wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Fotki z tras by Kasia_Tga [aktualizacja 6.09.2007 - WŁOCHY] http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5096 |
Strona 8 z 16 |
Autor: | SIOJU [ 14 sty 2007, 14:00 ] |
Tytuł: | |
Kurcze mam tą płytkę ale jeszcze jej nie oglądałem. Zaraz odpalam odtwarzacz i popatrze sobie. |
Autor: | DAF Traker [ 16 sty 2007, 13:26 ] |
Tytuł: | |
Niektóre z tych archiwalnych fotek całkiem fajne, widze że to na rondku jeszcze z Manika robione, ale czekamy na nowe recenzje fotki i filmiki, pozdrowienia dla Ciebie i całej Wajhy Team . |
Autor: | Trc [ 16 sty 2007, 18:11 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ładne fotki Kasiu, szczególnie to ujęcie na rondzie (w znanym mi miejscu ) oraz FH na załadunku (jak dobrze pamiętam) w Marckolsheim (Francja). |
Autor: | Cheester [ 17 sty 2007, 20:38 ] |
Tytuł: | |
Mi rowniez spodobalo sie zdjecie Mana na rondzie. Ciekawa rowniez fota na ktorej widac Scanie z podniesionym silosem. Kasiu ja czekam na jakis filmik z "wajhowania" |
Autor: | trailer [ 17 sty 2007, 20:51 ] |
Tytuł: | |
Kasiu czekamy na następne foty z trasy,jak tylko bedziesz miala czas to wrzuć tu coś na ząb ...do usłyszenia...pzdr!. |
Autor: | Sorensen [ 17 sty 2007, 20:54 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Wiadomo, że MAN'ikiem jeździło mi się dużo lepiej bo Premiumką to jazda jest taka, że jeszcze górki nie widać a auto już nie ma siły jechać
No tak, a jak długo jeździsz Mańkiem? Jaki ma silnik? Bo nie do końca zgadzam się z opinią na temat Renówki. Reszta forumowiczów którzy nie prowadzą ciężarówek mogą sobie wyrobić złe zdanie na temat Reńowek na podstawie Twojej opinii. Z doświadczenia mojego ojca TGA do roku 2003 były ulubieńcami serwisów. Nie jestem do końca przekonany że prowadzisz pełną beczkę. Do tego potrzebne jest pewne doświadczenie.
|
Autor: | FABIANEK [ 17 sty 2007, 21:57 ] |
Tytuł: | |
Cześć Kasia. Z tej strony Rafał. Widzieliśmy się kiedyś na myjni w Dębicy. Pamiętasz? Odezwij się na GG jak znajdziesz chwilę czasu. Hej |
Autor: | sebotrucker [ 17 sty 2007, 22:02 ] |
Tytuł: | |
Równiez podzielam zdanie kolegów i sądze, ze fotka z rąda jest najlepsza, szkoda, że już niejeździsz manikiem, bo świetnie sie prezenyuje z beczką transmleczu |
Autor: | CliFFord3 [ 17 sty 2007, 22:11 ] |
Tytuł: | |
Kasiu, bardzo dziękuje za zdjęcia DAFa XF95 z firmy MS Truck. Jest to firma, w której pracuje mój kolega. Ucieszy się, gdy zobaczy autko kolegi z roboty. Udanego życia w Equusie oraz tyle powrotów, co wyjazdów. 3maj się. |
Autor: | hiob [ 17 sty 2007, 22:24 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nie jestem do końca przekonany że prowadzisz pełną beczkę. Do tego potrzebne jest pewne doświadczenie.
Jasne, Kasia na pewno jeździ na rowerze i wozi prawdziwym kierowcom, czyli facetom, kanapki, ktore im na drogę przygotowuje. Jakby baba, i to na dodatek taka młoda, mogła sama jezić z pełną beczką Do takiej operacji trzeba co najmniej Sorensena. Albo jak prawdziwy kierowca się gdzieś rozładuje, Kasia leci tam samolotem, żeby przywieź pustą beczkę spowrotem na bazę. |
Autor: | Sorensen [ 17 sty 2007, 23:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jasne, Kasia na pewno jeździ na rowerze i wozi prawdziwym kierowcom, czyli facetom, kanapki, ktore im na drogę przygotowuje. Jakby baba, i to na dodatek taka młoda, mogła sama jezić z pełną beczką Do takiej operacji trzeba co najmniej Sorensena.
Kolego, do prowadzenia pełnej beczki trzeba mieć doświadczenie. Niema znaczenia czy jest to mężczyzna czy kobieta. Po zdjęciach widzę że Kasia od niedawna jest kierowcą. Jeżdżąc z Ojcem na wschód i południe Europy spotykaliśmy niezbyt często kobiety prowadzące ciężarówki. Bardzo rzadko były to drobnej postury osoby. Nie wydaje mi się żeby być kierowcą, trzeba być tzw. "prawdziwym mężczyzną". Nie podobają mi się takie powierzchowne oznaki "drajwera" (chodaczki, proporczyki, wybrane marki itp). Według mnie, naprawdę dobrych kierowców widziałem w niepozornych, niewybajerowanych ciężarówkach, którzy zwłaszcza na wchodzie odpalali bez problemu przy -40 C.
Albo jak prawdziwy kierowca się gdzieś rozładuje, Kasia leci tam samolotem, żeby przywieź pustą beczkę spowrotem na bazę. |
Autor: | hiob [ 18 sty 2007, 7:16 ] |
Tytuł: | |
Cytuj:
Kolego, do prowadzenia pełnej beczki trzeba mieć doświadczenie. ... Po zdjęciach widzę że Kasia od niedawna jest kierowcą. ... Nie podobają mi się takie powierzchowne oznaki "drajwera" (chodaczki, proporczyki, wybrane marki itp). Według mnie, naprawdę dobrych kierowców widziałem w niepozornych, niewybajerowanych ciężarówkach, którzy zwłaszcza na wchodzie odpalali bez problemu przy -40 C.
Kolego, (skoro zostaliśmy kolegami ), doświadczenie trzeba mieć także do prowadzenia pustej beczki, a zwłaszcza wypełnionej do połowy. Taka najbardziej chlupie . Nie rozumiem, jak możesz ocenić po zdjęciach, że Kasia, albo raczej pani Katarzyna, nie ma doświadczenia. Ja, z tego co tu wyczytałem, widzę, że startowała ona nawet w konkursach dla kierowców i to z pewnymi sukcesami, więc każdy z nas zapewne mógłby się czegoś od niej nauczyć. Dziewczyna dwudziestoparoletnia może być kierowcą z kilkuletnim stażem, więc nie oceniaj po zdjęciach. Nie mówiąc już o tym, że na wielu fotkach na tym forum widać i młodych chłopaków, a do nich nie skierowałeś podobnych uwag. Moją odpowiedź, przyznaję, że trochę sarkastyczną, sprowokowały Twoje słowa, cytuję: „nie jestem do końca przekonany że prowadzisz pełną beczkę.” O ile się orientuję w tym biznesie, nikt tu nie płaci za ciągnięcie pustych cystern. Praca kierowcy polega na przewożeniu towaru, nie na wożeniu pustej naczepy, więc nie wiem, co tu ma Twoje przekonanie do rzeczy. Jak pani Katarzyna jest kierowcą w firmie transportowej ciągnącej cysterny, to z pewnością ciągnie je zazwyczaj pełne. Nikt by jej nie zatrudnił, żeby sobie podróżowała z pustą naczepą dookoła Europy, powoli nabierając doświadczenia. A pełną naczepę otrzymałaby, gdyby na zdjęciu zaczęła wyglądać jak stara baba. A to, czy ktoś ma proporczyki, czy nie, czy ma ulubioną markę samochodu, czy jeździ sprzętem nowiutkim, czy nadający się na złom, a nawet, czy odpali ciężarówkę na 40-stopniowym mrozie, wcale nie świadczy o tym, jakim jest on kierowcą. Jak odpalać ciężarówkę na mrozie powinien wiedzieć każdy kierowca, który skończył kurs, a to, czy mu się to uda, bardziej zależy od sprzętu niż jego umiejętności. Chyba, że kręci korbą. To rzeczywiście trzeba umieć. Ale, poza mną, nikt tu chyba nie odpalał tak samochodu na mrozie. Pozdrawiam. |
Autor: | scaniairizar [ 18 sty 2007, 12:40 ] |
Tytuł: | |
Sorensen troche sie zastanawiam. Może hiob mylisz sie, on ma taki dar, że patrząc na zdjęcie widzi po twarzy czy ktoś jest dobrym kiermanem czy nie. Normalny człowiek patrząc na zdjęcie osoby moze powiedziec coś o wyglądzie. Ja np. Widze że Kasia ma czarne włosy i nosi okulary Z mojich obserwacji po za zdjęciowych Kasi z 13 TS moge wywnioskować że jest ona dobrą kierowniczką:) I musze tu dodać że hiob ma racje, z tą beczką.Chyba trudniej jezdzi się z półpustą, niż z pelną. Połówka chlupie, co chyba utrudnia jazde. Nie wiem, czy mam racje bo nigdy nie jedzidziłem beczką. Co najwyżej mercedesem beczką. Ale to tak jak z wiaderkiem do połowy zapełnionym. Pozdrówko |
Autor: | sebotrucker [ 18 sty 2007, 13:16 ] |
Tytuł: | |
Hiob niestety nie masz racji z twojego założenia wynika, że jeżeli baczka jest napełniona do pełna to wtedy mniej hlupie, jest to nie prawda przynajmniej w cysternach jezeli beczka ma pojemność 18000tys. litrów to gdy wlejesz w nią te 18000tys.litrów to zostaje ci wtedy jeszcze 20% pustej powieżchni, kolego Hiob beczki nieda sie napełnic jak widerka do pełna takie są przpisy, więc z pełną beczką też pożądnie huśta. A co do Pani Katarzyny to nietrzeba być osobą dobrze zbudowaną aby prowadzić taki zestaw, gryż nowe ciężarówki są bardzo komfortowe i jadąc nieodczywa się żadnego zmęczenia czy nadmiernego wysiłku |
Autor: | scaniairizar [ 18 sty 2007, 13:57 ] |
Tytuł: | |
hm.. czyli ja również sie myliłem. no cóż. nie mam doświadczenia. |
Autor: | Trc [ 18 sty 2007, 14:30 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: Wiadomo, że MAN'ikiem jeździło mi się dużo lepiej bo Premiumką to jazda jest taka, że jeszcze górki nie widać a auto już nie ma siły jechać
No tak, a jak długo jeździsz Mańkiem? Jaki ma silnik? Bo nie do końca zgadzam się z opinią na temat Renówki. Reszta forumowiczów którzy nie prowadzą ciężarówek mogą sobie wyrobić złe zdanie na temat Reńowek na podstawie Twojej opinii. Z doświadczenia mojego ojca TGA do roku 2003 były ulubieńcami serwisów.Cytuj: Nie jestem do końca przekonany że prowadzisz pełną beczkę. Do tego potrzebne jest pewne doświadczenie.
Zazdrość Myślę, że nawet nie ma sensu starać się udowadniać Ci tego faktu, bo Ty i tak wiesz najlepiej, więc przyznam Ci racje - tak Kasia jeździ "tirem" z pustą beczką i zwiedza świat i daleko jej do tak doświadczonego kierowcy jak Ty - zadowolony
|
Autor: | Kamilek Mobilek [ 18 sty 2007, 15:14 ] |
Tytuł: | |
Bravo Kasiu jestem pełen podziwu dla Ciebie.Śliczne fotki i wigóle super.Pozdrawiam serdecznie!!! |
Autor: | hiob [ 18 sty 2007, 18:26 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Hiob niestety nie masz racji z twojego założenia wynika, że jeżeli baczka jest napełniona do pełna to wtedy mniej hlupie, jest to nie prawda przynajmniej w cysternach jezeli beczka ma pojemność 18000tys. litrów to gdy wlejesz w nią te 18000tys.litrów to zostaje ci wtedy jeszcze 20% pustej powieżchni, kolego Hiob beczki nieda sie napełnic jak widerka do pełna
Cóż, widzę, że mi tu rośnie opozycja, ale nie bardzo się przejmuję. Jeżdżę prawie 30 lat, przejechałem ponad 5 milionów kilometrów i nie ma chyba typu naczepy, której bym nie ciągnął. Nie ma też przeszkolenia, ktorego bym nie przechodził. Może Tobie bardziej chlupie pełna, ale mnie bardziej chlupała wypełniona do połowy. Taka właśnie naczepa ma największe tendencje do przewrócenia się na bok. Ale ponieważ moja opinia nie ma tu większego znaczenia, przedstawię tu wyniki badań, jakie przeprowadził rząd Nowej Zelandii. To nie są czyjeś opinie, ale obiektywne badania przeprowadzone przez specjalistów z branży, badające wpływ ładunków w cysternach i podwieszanego mięsa w chłodniach na prawdopodobieństwo wystąpienia przewrócenia się samochodu. Cały raport jest tutaj: http://www.ltsa.govt.nz/commercial/stab ... fects.html, a wnioski z tych badań są między innymi takie, że efekt chlupania występuje najbardziej, gdy ładunku jest połowa, częstotliwość "fali" wynosi około dwu sekund i przy manewrach typu wyprzedzanie może spowodować przewrócenie się cysterny. Pełna naczepa praktycznie eliminuje ten efekt, choć w pełnej podnosi się srodek ciężkości. Ale to już zupełnie inny problem, bo wysoki środek ciężkości może mieć każda naczepa. Inna stroina mówiąca o bezpieczeństwie jazdy truckami i poruszająca problem "rollovers", przewróceń się samochodów: http://www.e-z.net/~ts/ts/ts.html, podaje wartości wyrażone w g, mówiące przy jakich przeciążeniach następuje przewrócenie się samochodu: Full size cars are about 1.3, pickups are 1.1, Jeep type vehicles are 0.8- 1.0. Fully loaded semis are about 0.4 or lower. A half empty tanker with a bad suspension might be 0.15! Czyli duży samochód osobowy 1,3 wartości przyciągania ziemskiego, pickup 1,1 , samochód terenowy 0,8, w pełni wyładowana ciężarówka z naczepą typu "van", czyli taka, z jaką ja teraz jeżdżę to 0,4, a do połowy wypełniona cysterna 0,15. To naprawdę bardzo niewiele i do połowy wypełniona cysterna jest podana jako przykład najbardziej wywrotnego pojazdu. Zresztą nawet zdrowy rozsądek mówi, że gdy cysterna jest wypełniona w 50% będzie chlupać bardziej, niż ta wypełniona w 80%. Nawet gdy ja piję moje soczki owocowe i wg. instrukcji "wstrząsam przed użyciem", to nowy karton, wypełniony niemal do pełna, nie chce się za bardzo mieszać, a gdy mam połowę, chlupie bardzo pięknie. Cytuj: ...A co do Pani Katarzyny to nietrzeba być osobą dobrze zbudowaną aby prowadzić taki zestaw, gryż nowe ciężarówki są bardzo komfortowe i jadąc nieodczywa się żadnego zmęczenia czy nadmiernego wysiłku
No dobrze, ale czemu te słowa kierujesz do mnie? Kilkakrotnie tu mówiłem, że w Stanach bardzo dużo kobiet jeździ. Młodych, ale też widziałem kierowców w wieku mojej mamy, panie siedemdziesięcioletnie, delikatne i słabe, prowadzące jednak każdego dnia 18-kołowce w poprzek USA. To nie ja negowałem umiejętności pani Kasi, ani też fakt, że jest ona w stanie prowadzić cysternę nie gorzej od każdego z nas. Myślę, że już sobie wszystko wytłumaczyliście i niech na tym pozostanie - bo temat zamieniał się w niezły off top, a to jest niewskazane. / Mod. Trc |
Autor: | trailer [ 18 sty 2007, 18:36 ] |
Tytuł: | |
Hiob szanuje cie wiem ze jestes w 100%zawodowym kierowcą i masz pelne doswiadczenie a ci inni którzy nawet czasami nie wiedzą jak napisac poprawnie wyraz niech sie schowają za krzaki bo wstyd mi za takich współobywateli polskich .Niektórzy zachowują sie jak dzieciaki w piaskownicy które pozjadały wszystkie rozumy tego $$wiata..ehhhhhh-...załość mimo wszystko pozdrawiam wszystkich i życzę szerokości |
Strona 8 z 16 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |