Cytuj:
Cytuj:
Drogi MAN-ie wyobraź sobie że w Scanii (fakt że nie we wszystkich modelach) jest hamulec ręczny działający na przedniej osi! Widocznie Ciebie to ogromnie zaskoczyło!
Niestety to mnie nie zaskoczyło. W większości ciągników siodłowych i nie tylko nie ma hamulca ręcznego na przedniej osi tylko występuje jako opcja dlatego też przepuściłem że tam tego hamulca nie ma. To może w Scani nie wycentrujesz bębna na szpilkach ale w Manie i Volvie tak pozatym to otwory w bębnie na szpilki powinno być pasownne
Cytuj:
Poza tym kolego samą szpilką (akurat w Scanii) nie wycentrujesz bębna i koła.
Takim razie chciałbym usłyszeć od kolegi jak się centruje felgę na piaście w Scani. Może się czegoś od kolegi nauczę
Pozatym kręcąc kołem ręcznie jak bęben będzie jajowaty to powinno się wyczuć że w którymś miejscu obciera o szczęki
Kolego MAN-ie mogę zrozumieć że w MAN-ach, których pewnie jesteś młośnikiem hamulec ręczny na przedniej osi to EXTRAS za który klient musi niestety zapłacić. Trudno. W Scanii jest trochę inaczej. Bez obrazy. Co do centrowania kół w Scanii to ja przynajmniej na warsztacie mam specjalne nakrętki centrujące które jako dwie pierwsze mechanik wkręca po przeciwnych stronach bębna i nimi ustawia środek mocowania. A poza konkursem kolego to, przepraszam za ton ale gratuluję dowcipnego pomysłu kręcenia bębnem aby sprawdzić jego jajowatość.
to jakieś nieporozumienie. Taką rzecz eliminujesz tylko na tokarce...