Strona 63 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 161 62 63 64 6588 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 sty 2014, 21:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Obrazek

Te naczepy rozciagają się nawet do 65 metrów, takze jeszcze jest zapas :D

Źródło: facebook


Post Wysłano: 01 sty 2014, 23:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Akurat nie te konkretnie tylko do 48m :) Prawdopodobnie był to przewóz na zasadzie "ze statku na plac" co przy projektach wiatrowych jest dość częste. Tak czy siak - pomysł jest :)

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Post Wysłano: 02 sty 2014, 13:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 835
GG: 0

Powiedzcie mi Panowie jak to z tym Hamburgiem jest, temat aż tak trudny do ogarnięcia :shock: ? Szukam obecnie pracy gdzie bym nie zadzwonił pierwsze pyt. doświadczenie port Hamburg jest? Nie ma to nie mamy o czym rozmawiać... Mógłby któryś z kolegów opisać jak to się tam odbywa po kolei?
Ehh :roll:

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 02 sty 2014, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 651
GG: 1
Lokalizacja: Elbląg

Post Wysłano: 03 sty 2014, 17:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

Kolega może zobaczyć na tym filmiku, rozładunek oraz załadunek kontenerów w Hamburgu http://www.youtube.com/watch?v=sWKmvnvJYi8 . Podczas jazdy w porcie, trzeba uważać na suwnicę, gdy porusza się to wydaje dźwięk.


Post Wysłano: 03 sty 2014, 20:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2010, 10:37
Posty: 18
GG: 16237685
Samochód: scania

posiada ktoś jakieś zdjęcie naczepy do kontenerów 20 najlepiej jak by był jakiś rysunek techniczny z wymiarami


Post Wysłano: 03 sty 2014, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

http://www.youtube.com/watch?v=hcPOIeHLmGM

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 03 sty 2014, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

moja obecna firma


Post Wysłano: 04 sty 2014, 0:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2014, 0:10
Posty: 2
Samochód: Magnum

(Sebastian_92) Kolego wszystko jest do ogarnięcia, ja swoje pierwsze doświadczenia z dużą kierownicą zdobywam właśnie w Hamburgu i transporcie kontenerowym. Pewnie mi nikt tu nie uwierzy, ale mam dopiero 19 lat, do Hamburga pojechałem pierwszy raz sam i daje rade w tym wielkim mieście, co prawda pierwszy raz zanim pobrałem kontener, musiałem wykonać około 50 telefonów:P do kolegi z firmy, który jeździ już dłuższy czas. Wszystkie cztery duże terminale czyli CTT, CTA, Eurogate oraz Bukai są bardzo blisko siebie, a reszta mniejszych jest w pobliżu. Wszystko jest można powiedzieć po sąsiedzku. Więc jeśli pojedziesz pierwszy raz i rozejrzysz się w koło, dopytasz co i jak na parkingu pod autostradą 7 gdzie jest 80% polaków i każdy Ci pomoże, to na pewno sobie poradzisz. Samo pobranie kontenera tez nie jest trudne, w większości przypadków pobiera się go na specjalną kartę, która możesz sobie wyrobić np na Eurokai. Czyli wjeżdzasz na terminal, zostawiasz auto na parkingu, idziesz do budynku obok, w automacie wpisujesz wszystkie dane kontenera które dostałeś z firmy i jedziesz dalej pobrać. W razie jakichkolwiek wątpliwości na w/w parkingu też każdy polak Ci pomoże:) Jeśli już pobierzesz kontener i na Twoje szczęście będzie on odprawiony to lecisz na rozładunek. Jeśli na Twoje nieszczęście będziesz musiał go sam odprawić, to udajesz się na Waltershof i spędzasz tam od 1 godziny do nawet 3 dni na odprawie celnej i dopiero możesz jechać na rozładunek:) Zdawanie kontenera wygląda podobnie:P Tak więc kolego wszystko jest do ogarnięcia tylko potrzeba samozaparcia:) Ze względu na to że nikt Sebastianowi92 nie chciał odpowiedzieć na jego pytania, w miarę możliwości zrobiłem to ja. Teraz prośba do reszty kolegów, ja dopiero zaczynam przygodę z Hamburgiem więc jeśli ktoś by twierdził ze coś źle napisałem/wyjaśniłem koledze Sebastianowi to nie mieszajcie mnie z błotem, tylko poprawcie:P Szerokości oraz do zobaczenia w HH:P


Post Wysłano: 04 sty 2014, 2:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 10:34
Posty: 127
GG: 6080820
Lokalizacja: Stargard [ZST]

Mateo460 tak wszystko w skrócie to opisałeś, ale dużo prawdy Polaków od groma na radiu zapytasz i każdy ci tam coś podpowie. Dużo jest depotów zdaniowych HCS progeco itp. itd. jest tego dużo, ale nie pojedziesz to nie nie zaznasz tego:)

_________________
''A mi się marzy moi mili trackera życie, wielkie auto i szosa gładka"

Kategoria B 06.12.2010
Kategoria C 29.09.2011
Kategoria C+E 18.01.2012
Świadectwo Kwalifikacji 11.05.2012


Post Wysłano: 04 sty 2014, 3:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2014, 0:10
Posty: 2
Samochód: Magnum

(bareja92) Opisalem w skrocie, bo dokladnie to da sie opowiedziec tylko przy piwku na żywo:p Kolega Sebastian pytal tylko czy to wszystko jest do ogarniecia, wiec opisalem po łebkach:) Pozdrawiam:p


Post Wysłano: 04 sty 2014, 10:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Tego się praktycznie nie da opowiedzieć, trzeba przeżyć, że tak powiem. Siadasz i jedziesz, jak masz trochę łba to wszystko ogarniesz, tu popatrzysz, tam zapytasz. Nic skomplikowanego szczególnie, na pewno przyda Ci się ta strona na początku:

http://www.intermodalny.pl/index.php?op ... &Itemid=27

Tu masz adresy większości depotów i oczywiście terminali.

Mateo460, dla kogo jeździsz?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 04 sty 2014, 15:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lip 2008, 15:06
Posty: 252
GG: 7005903
Lokalizacja: Resko/Szczecin zachodniopomorskie

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater taka ładna hamerykańska:) Ktoś sie nie bał i........buchnął:)


Post Wysłano: 04 sty 2014, 19:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2009, 22:52
Posty: 206
Samochód: VW
Lokalizacja: Polska

Ja w zeszłym roku jakoś w styczniu miałem okazje pojechać do Hamburga w ramach przyuczenia bo miałem pracować właśnie na kontenerach, pojechaliśmy na dwa auta, ja jednym a starszy kierowca drugim samochodem, jazda do samego Hamburga ok, potem w porcie już ten drugi wsiadł do mnie i z prawego fotela pokazywał mi krok po kroku gdzie jechać w gdzie iść z papierami. Temat ogólnie do ogarnięcia, myślę ze za którymś razem już bym to ogarnął w jakimś stopniu ale niestety nie wyszło. Nie spodobała mi się firma z której pojechałem, tak robote ułożyli że w Hamburgu wyszły jakieś jaja z papierami i spędziłem 5 dni na autohofie georgswerder :D Kasa tez średnia, obiecywali dobra kase a potem dali połowe z tego... Po zjeździe do polski , rozładunku i odstawieniu auta na baze podziękowałem za współprace


Post Wysłano: 04 sty 2014, 20:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Ja jak zaczynałem w trójmiescie,to na ostatniej stronie w atlasie drogowym zapisałem , co sie robi, gdzie sie idzie, i jak co sie nazywa. A nawet to gdzie inspekca stoi po Polsce-)

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 11 sty 2014, 0:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 9:01
Posty: 1
GG: 0

Z terminali bez przeciążeń

Przedstawiciele wszystkich morskich terminali kontenerowych w Polsce oraz Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego, Polskiej Izby Spedycji i Logistyki oraz Pomorskiego Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych w Gdyni, zawarli 11 grudnia porozumienie, wprowadzające jednolitą procedurę zapobiegania opuszczaniu portów przez przeładowane ciężarówki.

Przedstawiciele wszystkich morskich terminali kontenerowych w Polsce oraz Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego, Polskiej Izby Spedycji i Logistyki oraz Pomorskiego Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych w Gdyni, zawarli 11 grudnia porozumienie, wprowadzające jednolitą procedurę zapobiegania opuszczaniu portów przez przeładowane ciężarówki. Dokument podpisano w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku, w obecności wojewody Ryszarda Stachurskiego. Jest to efekt rozmów prowadzonych od dłuższego czasu przez przedstawicieli terminali, przewoźników i inspektorów drogowych. Inicjatorem przyjętych rozwiązań był gdański Deepwater Container Terminal (DCT).

– Porozumieniem tym staramy się uporządkować rynek drogowych przewozów kontenerowych, eliminując pojazdy przeciążone, a tym samym nieuczciwą konkurencję. Ma ono na celu także zwiększenie bezpieczeństwa na naszych drogach i uchronienie ich przed zniszczeniem – stwierdził Marek Tarczyński, przewodniczący Rady PISiL.

Przeciążone pojazdy, opuszczające terminale kontenerowe, powodowały z jednej strony niebezpieczeństwo dla ich kierowców oraz innych użytkowników dróg, z drugiej zaś przyczyniały się do niszczenia nawierzchni, po których się poruszały. Ponadto, narażało to zarówno terminal, jak i załadowcę, na dotkliwe kary finansowe nakładane przez Inspekcję Transportu Drogowego.

Dotychczas spedytorzy i przewoźnicy nie zawsze dobierali bowiem odpowiedni pojazd do wagi pobieranego ładunku. Z chwilą podpisania dokumentu, którego pełna nazwa brzmi „Rekomendowana procedura weryfikowania dopuszczalnej masy całkowitej pojazdów lub zespołów pojazdów wjeżdżających na terminal portowy w celu podjęcia kontenera”, praktyki te, w opinii sygnatariuszy porozumienia, będą musiały ulec zmianie we wszystkich portach polskich.

Dopuszczalna masa całkowita z kontenerem weryfikowana jest na podstawie dokumentów ciągnika oraz naczepy i deklarowanej przez spedytora wagi kontenera. Jak pokazuje praktyka, działanie to ma sens, gdyż kierowcy niejednokrotnie jeżdżą pojazdami przekraczającymi dopuszczalną masę całkowitą nawet o 50-60%. W DCT zdarzały się nawet próby podjęcia 2 mniejszych kontenerów w sytuacji, gdy pojazd wraz z nimi ważył 70 t.

Dlatego też, według przyjętej procedury, kierowca zestawu podejmującego kontenery zobowiązany jest do okazania pracownikom kompleksu bramowego niezbędnych danych, czyli numerów kontenera i identyfikacyjnego, niezbędnych do zwolnienia kontenera, a także dowodów rejestracyjnych: samochodu oraz naczepy lub przyczepy, na którą kontenery mają zostać załadowane. Pracownik kompleksu bramowego określa wagę kontenera lub kontenerów (w zależności od zlecenia), po czym porównuje ją z dopuszczalną masą całkowitą zestawu (ciągnik siodłowy z naczepą i/lub samochód z przyczepą). Według przyjętej procedury limit całkowitej wagi zestawu powinien wynosić:

dla pojazdu pojedynczego (z wyłączeniem przyczepy i ciągnika siodłowego) – 2-osiowego 18 t, 3-osiowego 25 t, 4-osiowego – 32 t,
dla pojazdu składowego zespołu pojazdów – przyczepy 2-osiowe 18 t, przyczepy 3-osiowe 24 t,
dla zespołu pojazdów (pojazd oraz przyczepa) i dla pojazdów członowych (ciągnik siodłowy oraz naczepa) posiadających 5 lub 6 osi, 40 t, zaś w przypadku pojazdów i zespołów zarejestrowanych przed 13 marca 2003 r. – 42 t,
dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy – 3 osie, naczepa – 3 osie) z kontenerem 40’ w transporcie kombinowanym o promieniu do 150 km od terminalu – 44 t.

Jednocześnie, w przypadku posiadania przez kierowcę zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego, musi on przedstawić odpowiednie zezwolenia na bramie terminalu. W rezultacie, w przypadku przekroczenia którejś z ww. zasad kontener nie zostanie wydany, a kierowca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym zleceniodawcę ładunku.

DCT testuje nowe rozwiązania od września br. Na początku wielu kierowców zgłaszało się po towar nieodpowiednim pojazdem, którego masa była tak duża, że po podjęciu ładunku całość przekraczała dopuszczalne 40 t. Obecnie, po 3 miesiącach testów, klienci przyzwyczaili się do nowych zasad.

Walkę z przeciążonymi zestawami, już od kilku lat, prowadzą także gdyńskie terminale kontenerowe. Przy wjeździe do Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego powstało stanowisko do ważenia pojazdów, z którego korzysta m.in. Inspekcja Transportu Drogowego, zaś sam terminal, od 2 lat, stosuje własną procedurę sprawdzania ciężaru pojazdów. Z kolei Gdynia Container Terminal wprowadził w 2012 r. procedurę sprawdzania masy całkowitej zestawów zgłaszających się po kontenery. Pojazdy były kontrolowane na bramach wjazdowych, a jeśli załadunek pojemnika powodował przekroczenie masy całkowitej zestawu, nie był wydawany. W obu przypadkach terminalowe kontrole oszczędzają stan Estakady Kwiatkowskiego, która jest najbardziej narażona na ruch przeciążonych pojazdów. Teraz jednak kontrole będą odbywały się one według jednolitych zasad.
http://www.promare.pl/index.php/compone ... przeciazen


Post Wysłano: 28 sty 2014, 14:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sie 2013, 11:02
Posty: 130
Samochód: TGA
Lokalizacja: Kraków

Post Wysłano: 28 sty 2014, 15:00
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Transbud Windyki, stry artykul.

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 28 sty 2014, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Swoją drogą dostali śmieszną karę :!:


Post Wysłano: 01 lut 2014, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2009, 13:08
Posty: 165
GG: 0
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 63 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 161 62 63 64 6588 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: