Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 gru 2011, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 lip 2009, 13:14
Posty: 242
Samochód: Pilot'olot
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdańska

Wszyscy w tematyce dobrze o tym wiemy ;) Tak samo ciągniki o podwyższonym DMC

_________________
Transport ponadnormatywny "KONKEL"

www.utkonkel.com.pl


Post Wysłano: 01 gru 2011, 22:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 paź 2011, 0:22
Posty: 56
GG: 8673885
Lokalizacja: Lublin

A tak spytam. Chodzi oto bo temat podobny. Jak jest jakas naczepa niskopodwoziowa dość długa mimo maksymalnego złożenia, to wymaga włączonej tylnej lampy błyskowej mimo że się jedzie na pusto. Czy to aby tak się zdarza bo kierowcy nie chce się jej wylączyć lub nie ma jak wyłączyć co widzialem.


Post Wysłano: 02 gru 2011, 0:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 lip 2009, 13:14
Posty: 242
Samochód: Pilot'olot
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdańska

Jeśli skład jest dłuższy niż 16,5m czy to załadowany czy na pusto to powinny być włączone i tylne i przednie koguty ,w praktyce gdy leci się na pusto włączony jest zazwyczaj tylko tylni. Robi się to też dla bezpieczeństwa gdy naczepa ma skrętne ośki po prostu żeby ostrzegać aby osobówki nie podjeżdżały tak blisko do tyłu, ale i tak jest to najczęściej daremne :roll:

_________________
Transport ponadnormatywny "KONKEL"

www.utkonkel.com.pl


Post Wysłano: 31 sty 2012, 21:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sie 2011, 14:16
Posty: 31
GG: 0
Samochód: ...

http://www.presseportal.de/polizeipress ... unterwegs/

_________________
Kliknij na foto,a odwiedzisz moja galrie


Post Wysłano: 04 lut 2012, 17:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 22:50
Posty: 69
Samochód: **

Cytuj:
http://www.hansebubeforum.de/showtopic. ... m=1#342807

Wreszcie przeladowane i naczepa uwolniona ... do czasu bo w planach jest kolejny przeladunek na granicy kolo Zgorzelca :D
Majstersztyk ;)


Post Wysłano: 05 lut 2012, 14:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2010, 0:49
Posty: 241

Orientujesz się jaką kare przytulili za to przeładowanie i brak zezwolenia?


Post Wysłano: 05 lut 2012, 15:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

A czym różni się ta naczepa niemieckiego przewoźnika? Więcej osi z tyłu? Nie wiem, nie znam się na tym, ale nie prościej byłoby np. dowieźć dodatkowy wózek/wózki do naczepy i uzyskać stosowne zezwolenia? No chyba że to nie możliwe.

Pytam z ciekawości.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 05 lut 2012, 15:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Z tego co widać Panas miał z przodu trzy osiowy wózek a niemcy czteroosiowy wózek. Raczej nie da się podmienić tego wózka bez rozładunku

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 05 lut 2012, 15:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Jedna oś,to za mało.Pewnie w tylnych wózkach też zwiększono ilość osi (wahaczy).Nie bez znaczenia jest to,że to "nemecka" spedycja i "nemecki" MAN.Dobo,pewnie ładne autko by za to kupił.Przeliczą kilometry i razy stawka.Kierowca też oberwie.My to zawsze ostatnie ogniwo.Nie ma problemów z przebudową (wymianą wózków).

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 05 lut 2012, 15:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 22:50
Posty: 69
Samochód: **

Cytuj:
Orientujesz się jaką kare przytulili za to przeładowanie i brak zezwolenia?
Z tego co mozna wyczytac to 460 EUR dla kierowcy ... bo przejechali tylko 12 km, gorzej by to bylo jak by ich zlapali kolo Drezna ;)
Ile kosztuje przeladunek i przewoźne Muellera do granicy mozna tylko gdybac ... mysle ze bedzie to czterocyfrowa liczba, zwazajac na to ze caly fracht byl bliski pieciocyfrowki mysle ze i tak niezle ... tyle ze ta naczepa tam stala prawie miesiac a to tez jakas strata ...no i chyba beda jakies kary za niemałe spoznienie!


Post Wysłano: 05 lut 2012, 15:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Herakles,myślę że z frachtu za Ukrainę nic nie zostanie.Dalej pojadą po kosztach.Takie życie,co począć.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 05 lut 2012, 16:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Herakles,myślę że z frachtu za Ukrainę nic nie zostanie.Dalej pojadą po kosztach.Takie życie,co począć.
Podejrzewam że chłopaki dołożą do tego interesu, tylko pytanie czemu nie mogli sami podstawić dodatkowych wózków?

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 05 lut 2012, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
Cytuj:
Herakles,myślę że z frachtu za Ukrainę nic nie zostanie.Dalej pojadą po kosztach.Takie życie,co począć.
tylko pytanie czemu nie mogli sami podstawić dodatkowych wózków?
Sądzę, że polizei, czy tam BAG nie kazało. Jesteś u nich, to z ich "oferty" masz skorzystać...


Post Wysłano: 05 lut 2012, 16:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 22:50
Posty: 69
Samochód: **

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Herakles,myślę że z frachtu za Ukrainę nic nie zostanie.Dalej pojadą po kosztach.Takie życie,co począć.
tylko pytanie czemu nie mogli sami podstawić dodatkowych wózków?
Sądzę, że polizei, czy tam BAG nie kazało. Jesteś u nich, to z ich "oferty" masz skorzystać...
To dlaczego od razu nie pojechali z odpowiednia iloscia wozkow ? :o


Post Wysłano: 05 lut 2012, 16:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Bo pewnie jechali z czymś do niemcowa i tam czekali jak zwykle żeby coś wyhaczyć na powrocie do polski.
Bo na pusto nie zjezdzają, kiedyś w Bremerhaven stał ich samochód około miesiąca bo nie mieli ładunku na powrocie :]

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 05 lut 2012, 16:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 22:50
Posty: 69
Samochód: **

Cytuj:
Bo pewnie jechali z czymś do niemcowa i tam czekali jak zwykle żeby coś wyhaczyć na powrocie do polski.
Bo na pusto nie zjezdzają, kiedyś w Bremerhaven stał ich samochód około miesiąca bo nie mieli ładunku na powrocie :]
Wyhaczyc taki powrot 20 grudnia na taki ladunek i bez kwitow to nie lada sztuka! Zreszta to nie prawda bo mieli kwita na dojazd na pusto, tak jest tam w tych artykulach napisane...


Post Wysłano: 05 lut 2012, 16:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Cytuj:
Bo pewnie jechali z czymś do niemcowa i tam czekali jak zwykle żeby coś wyhaczyć na powrocie do polski.
Bo na pusto nie zjezdzają, kiedyś w Bremerhaven stał ich samochód około miesiąca bo nie mieli ładunku na powrocie :]
Wyhaczyc taki powrot 20 grudnia na taki ladunek i bez kwitow to nie lada sztuka! Zreszta to nie prawda bo mieli kwita na dojazd na pusto, tak jest tam w tych artykulach napisane...
Żaden problem wyhaczyć taki ładunek skoro Panasy np: jeżdżą bez zezwolenia, no to my zjedziemy z stawką i weźmiemy ten ładunek ot cała filozofia :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 05 lut 2012, 17:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Gdyby tutaj chodziło tylko o dołożenie wózków,to myślę że Panas nie miał by z tym problemów.Chyba na tyle modułów ma.Coś jest na rzeczy,jeżeli musieli skorzystać z usług innej spedycji.Przy tym tonażu,przed transportem trzeba zrobić TUV.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 05 lut 2012, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 9:37
Posty: 134
Lokalizacja: Wronki

Nie orientuje się zbytnio w niemieckim przepisach, ale czy nie chodzi o to że auto miało tzw. paragraf na maksymalnie 143t, a RMC wynosiło 148t?


Post Wysłano: 05 lut 2012, 18:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2008, 12:36
Posty: 27
GG: 181539
Samochód: Leon 1.9TDI v260PS
Lokalizacja: okolice Biłgoraja

nie tędy droga Panowie :) chcieli przejechać przez most który miała nośność 40ton,(ponieważ zaczął się remont, a ktoś zapomniał po informować kierowców iż dosłali załącznik do tego zezwolenia a w załączniku jest ono anulowane). Dodatkowo zestaw miał mniej w zezwoleniu niż faktycznie wyszło, tak jak Driver1965 wspomniał, problemu z wózkami nie ma bo to nie problem dowieź kolejny wózek nawet do Niemiec.
Problem polega, ze tej firmie Niemcy za ten wyczyn odmówili w ramach kary wydania kolejnego zezwolenia :)

_________________
Transport ponadgabarytowy
http://www.TRANS-POTOCKI.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: