Cytuj:
autostopowicz masz racje to te pauzy robione na przymus na zachodzie sa na zlosc kierowcy bo spedycja pewnie kaze ladowac ladunki z poniedzialku w soboty i wio na zachod by tam stac 45godz w aucie bo w domu ta pauze zrobic to jest be be,auto robi strate ale jak tam kwitniesz to jest ok tam auto zarabia tak?
Człowieku.... ogarnij się i zastanów troche co Ty wypisujesz...
Zasada jest prosta... jezeli wypada pauza 45h to ma nastapic podmiana, wiec tym samym pauza w domu, tak czy nie?? Ładunki z piatku na poniedziałek, czy wtorek mają być dowiezione jak najszybciej bo:
1. Jak ktos wspominał jesli kierowca nie wjedzie do Niemiec w piatek lub sobote to raz ze spozni sie na wyładunek, a jesli nawet sie nie spozni to po wyladunku nie ma czasu pracy aby podjac cos jeszcze. A na poczatku tygodnia jest zawsze najwiecej ladunkow do podjecia.
2.Jest sporo fabryk które rozładowują wczesniej, wiec w ten sposob oszczedzamy czas a i kierowca robi wiecej kilometrow.
Kolego Maly2 w twoich wypowiedziach co 2 slowo to "pewnie, chyba itp." nie masz bladego pojecia jak to działa, wiec rzucając takie oskarżenia albo oceniasz innych
swoją własną miarą albo jesteś bardzo, bardzo i raz jeszcze bardzo zakompleksiony. Wyobraz sobie ze nie wszyscy zawsze robia wszystkim na złosc, bo to nie służy nikomu... Co my byśmy zrobili bez kierowców.... nic, absolutnie nic!! Probujemy jedynie wprowadzic oszczedności w czasie pracy (przypominam że Wasz czas pracy po podpisaniu kontraktu jest czasem pracy Pawtransu) i dysponowanie nim wbrew woli firmy, jest łamaniem tego kontraktu.
Przykład z życia… 4 zlecenia z czwartku na poniedziałek rano – z PL do D. Ani jedno auto nie podstawia się na wyładunek na czas bo zezwolono kierowcom na długie pauzy w domu z samochodami. Firma konczy z obciążeniem na ładnych parę tysięcy €, natomiast kierowcy próbują się kłocić i tłumaczyć jakimiś niestworzonymi historiami…. Aha i dostają kary po bodajże 100PLN. Wnioski – 4 auta przyniosły poważne straty finansowe…to akurat pikuś, gorzej z klientem, który do tej pory zachodzi w głowę jak można było z czwartku na poniedziałek nie dojechać.
Kolego 171m, czy Ty myslisz że Tobie czy komukolwiek się coś należy na samym początku... nic Ci się nie należy. Udowodnisz że jesteś wart wiekszych pieniedzy to na pewno je dostaniesz. Porównaj sobie płace w innych spedycjach, wieloletni pracownicy zarabiają tyle ile u nas Ci poczatkujacy. Powtarzam, za samo 'mam uprawnienia na duze zestawy' nikt Ci pieniedzy nie da, na to się ciężko pracuje…
Ktoś wspomniał że kierowca do dumu na pauze musi 200 km zjechać....no bywa niestety. Staramy się ale nie zawsze się udaje tak ułożyć trasy żeby kierowca pod domem wysiadł. A niestety sprzęt którego używamy jest zbyt drogi i generuje zbyt wysokie koszty aby uzywać go jako taxi. Przykład jednej z firm zachodnich o podobnej specyfikacji, naszej konkurencji z Holandii - wielu polskich kierowcow tam pracuje i po 3 tygodniach pracy są przywożeni busem do Poznania i tam wysadzani. Po tygodniu wszyscy mają się zgłosić w Poznaniu na busa do Holandii (bez względu na to gdzie mieszkają).... no prawdziwe Eldorado, bez dwoch zdan. Aha, zarobki porównywalne lub niższe od tych u nas...
Moim zdaniem wszyscy Ci którzy mówią że coś robi się im na złość.... muszą to oceniać wg. siebie i basta. Raz jeszcze powtórzę bez kierowców nic byśmy nie osiągnęli, więc proszę nie brać takiej firmy jak Pawtrans za kamikadze, który chce skoczyć z klifu tylko po to żeby komuś zrobić na złość.
Pozdrawiam wszystkich
Sorry za ew. literowki, pisałem w pospiechu.