wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transport chłodniczy http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8329 |
Strona 8 z 23 |
Autor: | JoHn [ 20 sie 2008, 12:50 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Oni nie wynajmują chłodni. Oni dają tylko je w ramach współpracy, albo reklamują się na chłodniach przewozników. |
Autor: | W1 DAMIAN [ 20 sie 2008, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
A Pema Truck Trailer(czy jakoś tak się pisze) nie wynajmuje naczep chłodniczych |
Autor: | JoHn [ 20 sie 2008, 18:31 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Wynajmują. Bardzo popularna forma dobierania nowych aut w Czechach. |
Autor: | bercik5512 [ 10 wrz 2008, 20:08 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Czym różni się agregat thermo king spectrum od sl-200 czy sl-400? |
Autor: | wojtekkoniu [ 10 wrz 2008, 21:39 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Spectrum ma drugi agregat wewnątrz naczepy zamocowany z tyłu pod sufitem. Jest to tzw. multitemperatura. |
Autor: | Quba [ 10 wrz 2008, 22:03 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Czym różni się agregat thermo king spectrum od sl-200 czy sl-400?
Cytuj: Spectrum ma drugi agregat wewnątrz naczepy zamocowany z tyłu pod sufitem. Jest to tzw. multitemperatura.
Najpierw może sprostuję to, co napisał Kolega wyżej... Thermo King Spectrum to nic innego jak TK Sl 400, tyle, że z zamontowanym drugim parownikiem(NIE AGREGATEM). Jak wiadomo, jeśli pojawia się drugi parownik, pojawia się też nieco większa "uprząż" na naczepie.. Silnikowo, sam agregat nie różni się praktycznie niczym, zmiany widoczne są zaś na panelu sterowniczym.To co pokazał Kolega na zdjęciu wyżej, to właśnie drugi parownik, w żadnym wypadku NIE AGREGAT! |
Autor: | bercik5512 [ 11 wrz 2008, 19:32 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
A do czego służy ten drugi parownik?? I przy jakich typach ładunków? |
Autor: | Quba [ 11 wrz 2008, 19:41 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: A do czego służy ten drugi parownik?? I przy jakich typach ładunków?
Drugi parownik znajduje się na naczepach z dwoma komorami, oddzielanymi od siebie przesuwaną przegrodą. Umożliwia on nam przewiezienie ładunku o temperaturze np +4 stopnie w I komorze, w drugiej zaś np - 15. Jak wspomniałem wyżej, przegroda jest czymś w rodzaju "jeżdżącej ściany", co daje nam duże pole manewru w zakresie rozmieszczenia ładunku. Przy jakich typach ładunków.. To, co przewozimy nie ma tutaj najmniejszego znaczenia... Możemy w jednej części "ciągnąć" brzoskwinie, w drugiej kwiaty.. |
Autor: | bercik5512 [ 22 wrz 2008, 14:12 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
dzięki za info!! Mam takie pytanie skąd najczęściej wozi się leki? A leki tez wozi sie w róznych temperaturach? |
Autor: | Quba [ 22 wrz 2008, 15:23 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Mam takie pytanie skąd najczęściej wozi się leki
Lekarstwa wozi się z miejsca,w którym je załadują, do miejsca przeznaczenia-potocznie mówiąc do miejsca rozładunku Cytuj: A leki tez wozi sie w róznych temperaturach?
A chciałbyś w trakcie choroby zażywać kropelki, które mają temperaturę +15 stopni i kapsułki, które przyjechały w tej samej temperaturze?! Chyba nie.. Farmaceutyk to środek szczególnie wrażliwy na temperaturę i by "działał" jak należy, wszystkie te czynniki muszą być spełnione. Zakres temperatur przy przewozie leków jest szeroki, jak samo ich zastosowanie..
|
Autor: | młodzian [ 22 wrz 2008, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
a ma ktos może z was zdjecie załadowanych palet na drugi poziom w chłodni. Ciekawi mnie jak się zabezpiecza te palety gdy na normalnej niskiej podlodze mamy 33 a na gorne chcemy wrzucic tylko 10 czy tam ile w kazdym razie nie kolejne 33. |
Autor: | Quba [ 22 wrz 2008, 19:10 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: a ma ktos może z was zdjecie załadowanych palet na drugi poziom w chłodni. Ciekawi mnie jak się zabezpiecza te palety gdy na normalnej niskiej podlodze mamy 33 a na gorne chcemy wrzucic tylko 10 czy tam ile w kazdym razie nie kolejne 33.
Zdjęcia wrzucę jutro, jako, że dzisiaj nie będę miał już dostępu do komputera, na którym się one znajdują.Sposób zabezpieczenia jest podobny do tego, w jaki blokujemy palety na pierwszym poziomie. Wykorzystujemy do tego tyczki, które zapinamy od ściany do ściany, na wysokości odpowiednio większej.Robimy to jednak na bieżąco, od razu po załadowaniu tego "górnego" piętra, ponieważ później nie mielibyśmy do niego dostępu. |
Autor: | bercik5512 [ 22 wrz 2008, 21:37 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Z jakiego państwa?? |
Autor: | Quba [ 23 wrz 2008, 9:54 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Z jakiego państwa??
A ziemniaki wozisz tylko z Grecji? Arbuza tylko z Węgier? Węgiel tylko z Zabrza? Pytanie lekko mówiąc..infantylne (Bez obrazy..) Lekarstwa, podobnie jak i inne towary ładujesz tam, gdzie jest akurat na to potrzeba i wieziesz tam, gdzie jest rynek zbytu tudzież przeładunek. Raz wieziesz z Anglii, raz z Portugalii, innym zaś razem załadujesz w Grecji. Chyba logiczne.. Pozdrawiam.. PS. Pytanie do ekspertów Potrzebuję nazwę firmy transportowej, która swoją siedzibę ma najprawdopodobniej w okolicach Warszawy. Zajmują się oczywiście transportem chłodniczym, a w jej flocie widoczne są zielone Mercedesy i Volva, sprzęgnięte z chłodniami, doposażonymi również w zielone paleciarki...Z tego co wiem, nazwa firmy może być po prostu nazwiskiem właściciela... |
Autor: | JoHn [ 23 wrz 2008, 14:05 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Są 2 firmy. Jedna ma jaśniejsze auta i jest to p. Walenda i ma ok. 30 aut. Druga to ciemniejsza zieleń, p. Wójcik i ma ich max 8 aut. Obaj panowie to szwagrowie a mieszczą się w Wilanowie. |
Autor: | Quba [ 24 wrz 2008, 8:07 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Są 2 firmy. Jedna ma jaśniejsze auta i jest to p. Walenda i ma ok. 30 aut.
Zawsze wiedziałem, że mam tu do czynienia z fachowcami Dzięki John.. Druga to ciemniejsza zieleń, p. Wójcik i ma ich max 8 aut. Obaj panowie to szwagrowie a mieszczą się w Wilanowie. Cytuj: Tu mamy akurat 'na tyle' medykamenty ADR - Limited Quantity
Koledze chodziło o wykorzystanie do tego typu przewozów naczepy wyposażonej w dwie podłogi. Zdjęcie, które Ty przedstawiłeś pokazuje nam normalny załadunek piętrowy(paleta na palecie), jednak jak widać, naczepa posiada tylko jeden pokład. Patrząc na to zdjęcie, dodam, iż sposób wspomnianego wyżej zabezpieczania ładunku z górnego piętra jest właśnie taki, jak wygląda to na zdjęciu. Tyczki, o których pisałem wyżej zapinamy na odpowiednio większej wysokości, co skutecznie zapobiega przesuwaniu się palet. Nie wiem czy to rozwiąże wątpliwości 'mlodziana' ale mam nadzieje, ze troszkę przybliżę zabezpieczanie ładunku na frigo. Jeśli nie tego poszukujesz to wierzę, że Quba poda Ci odpowiednie fotki Gdzieś mi zaginęły kadry z ładunkiem na dwóch podłogach.. Jak znajdę, na pewno je tu wstawię PS Z tych tyczek zrobiłoby się niezły łuk Pierwszą młodość to one mają już za sobą.. |
Autor: | kublo [ 24 wrz 2008, 17:51 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Miałem pewnego rodzaju przeczucia że chodziło właśnie o naczepę z podwójnym pokładem, aczkolwiek pytanie nie było doprecyzowane wiec stwierdziłem ze wtrącę swoje 5 groszy Niestety my nie zajmujemy się 'double deckami' więc nie mogę pokazać materiałów foto dot zabezpieczenia ładunku na drugim pokładzie. Tyczki: Może wyglądają już na troszkę zmęczone ale dzięki Bogu wciąż wypełniają bezproblemowo swoje zadanie |
Autor: | Quba [ 24 wrz 2008, 19:40 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: stwierdziłem ze wtrącę swoje 5 groszy
I dobrze..Trzeba pisać, trzeba uczestniczyć w życiu forum Oczywiście z sensem Cytuj: Tyczki: Może wyglądają już na troszkę zmęczone ale dzięki Bogu wciąż wypełniają bezproblemowo swoje zadanie
Jak się używa, to się zużywa..Nic nie trwa wiecznie, tyczki też się starzeją Widzę, że "targacie" lekarstwa..Zajmujecie się dystrybucją z hurtowni czy zaglądacie do fabryk? Jeżeli to nie "top secret" napisz, jak to wygląda u Was? No i jeszcze jedno..Kraj czy obskakujecie międzynarodówkę? Pozdrawiam.. |
Strona 8 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |