witam, mam problem z moja renata moze juz ktos mial cos podobnego i moe doradzic. otoz moj problem polega na tym ze olej silnikowy idzie mi do plynu i nie wiem co moze byc uszkodzone gdyz wymienilem juz chlodnice oleju, pompe wody i uszczelke pod glowica i nadal to sie dzieje. prosze o rade.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Pozostaje sprawdzenie szczelnośći głowicy czy czasem nie jest gdzieś pęknieta w środku. oraz najgorsza sprawa jaka może się okazać jeśli silnik był przegrzany mogą nie trzymać oringi od tuleji cylindrowych i przepusczać olej do układu chłodzenia
glowice sprawdzalem na szczelnosc przy wymianie uszczelki pod glowica i bylo wszystko ok. ten problem zaczal sie od momentu duzych mrozow w tamtym roku.
Kolego czysty za niedługo wymienisz cały silnik, a ptrzeciez mozesz jechac do serwisu i ci wykryja przyczyna, a nie bedziesz wymieniał czesci które moga jeszcze długo sluzyc
Koledzy tez tak sądze, ze servis niezawsze zrobi tak jak trzeba, a pozatym nieźle skasuje przy tym wiem coś o tym. Kolego radze ci posłucham rady MAN-a on wie co mówi
Rejestracja:20 wrz 2006, 15:16 Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!
Albo pompa wody, albo pompa powietrza albo silnik.
U mnie w w jednej Premiumce padła pompa wody, w drugiej pompa powietrza. Ale w Premiumce silnik i tak dojeździ do góra 1,5mln i to tylko wtedy gdy ktoś dobrze go ekspolatuje i dba o niego. Ale zwykle 1,1 - 1,3 mln i konieczna kapitalka.
_________________ ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!
pompa wody nowa sprezarka kapitalka. a silnik mial robiona tylko gore.no moja premiumka jest wlasnie w ok przebiegu 1.3mln. wiec i moze trzebaby kapital motoru zrobic. gdzie robiles kapitalke?? jaki jest koszt ??
Rejestracja:20 wrz 2006, 15:16 Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!
Cytuj:
gdzie robiles kapitalke?? jaki jest koszt ??
Kapitelke we własnym zakresie, ale robiłem ją jak były już przedmuchy.
Dopiero poźniej padła pompa wody.
Koszty to wyszło jakieś 7tys PLN(dokałdnie nie pamiętam).
_________________ ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!
MAN ma rację możliwe że puszczają oringi przy tulejach.
Mam jeszcze pytanko jak zakładałeś uszczelkę pod głowicę sprawdzałeś jak siedzi tuleja(może jest za nisko osadzona na którymś cylindrze).
W Scanii przy przebiegu 1,3mlnkm-1,5 mln km lubi siąść tuleja i dmucha uszczelki, ale zakłada się podkładkę 0,05mm(zwykle tyle starcza) i jest super.
Wydaje mi się że u Ciebie puszczają oringi między tuleją a blokiem.
przy najlbizszej rozbiorce silnika sprawdze jak siedza tuleje. bo albo musze to zrobic albo popchnac to dalej.firma autos uwaza ze to musi byc wymiennic ciepla.
Użytkownicy przeglądający to forum: Jacek C i 47 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę