Swoją drogą zastanawiam się, czy nowy Actros ma nadal ograniczoną swobodę kierownicy, czy już można ją po ludzku ustawiać. Bo zakres we wcześniejszych wersjach to totalna porażka...
No i fotele... Czy chociaż kierowcy jest "łamany" w połowie dla lepszego zajęcia miejsca za kółkiem.
Fotele to zawsze była dobra wola zamawiającego, chciał by kierowca miał wygodny fotel zamawiał ze wszystkimi bajerami, a chciał oszczędzić to wybierał taki jaki znamy z większości samochodów.
Fotele to zawsze była dobra wola zamawiającego, chciał by kierowca miał wygodny fotel zamawiał ze wszystkimi bajerami, a chciał oszczędzić to wybierał taki jaki znamy z większości samochodów.
Wiesz, od zawsze miałem do czynienia z fotelami z "górnej półki". Niemniej jednak Mercedes robi je wyjątkowo niewygodne. Tak jak i łóżka
Wiesz, od zawsze miałem do czynienia z fotelami z "górnej półki". Niemniej jednak Mercedes robi je wyjątkowo niewygodne. Tak jak i łóżka
ROTFLOL! Spałeś na górnym łóżku Actrosa Mp2?
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Co by tu nie mówić np MAN ma lepszą wygodę spania i na dole i do góry. mam do czynienia z obydwoma autami i wiem co mówię. Moim zdaniem to lekka porażka dolnego łożka w MP2.
- Dolne "łóżko", a w zasadzie leżanka, jest przeznaczona w Actrosie do krótkiego wypoczynku, jeśli auto ma kursować w dwuosobowej obsadzie można za dodatkową dopłatą zakupić całkiem inny, dużo wygodniejszy materac. Zgodzę się jednak, że spanie całonocne, na pierwszym z wymienionych jest dość uciążliwe.
- Jeśli naprawdę uważasz, że górne "spanie" TGA jest wygodniejsze od Actrosowego, to jestem w szoku
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Prawda jest jednak taka, że u mnie w Actrosie (36 tydzień '99 roku produkcji) jest jedno łóżko i średnia kabina. Od nowości nie było tam drugiego łóżka.
Rejestracja:16 sie 2007, 22:31 Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich
miałem okazje posiedziec pare minut w nowym actrosie hmm siadając w fotelu odczulem roznice pomiedzy moim Axorowym , kierownica z przyciskami sterowania radiem, tempomatem, komputerem, ahh (przypomniały mi sie czasy gdy jezdzilem Scania P420). granie całkiem niezłe, nie trzeszczy nawet na maxa, podobnie jak w wiekszosci nowych aut... wygodne wyrko, fajny fotel pasazera, składany na płask, no i nie ma tego pie...rzonego tunelu jak u mnie. moze sie za bardzo podniecam ale smigajac Axorem nie mozna nie zauwazyc różnicy...
Rejestracja:31 sie 2008, 22:00 Posty: 69
GG: 8244683
Samochód: Aktualnie Brak
Lokalizacja: Bieruń
Heh, ale z tym malowaniem porażka. Koszmarnie wyglądają te żeberka w kolorze zderzaka, no ale cóż. MP3 wiele lepiej się prezentuje cały w kolorze niz MP2, no ale to moje zdanie.
No i sie wydało że lud testuje MP3
Panowie, o co chodzi z tym ''test the best'' na jakiej zasadzie to działa, może jakieś www. albo co ? Z góry dziękuję.
A tak wracając do tematu to actros z grilem w kolorze kabiny jest cudowny Jak dla mnie MP2 i MP3 z grilem w kolorze nadwozia są piękne Najgorzej jak zderzaki te takie szare, dół kabiny szary, grill szary a kabina np. biała - taki jak pokazał kolega ksela1
_________________ B, B+E, C, C+E: W 11 miesięcy i starczy
VOLVO FH440 E5 Globetrotter + Kogel maxx
IMO to jedynie reklama dla Mercedesa. Po przetłumaczeniu - "Przetestuj Najlepszego". Innym może się spodobać to, że można go przetestować, pożyczają taki ciągnik od koncernu... A kasa leci
Oczywiście moge się mylić, ale to jest najlogiczniejsze wytłumacznienie.
Rejestracja:16 sie 2007, 22:31 Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich
to co na szaro zostaje, ale kabina bedzie oklejona. troche to zmienia postac rzeczy...
tam gdzies wczesniej wrzucilem biały z niebieskimi kolorami.
ten podejrzewam idzie jezdzic pod marketami - tj sainsbury lub tesco
Ostatnio byłem w salonie i dokładnie sobie sprzęcik obejrzałem ale tylko z zewnątrz
Ciekawi mnie jedno: po co są dwa osuszacze??
W poniedziałek sobie śmigam rowerkiem do budy a tu patrze biała MPIII z szarym grillem i białą naczepą pędzi w stronę Poznania. Mój pierwszy raz:D hehe
Rejestracja:23 mar 2008, 13:30 Posty: 8
GG: 0
Samochód: Mercedes
2 osuszacze są montowane jeśli zawieszenie przednie i tylne jest powietrzne. Wersja z przednim stalowym a tyłem powietrznym jest wyposażona w jeden osuszacz.
Mam prośbe,do osób mających dostęp do Actrosa MP III.
Czy mógł by ktoś zrobić zdjęcia zegarów ( całej deski rozdzielczej po stronie kierowcy ), środka deski rozdzielczej i zdjęcie tej części deski rozdzielczej przed pasarzerem ( najlepiej,żeby był zamontowany ten mercedesowski stolik rozkładany ) + najlepiej jeszcze jedno uchwycające całą deske + zdjęcia drzwi od środka ( prawe i lewe ) + zdjęcie schowków górnych. A najlepiej całej kabiny. Chodzi mi o Megaspace.
Szukałem w internecie, ale nie moge znaleźć.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę