Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 gru 2006, 21:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 gru 2006, 22:40
Posty: 87
Lokalizacja: Bisztynek

Mój kolega poprosił mnie żebym założył tego posta bo kolo ma problem otwiera firme transportową i chce sobie kupić Mana Tgl i niewie czy ma brać go z firanką czy z kontenerem proszę o pomoc !!! :D

_________________
Ciężarówki i Transport mój zawód , życie i pasja!

Co nas łączy? Miłość do Ciężarówek która nigdy sie nie skończy..


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2006, 21:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2006, 17:52
Posty: 161
Lokalizacja: Knyszyn->(Podlasie)<-Poland

może byś powiedział coś na temat co chce wozić :?: :roll:

_________________
Obiekt mego pożądania -Renault Magnum Vega!!!


"Zamiast szukać winnych jak najdalej od siebie wystarczy spojrzeć w lustro i zacząć poprawę od najtrudniejszej osoby: samego siebie."-Cyryl


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2006, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2005, 11:48
Posty: 201

trackuś plandeka jest praktyczniejsza. Możesz nią załadować ładunek z boku, a w przypadku kontenera to tylko od tyłu.

Wszystko zależy jakie ładunki będzie Twój kolega woził...


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 7:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 gru 2006, 22:40
Posty: 87
Lokalizacja: Bisztynek

Mój kolega będzie woził to na co dostanie zlecenie wkońcu otwiera firme transportową

_________________
Ciężarówki i Transport mój zawód , życie i pasja!

Co nas łączy? Miłość do Ciężarówek która nigdy sie nie skończy..


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 8:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

jeżeli Twój kolega najpierw kupuje sprzęt, a potem będzie rozglądał się za pracą to bardzo źle mu wróży.

tak jak napiał kolega Daniel kontener jest zabudową skrzyni ładunkowej specjalistyczną, ma tylko możliwość załadunku z tyłu i na standartowych naczepach stosuje się go tylko pod odpowiednią pracę.
mówiąc inaczej jeżeli gdzieś zajedziesz i będziesz szukał ładunku powrotnego na na 100 ładunków tylko 10 będzie można ładowac na kontener.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 10:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 gru 2006, 22:40
Posty: 87
Lokalizacja: Bisztynek

ok dzięki powiem mu !!!

_________________
Ciężarówki i Transport mój zawód , życie i pasja!

Co nas łączy? Miłość do Ciężarówek która nigdy sie nie skończy..


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 11:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

kupując sprzęt musisz znać jego przeznaczenie.
tak jak kupując ubranie musisz wiedzieć gdzie w nim pójdziesz, bo trudno w garniturze grać w piłkę, a w krótkich spodenkach iść do kościoła.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 13:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

alternatywą dla Ciebie pomiędzy plandeką a kontenerem może być izoterma z bokami rozsuwanym oto i ona (na zdjęciu chłodnia ale izoterma też ma taką opcje)

Obrazek

rozwiąznie stosowane dosyć rzadko i nie często widywane na polskich drogach, ale trzeba przyznac bardzo dobre.
a wracając do zwykłego kontenera ma on swoje plusy - łądunek jest bardziej stabilny i kierowca nie musi się bawić z jego mocowaniem i zapinaniem plandeki, jednak jak już powiedział Cyryl na kontener jest mniej ładunków.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 13:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 gru 2006, 22:40
Posty: 87
Lokalizacja: Bisztynek

ok a jeżeli ma się pladeke to potzreba winde :?: :?:

_________________
Ciężarówki i Transport mój zawód , życie i pasja!

Co nas łączy? Miłość do Ciężarówek która nigdy sie nie skończy..


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 14:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Cytuj:
ok a jeżeli ma się pladeke to potzreba winde Question Question
Nie trzeba, tutaj nie ma żadnej zależności, ale czasem tak jest, że wina jest wymagana od firmy zlecającej ładunki...

_________________
International Haulage


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 14:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 gru 2006, 22:40
Posty: 87
Lokalizacja: Bisztynek

ok

_________________
Ciężarówki i Transport mój zawód , życie i pasja!

Co nas łączy? Miłość do Ciężarówek która nigdy sie nie skończy..


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 14:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

zresztą dobrze jest miec winde, zawsze to jakieś ułatwienie życia.

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 19:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
ok a jeżeli ma się pladeke to potzreba winde :?: :?:
albo dźwig.
ale skąd możesz widzieć co będzie potrzebne, jeżeli nie wiesz co będziesz woził?


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sty 2007, 11:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Panowie nie przesadzajcie, przecież większość, jeśłi nie prawie wszystkie naczepy na międzynarodówce latją bez żadnych wind. Windy zazwyczaj występują w krajówce i tylko wtedy jeśli obsługuje się tzw. detal, sklepy itp. Wszędzie w firmach zlecających ładunki na naczepy, czy odbierających ładunki z naczep sa wózki widłowe.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sty 2007, 16:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

czy widziałeś kiedyś zlecenie transportowe?
jest tam sporo jeżeli chodzi o sprzęt, oczywiście kierowca tego niedostrzega, bo spedytor mając do wyboru ileś tam naczep wybiera właściwą (zdarzają się nieporozumienia).

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sty 2007, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Cytuj:
czy widziałeś kiedyś zlecenie transportowe?
jest tam sporo jeżeli chodzi o sprzęt, oczywiście kierowca tego niedostrzega, bo spedytor mając do wyboru ileś tam naczep wybiera właściwą (zdarzają się nieporozumienia).


nie chcę polemizować, bo w zasadzie nie ma o czym, ale ja widuje windy przy naczepach zawyczaj w krajówce. Jeśłi jest inaczej przyjmuję to, bo uważam cię za człowieka o bardzo, bardzo dużym doświadczeniu transportowym

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sty 2007, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

oczywiście są naczepy z windami, ale jest to zabudowa specjalistyczna - naczepa tak jest droższa o około 30% i zmniejsza ładowność o 1T, najczęściej takie naczepy są stosowane w ruchu lokanym do dystrybucji do sklepów i nie są stosowane w transporcie dalekobieżnym i międzynarodowym. kupowane są pod konkretntego klienta. stanowią niewielki odsetek.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lut 2007, 9:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2007, 16:40
Posty: 20
Lokalizacja: Ełk

Tak jak kolwdzy mowia zalezy co bedzie wozil!! My mamy Man-a i wozimy drzwi i okna!! Z jednej strony mamy kontener a z drugiej mamy plandeke oczywiscie z tylu sa drzwi. Jest to nawet funkcjonalne :)

Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lut 2007, 14:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 gru 2006, 22:40
Posty: 87
Lokalizacja: Bisztynek

mój szef dostał zlecenie i ma jeżdzić pod duże sklepy np tesco , i chce kupić nowe auta i on ma zamiar kupić dafy lf z kontenerem i windą to dobrze robi ? z tymi kontenerami??

_________________
Ciężarówki i Transport mój zawód , życie i pasja!

Co nas łączy? Miłość do Ciężarówek która nigdy sie nie skończy..


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lut 2007, 14:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Twój szef powinien dopytać, czy wszystkie sklepy, które będzie obsługiwał mają rampy, jeśli tak to winda zbędna chyba będzie.
Pytanie 2. Jeżeli ma jeżdzić pod Tesco to raczej tylko kontener bo to dystrybucja(patrz biedronka) i raczej "powrotek" nie będzie brał.
Nawiasem mówiąc to gdy auto ma windę to kierowca raczej nie będzie miał czasu dla siebie podczas rozładunku, bo ktoś musi ją obsługiwać(to tylko moje przemyślenia)

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: