wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transport kontenerów http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=17950 |
Strona 65 z 88 |
Autor: | fafciuk [ 21 lut 2014, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
ten co wpadł na pomysł, aby pomalować te skanie w jeden kolor , to sobie sam ukrecił bat na własną du*e . Było to wiadomo od czasu gdy tylko to wyjechało na drogę, biała to zawsze biała. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 22 lut 2014, 18:50 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: Czy ja mam sklerozę? Przecież nie dawno trąbili, że terminale podpisały porozumienie o respektowaniu DMC. Chyba, że wyjątkowo "przedsiębiorczy" przedsiębiorca wywiózł za bramę po sztuce, a potem wrzucił 2 na 1 auto. Tylko czy papiery by mu się zgadzały.
A ty myślisz że operatora to obchodzi? Jak biuro dało kwity do załadunku to ładujemy taka nasza robota.Podobnie się ma temat z naciskami osiowymi, tłumaczysz debilowi że nie da się od samego początku parami ładować to i tak ci powie że zawsze tak ładował i się odwal. Taki kraj. |
Autor: | Marecki [ 02 mar 2014, 23:51 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0394_o.jpg Drugie zdjęcie rozjeżdża forum więc otwierać poprzez link. http://www.facebook.com |
Autor: | tomex2009 [ 16 mar 2014, 11:11 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Witam a w wlkp jest jakaś firma co ciągnie kontenery? |
Autor: | Marcin_Teles [ 16 mar 2014, 14:39 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Autor: | pokwis [ 03 kwie 2014, 0:42 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Hej witam wszystkich. W firmie śmigałem na chłodniach, ale zachciało im sie kontenerów. Niestety na moją niekorzyść ide na pierwszy ogień. A wiec mam pytanko. Czy śmigał ktoś do portu Felixstowe UK ?? Może ktoś dać jakieś rady wskazówki co i jak w porcie ,przy załadunku na co zwracać uwagę. Nigdy nie miałem do czynienie z kontenerami. Mamy wozić dla Cosco, Pozdrawiam. |
Autor: | elias26 [ 04 kwie 2014, 18:10 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Witam, moze ktos zna jakies namiary na przewoznika, co na pudla czlowieka potrzebuje na kraj?? Priv jak cos. |
Autor: | Pan Prezes [ 09 kwie 2014, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Mam pytanie... Wiadomo ,że w przypadku ciągnika 3 osiowego i naczepy 3 osiowej z kontenerem 40' ISO , DMC wynosi 44000kg max na odcinku w promieniu 150km od terminalu - to jest jasne. Jakże wielkie było , moje zdziwienie kiedy w zeszłym tygodniu jeden przedstawiciel belgijskiej firmy zaproponował mi współprace w od wozie tank-containerów z terminalu z Wrocławia , które ważą w granicy 31 - 33 ton. Kiedy powiedziałem mu ,że ciągnik + naczepa pod kontener 20',30' krótka ważą około 11000kg , stwierdził ,że w Polsce można wozić 44t w transporcie intermodalnym , niezaleznie czy ciągnik 2 czy 3 osiowy. Mówi ,że w Belgii mają ciągniki o konfiguracji 6x2 pusher i wożą , tylko że Belgia ma inne przepisy wewnętrzne. Rozmawiałem dziś z wysoko postawionym ITD , który na moją prośbę sprawdził ten temat i stwierdził ,że to ja mam rację. Dziwne to dla mnie , i zastanawiam się po co komuś 3 osiowy ciągnik pod kontener cysternę skoro tak czy owak będzie DMC 40000 , a może to kwestia rozłożenia nacisków na osie? |
Autor: | Długi [ 09 kwie 2014, 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
rozchodzi się o to, ze mandaty za przeYEAHbane osie są większe jak za całość. Cytuj: Witam, moze ktos zna jakies namiary na przewoznika, co na pudla czlowieka potrzebuje na kraj??
KULCZYK!
|
Autor: | Pan Prezes [ 10 kwie 2014, 9:05 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Nie sądzę - na obecną chwilę mamy max kwote kary za przeładowane DMC i naciski na oś - max wynosi 15000 zł. |
Autor: | speed_cars [ 25 kwie 2014, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Mam kilka pytań dotyczących przewozu kontenerów po kraju. Załóżmy że spedycja każe mi wsiąść kontener z Gdynia Container Terminal S.A.: jak wyglądają procedury w tym przypadku ? Jadę z pustym kontenerem od klienta, do miejsca zdania: czy w tych przypadkach muszę wypełniać jakie papiery ? |
Autor: | golasek [ 28 kwie 2014, 10:05 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Podejmujesz z GCT więc spedycja musi zrobić Ci awizację do portu. Jedziesz na gct (wystarczy Ci, że będziesz miał numer kontenera) Podajesz na bramkach numer puszki, numer auta i nr dowodu osobistego i dają Ci bilet . Po rozładunku jeżeli masz do portu też musi Cię spedycja zaawizować i nic nie musisz wypełniać, jeżeli depot to dostajesz śmieszne kartki które tam musisz wypełnić też numerem auta nazwiskiem i nr dowodu i wszystko. |
Autor: | NOWY-1988 [ 08 maja 2014, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Panowie a powiedzcie tak szczerze czy jest szansa zarobić na puszkach przy jednym aucie na kraju? |
Autor: | aleksander-10 [ 15 maja 2014, 14:36 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cześć Nie jestem z wszej branży dlatego chciałbym zadać pytanie specjalistom. Kontenery nie są aerodynamiczne zwłaszcza jeśli z jakichś względów nie można posadowić ich zaraz za kabiną (czylu na początku platformy) Mam pytanie hipotetyczne czy wam jako kierowcom/właścicielom firmy transportowej oplacałoby się poświęcić trochę czasu (np 1-1,5 godzi) po załądunku (oraz 1 h przed rozłądunkiem) żeby zmniejszyć opory aerodynamiczne i zmniejszyć spalanie? Jak często zdarza się że kontener nie jest zaraz na początku platformy, ile wzrasta zużycie paliwa (oczywiście wiem że to zalezy od masy kontenera ale chciałbym się dowiedzieć o ile "na oko" wzrasta zuzycie jesli kontener jest na środku lub końcu platformy) I jeszcze jedno pytanie jaka jest przeciętna wysokość platformy z załadowanym kontenerem, o ile jest mniejsza niż dozwolona wysokość tj 4 m. Jaka jest przecietna prędkość w transporcie kontenerów oraz czy czasami zdarza się że jedziecie z prędkością maksymalnei dozwoloną (bo czas goni) nie zważając na dramatycznie rosnące zuzycie paliwa? Pozdrawiam serdecznie |
Autor: | Długi [ 15 maja 2014, 14:59 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Ogólnie kontener wcale nie jest aerodynamiczny przez swoje "zebra", co do umiejscowienia kontenera na naczepie to juz zalewy chyba od klienta, miejsca rozładunku i możliwości. |
Autor: | Bajzel [ 15 maja 2014, 15:06 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Jak nie ma czasu, to nawet jakbym ciągnął ciężką 20 na pasie za ramą to i tak szedłbym odcięciem, a jak jest czas to się nawet z pustą 40 jedzie powoli. Proste. Nie da się też jednoznacznie określić o ile wskakuje spalanie wyżej, ale można uśrednić, że około 2-3 litry przy tej samej masie kontenera (40 vs 20 na dupie). Co masz na myśli "poświęcić godzinę, żeby zwiększyć aerodynamikę"? Kontenery HC na ramie są wysokie jak normalne zestawy, a DV 10-15 cm niższe, czyli około 3.85, ale gdy położysz 20 DV na łabędziej szyi, stoi ona tak samo wysoko jak 40 HC która ma wycięcie w podłodze. Wiele też zależy od opon i specyfikacji auta. Znam przypadek, gdzie auto z kontenerem HC wykraczało ponad 4 m. |
Autor: | Settler [ 20 maja 2014, 8:57 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cześć, czy ktoś z Forumowiczów ma do czynienia z naczepa Schmitz Cargobull SCF 24G |
Autor: | MAN [ 20 maja 2014, 10:00 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Cytuj: Kontenery HC na ramie są wysokie jak normalne zestawy, a DV 10-15 cm niższe, czyli około 3.85, ale gdy położysz 20 DV na łabędziej szyi, stoi ona tak samo wysoko jak 40 HC która ma wycięcie w podłodze. Wiele też zależy od opon i specyfikacji auta. Znam przypadek, gdzie auto z kontenerem HC wykraczało ponad 4 m.
To radzę tobie zmierzyć swojego latającego holendra i nie mów że z 40"HC masz mniej niż 4m.Nawet z oponami o profilu 70 i najniższym siodle Między HC a DV jest 30 cm różnicy, czyli 20" DV na gęsiej szyi ma jakieś 3,80m a nie tyle samo co 40"HC |
Autor: | piechus [ 30 maja 2014, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Transport kontenerów |
Mi sie jakis czas temu trafiła 20HC. Miałem ja na przodzie i z ciekawosci sie zmierzylem.......4,18m |
Strona 65 z 88 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |