładunku 120m3. samochody marki SCANIA są drogimi pojazdami wiec ich niema tyle, co tańszych marek.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 65 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: