wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Transport drewna
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=18624
Strona 52 z 77

Autor:  Sek@l [ 15 mar 2012, 8:43 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Dokładnie Hubert. Wy zapewne wozicie w większości 1,2 metrowe to i Wam to pasuje. W końcu lepiej celować między dwie kłonice niż układać na jedną :mrgreen:
Oczywiście :mrgreen:
Cytuj:
Dzięki za odpowiedzi ;)
A czy ktoś może porównać wagę zabudowy platformy z 4 parami kłonic, do 8 ław ? Bo zadając pytanie o opłacalność 8 ław na aucie miałem na myśli, czy nie będzie za dużej straty w ładowności. Ale myślę że będzie to porównywalna waga, wręcz z przewagą dla ław.
Ławy z kłonnicami aluminiowymi wyjdą na wadze dużo korzystniej. :) Na zabudowę z paka licz spokojnie 3tony.

Ale jednak ludzie biorą auta i przyczepy z podłogą, bo jeśli wożą dużo papierówki, to wejdzie im jej więcej na auto, jeśli ułożą ją wzdłużnie, dobrze myślę ? U mnie na terenie auta do papierówki to tylko z podłogą, i zmiennym systemem kłonic.
Dokładnie kolego u nas sprawdza się ten system. Podłoga + zmienny system kłonic który pozwala wozić nawet wyrzynki na samochód do około 6 metrów na przyczepę trochę dłuższe :)

Autor:  Maciek_Karsin [ 15 mar 2012, 23:01 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Tak, tylko weź układaj sobie papierówkę w jeden rząd zerwaną harvesterem :mrgreen: Może i więcej włożysz ale nam zależy na czasie dlatego kładziemy na dwa rządki. Po drugie pełną podłogę chwilę musisz zamiatać a jak masz same kłonice to parę ruchów miotłą i git. Wiadomo każdy robi auto według własnych potrzeb, ale ja nigdy niestety nie będę zwolennikiem takiego ładowania :)

Autor:  Sek@l [ 16 mar 2012, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

FMX na otomoto
Popadłem w taki zachwyt, że wrzucam to bezpośrednio w ten dział i temat. Jak dla mnie perła zdarzająca się rzadko zwłaszcza na rynku wtórnym.
FMX13
6x6
460 KM
Rok produkcji 2011
Przebieg: 60 000 !

link do ogłoszenia :
http://otomoto.pl/volvo-volvo-fmx13-460 ... 22785.html

Obrazek

Moderatorów proszę o wyrozumiałość..pewnie powinno to trafić do działu Volvo >> FMX (nie wspominając o linku z serwisu aukcyjnego) ale rodzaj zabudowy i jej stan zmusiły mnie do tej herezji ;)

Wasze uwagi opinie ?
PS osobiście bym widział zamiast na solówce kłonic to podłoga + zmienny system. Co sądzicie o dźwigu w wersji tzw kiosk ?

I ta cena 770 +VAT

Autor:  VeRay [ 16 mar 2012, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Nie ma się nad czym spuszczać...
Typowy "szwed" to jazdy po lesie.

Autor:  164G [ 16 mar 2012, 23:36 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Cytuj:
Nie ma się nad czym spuszczać...
Typowy "szwed" to jazdy po lesie.
Ja też w nim nic nie widze takiego zajebistego... tyle że ma fajnego kangura i tyle..

Autor:  Petrus [ 17 mar 2012, 13:02 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Obrazek
Obrazek

Autor:  VeRay [ 17 mar 2012, 17:10 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Volvo kolegi a Scanii coś nie kojarzę... Gdzie były robione zdjęcia?

Autor:  perez87 [ 17 mar 2012, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Przy Volvo to bym dowód za same kłonice zabrał :D

Autor:  Maciek_Karsin [ 17 mar 2012, 19:23 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Cytuj:
Cytuj:
Nie ma się nad czym spuszczać...
Typowy "szwed" to jazdy po lesie.
Ja też w nim nic nie widze takiego zajebistego... tyle że ma fajnego kangura i tyle..

To widać dużo wiesz o transporcie drewna jak spoglądając na auto widzisz w nim tylko kangura... Veray kolega nie wstawił tego auta po to abyśmy wszyscy się nad nim spuszczali, bez przesady...na samochód :?:

Autor:  perez87 [ 17 mar 2012, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Nie ma się nad czym spuszczać...
Typowy "szwed" to jazdy po lesie.
Ja też w nim nic nie widze takiego zajebistego... tyle że ma fajnego kangura i tyle..

To widać dużo wiesz o transporcie drewna jak spoglądając na auto widzisz w nim tylko kangura... Veray kolega nie wstawił tego auta po to abyśmy wszyscy się nad nim spuszczali, bez przesady...na samochód :?:
Trochę do typowego szweda to mu brakuje jak piszecie np: w szwecji maja napęd 6x4 , 6x2, a nie 6x6 i brakuje mu cztero-osiówki.

Autor:  Maciek_Karsin [ 17 mar 2012, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

I większej mocy :mrgreen:

Autor:  Petrus [ 17 mar 2012, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Obrazek
Fotki zrobione wczoraj na A4

Autor:  damsik [ 17 mar 2012, 22:17 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Zabudowa identyczna jak w naszej scani :D

Autor:  VeRay [ 18 mar 2012, 3:40 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Cytuj:
Zabudowa identyczna jak w naszej scani :D
Ferdynanda Muller'a

Autor:  damsik [ 18 mar 2012, 11:00 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

trochę toporna jest ale wytrzymała :wink:

Autor:  164G [ 18 mar 2012, 13:31 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Nie ma się nad czym spuszczać...
Typowy "szwed" to jazdy po lesie.
Ja też w nim nic nie widze takiego zajebistego... tyle że ma fajnego kangura i tyle..

To widać dużo wiesz o transporcie drewna jak spoglądając na auto widzisz w nim tylko kangura... Veray kolega nie wstawił tego auta po to abyśmy wszyscy się nad nim spuszczali, bez przesady...na samochód :?:
A co ty w tym Volvie widzisz?FMX to tylko do wywrotu moim zdaniem.ale VeRay dobrze napisał i tyle..

Autor:  damsik [ 18 mar 2012, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Na stronie MHS jest pokazane kilka FMX do długiego i krótkiego to nawet ładnie wygląda ale tylko po lesie a na trasę to nie za bardzo.

Autor:  VeRay [ 18 mar 2012, 13:38 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Pisząc "szwed" miałem na myśli zabudowę, HDS i kangura. Dlatego dałem w ""...

Autor:  Maciek_Karsin [ 18 mar 2012, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Cytuj:
Pisząc "szwed" miałem na myśli zabudowę, HDS i kangura. Dlatego dałem w ""...

Zabudowa z kłonic Alucar (produkcja fińska), dźwig (czy jak wolicie HDS) Loglift również produkcji fińskiej, w kangura już nie wnikam bo to chyba nieistotne, no faktycznie typowy "Szwed". niziol13 powiedz dlaczego Twoim zdaniem Volvo FMX tylko do wywrotu się nadaje? Bo co, ładniej wygląda z wywrotką? Jedyne z czym się mogę zgodzić to z tym, że faktycznie po co do przedniego napędu wysoka kabina, faktycznie z taką konfiguracją to raczej na krótsze trasy by się nadawało. Ale przynajmniej jest wyższe zawieszenie w nim niż w niektórych wynalazkach, w których po przyjeździe do lasu trzeba każdą gałązkę odrzucić bo się zderzak połamie, chyba, że Wy jeździcie po samych szutrowych i asfaltowych drogach, wtedy to bajeczka. Sam bym chciał po takich lasach jeździć.

Autor:  damsik [ 18 mar 2012, 16:32 ]
Tytuł:  Re: Transport drewna

Teraz coraz lepsze warunki w lasach a normalną fm czy fh też możesz wysoko mieć. Najbardziej nie widzą mi się lusterka, MAN miał podobne chodzi mi o mocowanie.

Strona 52 z 77 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/